407 347 läst · 1 779 svar
407k läst
1,8k svar
Import från UK
Tobas skrev:
Min spikpistol kom också idag! Rätt bra jobbat av Toolstop (och DHL), tog 3,5 arbetsdagar från UK till min dörr. Däremot har slashasarna på DHL i Glasgow suttit på mitt andra paket i två dagar nu.
Med risk för att göra bort mig, men jag ska borra hål i källaren för dra lite vp-rör genom väggar och insåg att en borrhammare hade varit bra att ha. Jag fick syn på denna Hitachin DH28PD för £136 http://www.ffx.co.uk/tools/product/...dl sds hammer drill dust extraction unit 110v
Billigaste på prisjakt är 3800kr vilket gör ffx pris till något av ett kap. Har jag missat något? Jag vet att länken är till 110V, men av nån anledning så går det inte att länka till 240
Billigaste på prisjakt är 3800kr vilket gör ffx pris till något av ett kap. Har jag missat något? Jag vet att länken är till 110V, men av nån anledning så går det inte att länka till 240
Nej har dom 240V varianten på lager så är det väl på sin höjd en ny kontakt som tillkommer utöver frakten på dryga £20.zam skrev:Med risk för att göra bort mig, men jag ska borra hål i källaren för dra lite vp-rör genom väggar och insåg att en borrhammare hade varit bra att ha. Jag fick syn på denna Hitachin DH28PD för £136 [länk]
Orkar inte läsa igenom 1400svar i denna tråden, så jag tänkte "fuska" lite....
Hur betalar man enklast/snabbast/säkrast på tex Toolstop...Jag har inget Paypal, ska jag skaffa det eller nåt annat???
Infon på Toolstop om är inte heller nåt vidare, iaf inte det lilla jag kollade innan...
Hur betalar man enklast/snabbast/säkrast på tex Toolstop...Jag har inget Paypal, ska jag skaffa det eller nåt annat???
Infon på Toolstop om är inte heller nåt vidare, iaf inte det lilla jag kollade innan...
Instämmer.Akahigi skrev:
Tänk på att det kan någon dag att verifiera kortet, en 4siffrig kod visas på ditt kortkontoutdrag efter att du kopplat kortet till PayPal.