trattalask
Toolstops mailutskick. Kan även googla efter dom.
 
  • Gilla
Matarese
  • Laddar…
Tobas skrev:
Helgen är räddad! Dock så hade toolstop packat allt lite dåligt så l-boxx:arna har legat och nött mot varandra.
Ingen katastrof iofs. Men köper man nytt så ska man iallafall så vara först på att få slita på sakerna.

Min spikpistol kom också idag! Rätt bra jobbat av Toolstop (och DHL), tog 3,5 arbetsdagar från UK till min dörr. Däremot har slashasarna på DHL i Glasgow suttit på mitt andra paket i två dagar nu.
 
Med risk för att göra bort mig, men jag ska borra hål i källaren för dra lite vp-rör genom väggar och insåg att en borrhammare hade varit bra att ha. Jag fick syn på denna Hitachin DH28PD för £136 http://www.ffx.co.uk/tools/product/...dl sds hammer drill dust extraction unit 110v

Billigaste på prisjakt är 3800kr vilket gör ffx pris till något av ett kap. Har jag missat något? Jag vet att länken är till 110V, men av nån anledning så går det inte att länka till 240
 
zam skrev:
Med risk för att göra bort mig, men jag ska borra hål i källaren för dra lite vp-rör genom väggar och insåg att en borrhammare hade varit bra att ha. Jag fick syn på denna Hitachin DH28PD för £136 [länk]

Billigaste på prisjakt är 3800kr vilket gör ffx pris till något av ett kap. Har jag missat något? Jag vet att länken är till 110V, men av nån anledning så går det inte att länka till 240
Nej har dom 240V varianten på lager så är det väl på sin höjd en ny kontakt som tillkommer utöver frakten på dryga £20. :)
 
FredrikR skrev:
Nej har dom 240V varianten på lager så är det väl på sin höjd en ny kontakt som tillkommer utöver frakten på dryga £20. :)
Det bara känns som 1600 istället för 3800 är för bra för att vara sant...
 
Om jag inte minns fel har ffx.co.uk varit med länge, och jag kan inte minnas att jag läst om nå tråkigheter med dom.
 
Nån som känner till Hitachis borrhammare och DH28PD i synnerhet? Är det onödigt klumpigt eller kan det vara bra att ha?
 
Har handlat från FFX ett par gånger och det har inte varit några problem för mig.
 
Akahigi
arwid skrev:
Har handlat från FFX ett par gånger och det har inte varit några problem för mig.
Fick jättebra service där.
 
FFX är de som strulat minst av de UK handlare jag köpt verktyg ifrån.
 
Rabattkod vid köp för över 100 GBP hus fix.co.uk. Koden ger 10 GBP.

DLZ8S
 
Orkar inte läsa igenom 1400svar i denna tråden, så jag tänkte "fuska" lite....
Hur betalar man enklast/snabbast/säkrast på tex Toolstop...Jag har inget Paypal, ska jag skaffa det eller nåt annat???
Infon på Toolstop om är inte heller nåt vidare, iaf inte det lilla jag kollade innan...
 
Du behöver inte skaffa paypal för att betala med det. Jag har betalat både med paypal och kreditkort direkt...
 
Akahigi
Fast paypal är ju så himla smidigt att ha...

Koppla ett bankkort och så är det klart. Man ska nog dock se till att ha ett helt separat lösenord till Paypal, med både siffror och bokstäver.
 
Akahigi skrev:
Fast paypal är ju så himla smidigt att ha...

Koppla ett bankkort och så är det klart. Man ska nog dock se till att ha ett helt separat lösenord till Paypal, med både siffror och bokstäver.
Instämmer. :)
Tänk på att det kan någon dag att verifiera kortet, en 4siffrig kod visas på ditt kortkontoutdrag efter att du kopplat kortet till PayPal.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.