K
Skojar du eller? Det låter ju helt fantastiskt, när jag beställt från toolstop har det varit 5 arbetsdagar, men du menar att dom kör på helgerna om man beställer från Axminster?

Fick mail att dom skickat den idag i alla fall!

kirderf83 skrev:
Skojar du eller? Det låter ju helt fantastiskt, när jag beställt från toolstop har det varit 5 arbetsdagar, men du menar att dom kör på helgerna om man beställer från Axminster?

Fick mail att dom skickat den idag i alla fall!
Dom kör över helgerna ja. Jag har också beställt på en torsdag och fått på måndagen efter.

Lastbilar som står still drar inte in några pengar ...

K
Det var som tusan, hur länge sedan var det du beställde, vem körde? Jag fick ett mail att jag kunde spåra paketet på tnt´s hemsida, men lyckas inte.

Y
Fast när de skickade till mig så hänvisade de till DPD...
Spårlänk: http://www.dpd.co.uk/tracking/tracking.do
sen in med siffrorna som stod i PDF filen och då funkade det även om det i slutspurten var förvirrande info bl.a. att någon annan hade löst ut mitt paket och andra kunde inte levereras, dock kom postbilen med båda paketen dagen därpå.

K
i min pdf fil stod det att det var tnt och varken dom eller din länk funkar att spåra mitt paket med

kirderf83 skrev:
i min pdf fil stod det att det var tnt och varken dom eller din länk funkar att spåra mitt paket med
Kolla om det fungerar imorgon, det var tnt som skickade mitt senaste paket och det tog nån dag innan man kunde spåra. Jag misstänker att dom uppdaterar systemet en gång om dygnet

Som jag skrev tidigare:
Gå in på tnt.se och välj att söka på referens. Skriv därefter in ditt ordernummer (WEBxxxx).
Men det brukar inte synas nåt förrän dagen efter paketet är skickat.

Det gäller alltså Aminster.

K
Ok! Anderrrrrrrrrrrrrrrrsson :) och degas, kom era paket sjukt snabbt också, alltså så jag borde förvänta mig paketet å måndag?

K
Funkar inte med WEB- nummret heller, kanske imorgon

kirderf83 skrev:
Ok! Anderrrrrrrrrrrrrrrrsson :) och degas, kom era paket sjukt snabbt också, alltså så jag borde förvänta mig paketet å måndag?
Hade jag varit du så hade jag hoppats på måndag. Iofs bor du längre norrut än jag men när det väl var skickat så gick det rätt fort.

Halva grejen med att handla på nätet är ju att spåra och fundera på vilken dag det kommer att landa! :p

Ska ni spåra paketen från tnt så ska ni välja paket som går utomlands och inte inrikes då funkar det. Bara att trycka på "flärpen" ovanför så byter det ..... svårt att förklara men man ser det enkelt.

K
Tack smältarn, det funkade när jag bytte till utomlands

Mitt paket är i Northhampton

K
Nu är mitt paket i Arnhem som tydligen skall ligga i nederländerna??? Varför i helsike skickas det en sådan fruktasnsvärd omväg??? kommer ju ta en bra stund innan jag får det!

kirderf83 skrev:
Nu är mitt paket i Arnhem som tydligen skall ligga i nederländerna??? Varför i helsike skickas det en sådan fruktasnsvärd omväg??? kommer ju ta en bra stund innan jag får det!
Det brukar åka den vägen. Nästa anhalt är om jag minns rätt Helsingborg. Det går fort ska du se. Som sagt, lastbilar som står still drar inte in några pengar.

K
Det var fa, men det måste ju vara åtminståne 100 mils omväg

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.