406 102 läst · 1 779 svar
406k läst
1,8k svar
Import från UK
K
kirderf83
Bannad
· södermanland
· 188 inlägg
kirderf83
Bannad
- södermanland
- 188 inlägg
Skojar du eller? Det låter ju helt fantastiskt, när jag beställt från toolstop har det varit 5 arbetsdagar, men du menar att dom kör på helgerna om man beställer från Axminster?
Fick mail att dom skickat den idag i alla fall!
Fick mail att dom skickat den idag i alla fall!
Dom kör över helgerna ja. Jag har också beställt på en torsdag och fått på måndagen efter.kirderf83 skrev:
Lastbilar som står still drar inte in några pengar ...
Fast när de skickade till mig så hänvisade de till DPD...
Spårlänk: http://www.dpd.co.uk/tracking/tracking.do
sen in med siffrorna som stod i PDF filen och då funkade det även om det i slutspurten var förvirrande info bl.a. att någon annan hade löst ut mitt paket och andra kunde inte levereras, dock kom postbilen med båda paketen dagen därpå.
Spårlänk: http://www.dpd.co.uk/tracking/tracking.do
sen in med siffrorna som stod i PDF filen och då funkade det även om det i slutspurten var förvirrande info bl.a. att någon annan hade löst ut mitt paket och andra kunde inte levereras, dock kom postbilen med båda paketen dagen därpå.
Som jag skrev tidigare:
Gå in på tnt.se och välj att söka på referens. Skriv därefter in ditt ordernummer (WEBxxxx).
Men det brukar inte synas nåt förrän dagen efter paketet är skickat.
Det gäller alltså Aminster.
Gå in på tnt.se och välj att söka på referens. Skriv därefter in ditt ordernummer (WEBxxxx).
Men det brukar inte synas nåt förrän dagen efter paketet är skickat.
Det gäller alltså Aminster.
Hade jag varit du så hade jag hoppats på måndag. Iofs bor du längre norrut än jag men när det väl var skickat så gick det rätt fort.kirderf83 skrev:
Halva grejen med att handla på nätet är ju att spåra och fundera på vilken dag det kommer att landa!
Det brukar åka den vägen. Nästa anhalt är om jag minns rätt Helsingborg. Det går fort ska du se. Som sagt, lastbilar som står still drar inte in några pengar.kirderf83 skrev: