FredrikR FredrikR skrev:
Axminster överraskade rejält med GRATIS frakt
Det var värst. Det brukar komma lite sådana erbjudande emellanåt men det brukar alltid finnas en liten asterisk i kanten och en fotnot som säger "UK Mainland Only".
 
Verkar som det är Dpd som tappat bort mitt paket. Härligt för det slutar ju i Postnord. Ingen risk för strul:rolleyes:.

Fick inte svar på mail på två dagar. Ringde Ffx. svar inom 5 sekunder. Känns ändå seriöst. Få svenska företag levererar det. De hade redan börjat jobba på mitt case. Men det hade ju inte varit fel med ett bekräftelse mail.
 
Nån som vet var jag kan fynda hellst en hitachi mutterknack av mindre storlek?
Jag har en hitachi idag och tänkte slippa köpa en med laddare o batterier
 
H henkek skrev:
Nån som vet var jag kan fynda hellst en hitachi mutterknack av mindre storlek?
Jag har en hitachi idag och tänkte slippa köpa en med laddare o batterier
Vilken har du nu?
 
Ska du ha en naken dragare kan du ta en titt på prishammeren.dk. Har inte koll på deras Hitachisortiment men jag har köpt blå Bosch därifrån till bra priser.

//Ronnie
 
Stommen Stommen skrev:
Vilken har du nu?
Jag har en 18v 2Ah batteri. Kommer ej ihåg namnet
 
Toolab va dyra tycker jag. Ffx hade ju skapligt pris.
Igentligen ska man väl ha samma sort av allt. Men mutterdragaren ska ju bara vara i garaget. Så de kanske inte spelar nån roll vilken man köper :)
 
Gamla batterier så hade jag satsat på ett nytt kitt. Batterier är dyra. Vissa kitt är 50% billigare i uk.
 
P Pysslarn skrev:
Ska du ha en naken dragare kan du ta en titt på prishammeren.dk. Har inte koll på deras Hitachisortiment men jag har köpt blå Bosch därifrån till bra priser.

//Ronnie
Verkar vara helt okej priser.
 
Stommen Stommen skrev:
Gamla batterier så hade jag satsat på ett nytt kitt. Batterier är dyra. Vissa kitt är 50% billigare i uk.
Min skruvdragare är inte gammal. Så batterierna går nog ett tag till.
Har du nå förslag till uk sidor? Vet att jag köpte en tom maskin därifrån men kommer ej ihåg sidan. Fanns massa olika maskiner
 
  • Gilla
Jääns
  • Laddar…
Toolstop, axminister och ffx värda att kolla
 
  • Gilla
henkek
  • Laddar…
L Lennart Lind skrev:
Hoppas man kan hitta lite fynd under black Friday. Bruka bli endel rea i England då va
Japp! Förra året handlade jag på mig en hel del saker varav vissa var nedsatta med ca 70%. Ffx smygstartade redan i fredags och kör ”dagens klipp” med en handfull varor per dag fram till Black friday.
 
  • Gilla
henkek
  • Laddar…
Förra året väntade jag på Black Friday hos Axminster men var ganska besviken när den väl kom, det var lite av deras "egna" produkter som var nedsatta i pris och lite annat smått. Men ingen bred generell rea. Gissar på att de redan håller så pass låga priser att det inte finns mycket att hyvla av.
 
Kan man fortfarande handla tullfrit från Storbritannien? Och hur funkar det att handla från ett ikke EU land med tull och moms? Jag antar att momsen blir som att handla inrikes? Och tullen betalar man den direkt eller kommer den senare som en överraskning? Tusen tack :)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.