Toolstop körde Black Friday förra året, kommer nog att öka efterhand.

//Ronnie
 
A
Jag har köpt från toolstop och varit väldigt nöjd. Men nu är det flera varor som dom inte har hemma så jag vill köpa någon annanstans.
Kan man ta bort momsen på lawson och axmimister som du kan på toolstop?
Som egen företagare alltså.
 
JohannesP skrev:
Jag har köpt från toolstop och varit väldigt nöjd. Men nu är det flera varor som dom inte har hemma så jag vill köpa någon annanstans.
Kan man ta bort momsen på lawson och axmimister som du kan på toolstop?
Som egen företagare alltså.
Kommer inte ihåg hur det var hos Lawson. Axminster kan det iaf.
 
A
Jag har alltid gillat toolstop. Men nu upptäckt Axminister som många rekommenderat. Och dom har gratis frakt till Sverige om paketet inte är för tungt :D
 
Hur fick du till det med gratis frakt från Axminister ?

Det är ju alltid fraktkostnad - minimum är 5.95 Pund !

Skärmbild av en onlinebutikskassa med en fraktkostnad på £5.95 för leverans till Sverige.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Har för mig att det blir fraktfritt vid £200 och max typ 2 systainers.
 
trattalask
Nej, £100. Ingen gräns vid två systainers. Har beställt tre utan någon fraktkostnad. Har för mig att det tillkommer en kostnad när det är skrymmande, typ skenor. Helt enkelt, prova er fram. =)
 
HKC med skena gick bra. Men HKC, DWC och en Sortainer blev frakt.
 
Beställde en Bosch 18V cirkelsåg i L-boxx och fick den fraktfritt. (y)
 
trattalask
Robert-san01 skrev:
HKC med skena gick bra. Men HKC, DWC och en Sortainer blev frakt.
Fyra rotex 150 blev fraktfritt. Kommer väl i en sys3. HKC kommer väl i en sys4. Det beror nog snarare på måttet än på antalet.
 
Axminster ville ha 160 pund för att skicka 2 mft/3. Billigare att åka dit och hämta...
 
A
Jag mailade dom. Order över 95 pund och under 30 kg är gratis frakt till Sverige
 
  • Gilla
nanowire och 1 till
  • Laddar…
JohannesP skrev:
Jag mailade dom. Order över 95 pund och under 30 kg är gratis frakt till Sverige
Glädjedödare. Vad ska det nu spekuleras i?! :mad:
 
  • Gilla
tompaah7503 och 1 till
  • Laddar…
A
Skrev ju att det var gratis. Men när ingen trodde på mig var jag ju tvungen att skicka med bevis ;)
Det enda som stör mig är att dom inte har samma sortiment som toolstop. Tex skruvautomat från makita saknas.
 
Någon som signat upp sitt makita elverktyg för makitas 3-års garanti i UK Är det någon ide för ett elverktyg som kostat 2kkr?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.