Snailman
Snailman skrev:
Försöker beställa en sån här [länk] men det verkar inte gå, ni som har beställt förut, verkar det fungera som det ska?

Jag har fått mail om att det kommit hem två gånger men inte kunnat kolla förrän 6 timmar senare och då har det inte gått att beställa? Står alltså backorder
fick tredje mejlet idag, kollade en timme efter att jag fått mejlet då hade de inga att sälja.

Ni som har lyckats köpa från axminster verkar ha bättre tur än mig, Funderar på och mejla dem och fråga om de har nåt datafel på den här produkten?
 
Skriv och fråga dom om dom säljer slut på en timma eller om dom ljuger i sina email... Verkar ju som click-baiting att skicka sånna mail och inte ha produkten inne..
 
Microkatten
Axminster är en handlare med oerhört gott rykte, så det löser sig nog om du hör med dem!
 
Snailman
tack! jag har mejlat dem.

Edit: I svarsmejlet står det att de ska försöka svara inom 24 timmar.
 
Redigerat:
trattalask
Får du inte svar där så prova chatten på hemsidan. Har använt den en del gånger, alltid varit bra att ha och göra med.
 
Snailman
LsaiboT skrev:
Får du inte svar där så prova chatten på hemsidan. Har använt den en del gånger, alltid varit bra att ha och göra med.
Ok, den kom in idag så är beställd nu. :) (fick svar på mitt mejl)
 
  • Gilla
trattalask
  • Laddar…
Snailman skrev:
Ok, den kom in idag så är beställd nu. :) (fick svar på mitt mejl)
Om du inte ska klippa och skarva sladd så är detta min rekommendation :) Reseadapter Clas Ohlson

Denna är väldigt kul men jag har inte fått uppleva den ännu :( Youtube
 
Köpt i England, men med personlig leverans, butiken har bara inom uk..

image.jpeg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Kommer till Sverige om några veckor. :)

Pundets dykning och att det är någon rea på just denna box, gjorde priset ca 50% mot Sverige... :) Helt ok..

Den andra saken på bilden är detta;
http://johndaviswoodturning.com/shop/simon-hope-rotary-pro-sander-complete-kit/

Pris enligt webshop; 185£ Fick det för 165£.. :D Bra med en lokal dealare.. ;)
 
Snailman
paketet från axminster har kommit till malmö i fredags, nån som vet om det körs ut eller om man får hämta hos ombud?

Skickas med dpd.

(har en adapter från classe till sänksågen, den har nog garantin gått ut på nu, aå kan klippa dess sladd och sätta ny kontakt, och sen ta adaptern till kexmaskinen.)
 
Redigerat:
trattalask
Brukar köras ut med postens bud. Går att spåra paketet med trackingnumrer du fick från Axminster på postens hemsida.
 
Axminster är företagsförsändelse, så de testar att köra ut en gång. Sedan går det tillbaka till omlastning för utleverans till ombud..
 
Snailman
Ok, har fått ett par sådana tidigare, första gången var jag för sen på morgonen så missade paketet så det gick tillbaka till Jönköping. Då gick det malmö Jönköping falköping osv. Så får gå upp tidigt på måndag morgon.
 
Är det inte tullavgift från Storbritannien nu när dom lämnat EU? Eller när börja det gälla
 
trattalask
Dom har inte lämnat riktigt än. Kvarstår nog en del förhandlade innan vi vet när (och om?) de faktiskt träder ur.
 
ok riktigt tråkigt om dom lämnar. Säkert fler som kommer vilja lämna känns det som.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.