406 935 läst · 1 779 svar
407k läst
1,8k svar
Import från UK
Snailman
Medlem
· Västra Götaland
· 5 569 inlägg
Snailman
Medlem
- Västra Götaland
- 5 569 inlägg
fick tredje mejlet idag, kollade en timme efter att jag fått mejlet då hade de inga att sälja.Snailman skrev:
Ni som har lyckats köpa från axminster verkar ha bättre tur än mig, Funderar på och mejla dem och fråga om de har nåt datafel på den här produkten?
Snailman
Medlem
· Västra Götaland
· 5 569 inlägg
Snailman
Medlem
- Västra Götaland
- 5 569 inlägg
Om du inte ska klippa och skarva sladd så är detta min rekommendation Reseadapter Clas OhlsonSnailman skrev:
Denna är väldigt kul men jag har inte fått uppleva den ännu Youtube
Köpt i England, men med personlig leverans, butiken har bara inom uk..
Kommer till Sverige om några veckor.
Pundets dykning och att det är någon rea på just denna box, gjorde priset ca 50% mot Sverige... Helt ok..
Den andra saken på bilden är detta;
http://johndaviswoodturning.com/shop/simon-hope-rotary-pro-sander-complete-kit/
Pris enligt webshop; 185£ Fick det för 165£.. Bra med en lokal dealare..
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Kommer till Sverige om några veckor.
Pundets dykning och att det är någon rea på just denna box, gjorde priset ca 50% mot Sverige... Helt ok..
Den andra saken på bilden är detta;
http://johndaviswoodturning.com/shop/simon-hope-rotary-pro-sander-complete-kit/
Pris enligt webshop; 185£ Fick det för 165£.. Bra med en lokal dealare..
Snailman
Medlem
· Västra Götaland
· 5 569 inlägg
Snailman
Medlem
- Västra Götaland
- 5 569 inlägg
paketet från axminster har kommit till malmö i fredags, nån som vet om det körs ut eller om man får hämta hos ombud?
Skickas med dpd.
(har en adapter från classe till sänksågen, den har nog garantin gått ut på nu, aå kan klippa dess sladd och sätta ny kontakt, och sen ta adaptern till kexmaskinen.)
Skickas med dpd.
(har en adapter från classe till sänksågen, den har nog garantin gått ut på nu, aå kan klippa dess sladd och sätta ny kontakt, och sen ta adaptern till kexmaskinen.)
Redigerat:
Snailman
Medlem
· Västra Götaland
· 5 569 inlägg
Snailman
Medlem
- Västra Götaland
- 5 569 inlägg
Ok, har fått ett par sådana tidigare, första gången var jag för sen på morgonen så missade paketet så det gick tillbaka till Jönköping. Då gick det malmö Jönköping falköping osv. Så får gå upp tidigt på måndag morgon.