406 941 läst · 1 779 svar
407k läst
1,8k svar
Import från UK
Funderar på att beställa en skruvdragare från ex Toolstop inom EU. Jag är dock inte klar på om det blir problem med strömmen? Måste man ha någon form av omvandlare eller det kommer fungera precis som om jag köpte det i Sverige?
Första posten i denna tråden borde uppdateras med lite läsvärd information om att beställa från utlandet så man slipper titta igenom 100 tal poster manuellt.
Första posten i denna tråden borde uppdateras med lite läsvärd information om att beställa från utlandet så man slipper titta igenom 100 tal poster manuellt.
Medlem
· Nuevo Estockholmo
· 3 527 inlägg
Toolstop brukar skicka med adapter utan kostnad.
Aha, ja så länge som att det bara är batterienheten som behöver en adapter så är det säkert lungt. Det ända tråkiga är väll att adapter troligen inte får plats i tillhörande låda(vad man nu väljer att köpa).
Tack för snabbt svar!
Tack för snabbt svar!
Det man behöver tänka på är att nätanslutna maskiner, tex vinkelslip,borrhammare osv, säljs för antingen 230v eller 110v i England.snowjim skrev:Funderar på att beställa en skruvdragare från ex Toolstop inom EU. Jag är dock inte klar på om det blir problem med strömmen? Måste man ha någon form av omvandlare eller det kommer fungera precis som om jag köpte det i Sverige?
Hittade denna:
Makita BHP458RFE 18V 16mm Cordless Lithium Ion Compact 2 Speed Combi Drill
http://amazon.co.uk/dp/B008M6ABFI
Bra pris med 2 batterier (?). Slog till....
Makita BHP458RFE 18V 16mm Cordless Lithium Ion Compact 2 Speed Combi Drill
http://amazon.co.uk/dp/B008M6ABFI
Bra pris med 2 batterier (?). Slog till....
Medlem
· Nuevo Estockholmo
· 3 527 inlägg
Ingen aning, men räkna inte med det.
Varför skulle du lämna den till swedol?
Varför skulle du lämna den till swedol?
Medlem
· Östergötland
· 91 inlägg
Bosch GTA2500W för 2200kr (inkl frakt!!!! £150 +£46)
powertools4u(Via Ebay.com)
powertools4u(Via Ebay.com)