994 339 läst · 801 svar
994k läst
801 svar
Hus & Tak till Robotgräsklippare [bilder]
Allvetare
· Västra Götaland
· 11 120 inlägg
Allvetare
· Västra Götaland
· 11 120 inlägg
Då får du vara kreativ och dekorera det med något?
En baskonstruktion som är baserad på väggmonterad konsoll kanske med någon utsmyckning eller ett hängande tak?
En baskonstruktion som är baserad på väggmonterad konsoll kanske med någon utsmyckning eller ett hängande tak?
Medlem
· Västernorrland
· 488 inlägg
Hej alla!
Jag har beställt en HQ 310, men det är c:a en månads leveranstid på den. Nån fabrik har visst varit stängd nånstans under pandemin. Nåja, ska rita ett hus åt den så länge. Är det nån som har måtten på laddstationen?
Kommer att bygga en "blomlåda" som garage enligt tidigare inlägg. Och måste veta storleken på laddaren.
Tack på förhand.
Jag har beställt en HQ 310, men det är c:a en månads leveranstid på den. Nån fabrik har visst varit stängd nånstans under pandemin. Nåja, ska rita ett hus åt den så länge. Är det nån som har måtten på laddstationen?
Kommer att bygga en "blomlåda" som garage enligt tidigare inlägg. Och måste veta storleken på laddaren.
Tack på förhand.
Har just snickrat ihop ett hus till 310. För att gå in i lugn och ro blev öppningen 550 mm bred och 290 mm hög. Längd 880 mm och nockhöjd ca 550 mm. Restmtrl - tryckt till botten/grund och även ramverk. Klätt med spårad plyfa från balkongbygge och OSB till taket. Dubbel papp. Bara vita hörnlister som saknas (knutar o vindskiva). Testat snölastpools skrev:Hej alla!
Tack på förhand.
även testat infart