8 555 945 läst · 40 969 svar
8556k läst
41,0k svar
Humorhörnan ...
Problemet blir för kortväxta att nå ner till pedalerna men det kanske Disney kan fixa…Intet skrev:
Såg denna också, Wera har alltid varit innovativa och detta placerar dom i toppen skulle jag säga. 😎☝️
Next level verktygsförvaring.

Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Next level verktygsförvaring.

Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Ärligt talat så skulle den där trampbåten inte vara helt värdelös vid vissa tillfällen.13th Marine skrev:
Men k-pisten skulle dock gärna få vara monterad mitt framför en av stolarna istället för mitt mellan.
Man skulle sen gärna vidareutveckla konceptet till en lite mer liggande ställning för både tramp och skott för att få en lite lägre siluett och mindre träffyta.
Vår försvarsmakt poängterar att allas likaberättingande går för allt annat. Så när kulsprutepistolerna skulle bestycka TRA-farkosten räckte pengarna bara till en per farkost, eftersom genusarbetet tagit hela budgeten placerades kulsprutan inkluderande i mitten. Ingen kommer att träffa MEN ingen i besättningen blir heller exkluderad, vilket är viktigast för oss i vår kamp för att bli en HBTQ-sertifierad modern organisation, säger Marinen.Mikael_L skrev:
Renoverare
· Stockholm
· 18 763 inlägg