7 732 470 läst · 37 871 svar
7732k läst
37,9k svar
Humorhörnan ...
Här är originalet.stigen skrev:
https://www.google.com/search?q=lif...ate=ive&vld=cid:d84bef72,vid:FQ5YU_spBw0,st:0
Jag antar att Socialstyrelsen inte gav ut den broschyren på eget bevåg utan att de gjorde det på uppdrag av socialdepartementet vars chef, socialministern, på den tiden var den socialdemokratiska politikern Annika Strandhäll.L lat skrev:
Och fakta är kanske inte så kul alla gånger som du mycket riktigt nämner, även om Strandhäll är att betrakta som ett skämt inom svensk politik men det är ju trots allt "Humorhörnan" det här så fakta kan man skoja om 😀
Kolla @Hep flera långa ord med "soci" i början 😉
Redigerat:
Menar ni att det var fel att informera?
Det är inte så länge sedan det blev förbjudet att gifta sig vid 15 i Sverige.
Det är inte så länge sedan det blev förbjudet att gifta sig vid 15 i Sverige.
Nu har vi som kanske bekant, INTE, ministerstyre i Sverige, även om många skulle önska sig det.Keiller skrev:
Och vad Socialstyrelsen gjorde var att klargöra att det INTE är ok att göra som många konservativas idol Jerry Lee Lewis.
Ska vi skämta om politiker så blir det måååånga skämt om nuvarande brun/blå röra.
Tyvärr mycket lyteskomik & svart komik.....
Jaha, jag är varken konservativ eller har idoler i populärkulturen men jag förstår vad du menar. Tycker emellertid om att skoja till det ibland och tar heller inte allvarligt på något som postas i den här tråden.L lat skrev:
Och vad gäller politiska skämt så spelar det ingen roll om de slår åt höger eller vänster eller i mitten, är det bara roligt så kan jag ha kul åt det. Man måste inte välja sida och fastna i det.
Är det inte skojigt scrollar jag förbi, är det hyfsat kul kan det till hända att jag drar på munnen och är det riktigt roligt kan det hända jag klämmer till med en skratt-emoji.