Status
Inte öppen för fler kommentarer.
Kan också vänta en stund ;-)

kan det inte vara så att sommaren är lågsäsong, så kan en återförsäljare få in en order då så kanske motivationen till högre rabatt är större än frammåt hösten då det börjar mörkna och folk satsar på inomhusprojekt igen?

• Gilla
matsv och 1 till
  • Laddar…
S
Hej alla

Det är sant att det är lite lågsäsong men jag vill gärna komma upp i 100-150.000kr inför en beställning och vi är inte så långt från det så jag tycker vi kör Juni ut. Kan jag få lite input från alla som redan beställt och de som vill vara med på gruppköpet?

Jag har fått jobba jäkligt mycket sista tiden då vi haft personal som varit sjukskrivna och mina dagar har bestått av äta, jobba, lite sömn och sen samma sak om igen. Haft otroligt dåligt med tid att ens sätta mig vid en dator. Precis hemkommen från jobbet nu och tänkte slänga in en blänkare om vad som pågår så att alla är jour med läget.

Ni som inte fått era PM besvarade än, jag ber om att få besvara dom imorgon för nu är jag aptrött efter 14 timmars pass.

Så tycker ni att vi ska låta gruppköpet vara till sista juni?
Är detta ok med er som beställt?

mvh

S
kan man redigera ämnet på tråden till förlängt till 30 JUNI? Nån mod som kan göra det kanske?

mvh

B
Min tanke har varit at haka på detta, ska bara räkna på vad som ska beställas...

För mig är det okej. Hoppas någon moderator kan ändra topic så folk inte blir avskräckta pga datumet :)

Snakepit skrev:
kan man redigera ämnet på tråden till förlängt till 30 JUNI? Nån mod som kan göra det kanske?

mvh
Ja nån mod kunde :)
/Mats
Moderator

• Gilla
kurbitz och 1 till
  • Laddar…
S
kanon mod :)

då ska jag gå igenom alla pm som jag inte hunnit läsa.
Oras inte alla kommer få vara med och jag ska göra oss en grym deal :)

i love hemautomation :)

• Gilla
karlmb
  • Laddar…
är vi begränsade till vissa märken eller är det lite fritt?? typ aeon, fibaro, qubino etc?

Min uppfattning är att det kommer att gå att välja mellan olika märken ;-)

Kanske en dum fråga, men är det bara z-wave komponenter som är ok att lägga till beställningen? Behöver lite z-wave prylar men också 2 Foscam kameror. Kan man lägga till dem också till beställningen eller får jag ta dom separat?

Hej, hur ser det ut? Blir det några ordrar? :)

30 jun har inte varit än :)

S
har börjat sammanställa allt nu, några dagar kvar att beställa på för er som vill vara med.

alla kommer få ett pm med all info som behövs.

när jag sammanställt allt så skickas det ut till de återförsäljare som varit intresserade och så inväntar vi ett besked om rabatt etc.

mvh

• Gilla
kurbitz och 4 till
  • Laddar…
S
hej
nästan klar nu, har jobbat mycket och länge men kommer vara ledig från söndag och 4 dagar framöver. Då ska allting vara klart.
Ni somär intresserade eftersläntrare kan skicka in beställning fram tills på söndag/måndag.

Pm skickas ut till alla snart.

Mvh

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.