Status
Tråden går ej att kommentera.
Lite uppföljning hur det går uppskattas. Kom-ihåg att det är inte bara procenten som räknas. Sist var det ca xx procent men de hade högre pris så vinsten för oss var inte tillräcklig enligt mig iaf. Så procent + pris räknas lika mycket som service skall göra.
 
  • Gilla
KristoferL
  • Laddar…
S
Det har inte skickat ut PM än.
Väntar på att den nya dimmern från Fibaro skall komma in i lager.
Kommer skicka ut PM till alla som ville ha Qubinos 200w timrar och kolla om de vill ha den nya grymma dimmer 2 från fibaro istället.
Tror de flesta vill ha Fibaros nya dimmer, några har hört av sig iaf och bytt ut sina Qubino till Fibaro.

Ni som vill beställa mer skicka PM då vi snart är klara med allt men vi kan lika gärna ta in mer beställningar under tiden.
Till er alla andra så hoppas jag att ni inte är för ivriga, allt blir klart inom kort tid och jag vet att det dragit ut en del på tiden mm men jag ville ha ihop så stor summa som möjligt för att få så bra rabatt som möjligt plus att det ändå är sommar och alla orkar inte hålla på med sånt här i sommarvärmen (IRONI) Kunde det bli en värre sommar???

En viktig sak är att om nån vill hoppa av så säg till så att jag vet men jag vet att alla kommer bli mer än nöjda snart :)

Den nya från Fibaro är på 250W
•Bakkants- / och framkantsstyrning
•Z-Wave Plus
•Energimätning
•Fungerar både med 2-trådssystem samt 3-trådssystem
•Automatisk igenkänning av ansluten last
Max belastning: 250W

Infon tog snabbt från IHs sida men det är inte dom vi handlar av, bara så ni vet :)
 
Måste nya dimmern finnas på lager innan vi kan slutföra själva "upphandlingen"? Den kan väl beställas ändå och levereras när den kommer?
 
  • Gilla
Mattias_Jo1 och 1 till
  • Laddar…
Samt om man får en rabatt kod borde väl man kunna beställa mer då eller hur är köpet tänkt att gå till? Kanske svårt att bestämma exakt nu. Men en min summa totalt för XX antal rabatt procent?
 
Så har det varit vid föregående gruppköp, alltså att man får en rabatt som gäller under en viss tid. Rabatten är väl antagligen uträknad på den totala summan av alla beställningar. Sedan är det nog knappast något problem att beställa mer än man sagt från början ...

Men jag vet så klart inte hur det är tänkt just med denna, men har svårt att tänka mig att någon skulle ha något emot att få sälja mer än tänkt ...
 
  • Gilla
Mattias_Jo1
  • Laddar…
Menar bara att då finns ju ingen anledning och vänta på saker att komma in bara de går att förbeställa. Om själva rabatt och butik är klar så klart. För mig iaf spelar ingen roll om en leverans sker om 1-4 v från beställning.
 
Hoppas verkligen mitt pm kommit fram? Är rejält sugen på lite nya grejer nu
 
såg att nu säger interaktivahem att "fibaro dimmer 2" : Finns i lager!
 
Utifrån det förra gruppköpet skulle jag vara något försiktig med vad IH skriver... :S
 
n0ir skrev:
Utifrån det förra gruppköpet skulle jag vara något försiktig med vad IH skriver... :S
De läser väl också här.

Men som sagt en hög rabatt sats behöver inte betyda bra priser. Allt beror på vad ursprungs priset är.
 
trattalask
daugaard skrev:
såg att nu säger interaktivahem att "fibaro dimmer 2" : Finns i lager!
Vesternet skriver att den kommer i lager den 31a juli.
 
S
lite update, nu är det iss klart och räknar med att det blir av inom 1 vecka.
Jag skickar PM till alla med info ganska snart.

mvh
 
Kul! Bra jobbat!
 
S
Köpet är inte som ni har gjort tidigare, just därför var det viktigt att få med en lista på sakerna. Det finns ingen webshop knuten till denna säljare där de kan lägga in %-sats med rabatt tex.
Jag vet bara att det kommer gå snabbt och smidigt. Så jag har ju gjort en lista och kommer stå för alla kostnader fram tills ni hämtar ut paketen. Så jag hoppas verkligen att alla är seriösa med sina beställningar, det vore jäkligt oschysst annars.

mvh
 
Hur menar du nu? För min del (och säkert många andra) så har ju behoven ändrats en del sedan vi började diskutera gruppköpet.

Är det alltså EXAKT de produkter som vi PM:ade dig om som kommer att vara aktuellt? Om man vill köpa mer eller mindre, hur kommer det att fungera?
 
  • Gilla
Mattias_Jo1
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.