28 298 läst · 206 svar
28k läst
206 svar
Gruppköp Zwave 1 Maj-30 Jun
- Status
- Inte öppen för fler kommentarer.
hej
nästan klar nu, har jobbat mycket och länge men kommer vara ledig från söndag och 4 dagar framöver. Då ska allting vara klart.
Ni somär intresserade eftersläntrare kan skicka in beställning fram tills på söndag/måndag.
Pm skickas ut till alla snart.
Kommer bli skitkul detta, längtar själv efter alla mina fibaro pryglar som ska installeras i huset.
lite orolig över att ha lite väl mycket saker. Kommer ha ca 60-70 sensorer av alla de slag inkopplat, blir till och märka upp allting enligt ett bra schema.
Mvh
nästan klar nu, har jobbat mycket och länge men kommer vara ledig från söndag och 4 dagar framöver. Då ska allting vara klart.
Ni somär intresserade eftersläntrare kan skicka in beställning fram tills på söndag/måndag.
Kommer bli skitkul detta, längtar själv efter alla mina fibaro pryglar som ska installeras i huset.
lite orolig över att ha lite väl mycket saker. Kommer ha ca 60-70 sensorer av alla de slag inkopplat, blir till och märka upp allting enligt ett bra schema.
Mvh
B
breakman
Hobbyelektriker
· Västernorrland
· 1 514 inlägg
breakman
Hobbyelektriker
- Västernorrland
- 1 514 inlägg
Har du fått pm från mig? Ser nämligen inte de jag skickat under skickat...Snakepit skrev:hej
Mvh
Husägare
· Västernorrland
· 2 495 inlägg
Försent att få vara med på en rabatt kod??Snakepit skrev:hej
Mvh
Husägare
· Västernorrland
· 2 495 inlägg
nu har jag läst vartenda PM och antecknat. Nu skall jag göra listan och sedan så kommer pm till alla.
Om någon ångrar sig så säg till nu är ni snälla, om någon vill med tåget så hoppa på, finns några dagars marginal. Snart är hösten över oss igen för denna sommaren verkade hålla i 5 dagar typ
Om någon ångrar sig så säg till nu är ni snälla, om någon vill med tåget så hoppa på, finns några dagars marginal. Snart är hösten över oss igen för denna sommaren verkade hålla i 5 dagar typ
S
Snakepit
Bannad
· västra götaland
· 36 inlägg
Snakepit
Bannad
- västra götaland
- 36 inlägg
Hej
Nu är jag klar med alla listor och beställningar. Har skickat ut lite pm till vissa om lite oklarheter, men i det stora hela så börjar det bli ordning. Ska skicka listan vidare till de ÅF som jag tänkt ska få ge oss rabatt och se vad som blir bäst för oss.
Alla får ett PM i dagarna om hur allting kommer gå till.
norrifran, nu blir jag stressad, ska kolla över din beställning och se så vi får hem grejerna så fort som möjligt
mvh
Nu är jag klar med alla listor och beställningar. Har skickat ut lite pm till vissa om lite oklarheter, men i det stora hela så börjar det bli ordning. Ska skicka listan vidare till de ÅF som jag tänkt ska få ge oss rabatt och se vad som blir bäst för oss.
Alla får ett PM i dagarna om hur allting kommer gå till.
norrifran, nu blir jag stressad, ska kolla över din beställning och se så vi får hem grejerna så fort som möjligt
mvh
Medlem
· Västernorrland
· 521 inlägg
Som jag förstår det så har han har skickat ut PM till de som han hade frågor ang. deras betällningar, men inte skickat ut några allmänna PM om hur det hela ska gå till eller rabatter osv ...
Så läste jag det ...
Så läste jag det ...