Status
Inte öppen för fler kommentarer.
PM skickat med några grejer ...

Också skickat PM med lite prylar!

Finns det ngn zwavemodul som kan skicka KNX signaler via trådbuss?

karlmb skrev:
Finns det ngn zwavemodul som kan skicka KNX signaler via trådbuss?
De jag spontant kommer på är Zipabox tillsammans med en KNX modul.

S
Hej allihop.
Imorgon kommer jag göra en sammanställning på vad vi kommit upp i, sen kontakta några ÅFs och se om vi kommer upp i en tillräckligt hög beställningssumma för att få så bra pris som möjligt. Annars kan vi köra på i kanske 14 dagar till med gruppköpet?

Vad tycker ni, har folk bråttom eller är det lugnt om man väntar in lite till så man får så hög beställningssumma som möjligt?

Ser att tråden blivit läst väldigt mycket senaste veckan jämfört med innan såjag tror nog att fler är sugna på att köpa.

Jag hade gärna kört 2 veckor till iaf.

mvh

• Gilla
Ramnemark och 1 till
  • Laddar…
Jag har inte bråttom...

Inga problem att vänta ett tag till för mig heller

2 veckor till är lungt för min del iaf, ju mer rabatt desto bättre :)

Jag kan vänta ett litet tag till, elektrikern kommer imorgon så jag hinner i all fall inte få några prylar för honom att installera denna gång :p

Jag är sugen på aeon labs smart switch och ledlampa men de kommer nog inte släppas förrän om en månad eller två så det får väl bli nästa gång istället.

Det kan vara intressant att veta om det skulle bli mer rabatt om vi blir fler. Men skiljer det inte så mycket så tycker jag vi lika gärna kan köra på. Jag menar att för min del spelar det inte så stor roll om vi får 20% eller 22% ,då kan jag lika gärna beställa nu. Men skiljer det så att vi får 30% istället för 20% så kan det ju vara värt att vänta lite längre.

• Gilla
KristoferL och 1 till
  • Laddar…
Håller med Värmarn.... ingen panik att beställa men är det troligt att vi skulle få mer än 20% ?

Jag kan också vänta. Behöver mina grejer först i augusti skulle jag tro 😉

Ingen panik här heller ........:)

Samma här, jag kan vänta tills alla är nöjda, sommaren är på ingång och jag har många projekt i luften samtidigt ;)

Nyss köpt drönare så egentligen har jag inte råd med annat, men kan man få nåt billigare är det ju bra...;)
Men det gör inget om det tar lite extra tid för min del alltså!!

Ingen stress.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.