1 127 701 lÀst · 11 504 svar
1128k lÀst
11,5k svar
GAAAAHHHH!!!
Det trÄkiga Àr att det Àr inte mÄnga dagar förbi. Fast som företagsköp sÄ vet jag inte om det gÀller. Och dessa brukar vara mot registrering pÄ hemsidan och det Àr jag inte överrumplat förtjust i.snaggletooth skrev:
HahaâŠjag hade 2stâŠmen nĂ€r jag skaffade BBQ-flaskan frĂ„n gasolfyllarna samt monterade gasslangen med mĂ€tare, sĂ„ sĂ„lde jag kompositflaskan. Sedan har jag âbaraâ kört slut pĂ„ Gasol 2ggr pĂ„ 15Ă„r.NötegĂ„rdsgubben skrev:
(Brukar normalt fylla upp tuben i April, juli samt Oktober đ
DĂ„ Ă€r det som sagt bara att hoppas. Den Ă€r uttagen ur makitas sortiment den ocksĂ„. Enbart DTD173 som Ă€r i motsvarande klass. Och det Ă€r en ânyâ maskin. Jag tror att det Ă€r kanske dags att omvĂ€rdera Makita. Jag kan nog tycka att tvĂ„ modeller som utgĂ„tt pĂ„ ganska kort tid Ă€r lite mĂ€rkligt Ă€ndĂ„ dĂ„ det Ă€r frĂ„gan om produkter för professionellt nyttjande.

Maria T
SlÀktforskare
· Stockholm
· 3 629 inlÀgg
Maria T
SlÀktforskare
- Stockholm
- 3 629 inlÀgg
Ibland vinner trÀgen - efter Ätta mÄnader ger ARN mig rÀtt mot SAS. Inte sagt att jag kommer fÄ ersÀttning men tar det vidare dÄ. För mig kÀnns det bra att Àven en enskild person kan fÄ rÀtt mot en företagsjÀtte, som uppenbarligen tÀnker att folk inte orkar bry sig. Detta Àr en principsak.Maria T skrev:

Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
OSB Àr overratedMikael_L skrev:
Gaaahhh
Efter minst ett par Ärs velande sÄ har jag till sist bestÀmt mig för att frÀsa in golvvÀrme pÄ övervÄningen.
Köpt alla saker, slang, en bÀttre golvunderlagsmatta, frÀsstÄl osv osv
TvÄ rum som Àr klara och i bruk mÄste tillfÀlligt utrymmas, och golvet lyftas (försiktigt)
Gaahhh, jag har tydligen lagt golvet medan vĂ€ggarna bara hade OSB, sĂ„ nu Ă€r gipsen ivĂ€gen för att lyfta upp golvet. đĄ
[bild]
[bild]
[bild]
Gaaaah, skulle byta ventilkÄpspackning pÄ Toyotan, tar la bara en timme tÀnkte jag.
Alla muttrar lÀttÄtkomliga, tackar för det! Sen kommer man till sista, som dom placerat ett brÀnslerör PRECIS ovanför sÄ man inte kan fÄ in nÄgon hylsa.
IstÀllet mÄste man demontera hela brÀnslepumpen för att komma Ät muttern... Suck
Alla muttrar lÀttÄtkomliga, tackar för det! Sen kommer man till sista, som dom placerat ett brÀnslerör PRECIS ovanför sÄ man inte kan fÄ in nÄgon hylsa.
IstÀllet mÄste man demontera hela brÀnslepumpen för att komma Ät muttern... Suck
GAAAAAAHHHH!
Jag har handlat pÄ Jula idag!
Jag brukar hÄlla mig dÀrifrÄn, men idag köpte jag en tumstock dÀr.
Behövde en tumstock, klassiskt tvÄmeters Hultafors och hade fÄtt för mig att Bauhaus hade dem till försÀljning. SvÀngde in dÀr, stad Linköping, men, nÀhÀ!
Endast piratkopior av trÀvarianten, den dÀr som Àr grövre och klunsigare och inte vill kÀnnas bra i hÀnderna. Funderade pÄ var man kunde hitta en tumstock efter 1800, de inköpsstÀllen jag kom pÄ stÀngde 17 eller 18.
Gick ut, satte mig i bilen och fick se Julaskylten. TÀnkte att det fÄr vÀl vara vÀrt ett försök och si, en hederlig Hultafors tvÄmeters fick följa med ut!
Men jag blir inte sugen pÄ att handla dÀr, kan inte riktigt sÀtta fingret pÄ vad det beror pÄ. Möjligen att kÀnslan Àr "billig", men inte prisvÀrd.
Behövde en tumstock, klassiskt tvÄmeters Hultafors och hade fÄtt för mig att Bauhaus hade dem till försÀljning. SvÀngde in dÀr, stad Linköping, men, nÀhÀ!
Endast piratkopior av trÀvarianten, den dÀr som Àr grövre och klunsigare och inte vill kÀnnas bra i hÀnderna. Funderade pÄ var man kunde hitta en tumstock efter 1800, de inköpsstÀllen jag kom pÄ stÀngde 17 eller 18.
Gick ut, satte mig i bilen och fick se Julaskylten. TÀnkte att det fÄr vÀl vara vÀrt ett försök och si, en hederlig Hultafors tvÄmeters fick följa med ut!
Men jag blir inte sugen pÄ att handla dÀr, kan inte riktigt sÀtta fingret pÄ vad det beror pÄ. Möjligen att kÀnslan Àr "billig", men inte prisvÀrd.
Jo, det börjar bli sÄ.
Köpte ett par 2m HF pÄ Bauhaus senast för nÄgon mÄnad sedan tillsammans med nÄgra HF pennor.Fotografen skrev:
GAAAAAAHHHH!
Enligt webbsidan ska det finnas över 20st HF-tumstockar i lager i Linköping?
TjÀnster
PopulÀrt i forumet
Senaste frÄn startsidan
-
Projekt: Villa Ferlaux - utbygge och stor renovering av villa i Kristianstad
-
Analys spÄr jÀmnare elpriser mellan elomrÄdena
-
Forum: Elektriker installerade ojordade kontakter?
-
Husdrömmar: Dubbelt sÄ dyr renovering i Södra Kverrestad
-
Marko Koistinen: Renovera kök i enkelt atriumhus frÄn 1970-talet