1 131 259 läst · 11 536 svar
1131k läst
11,5k svar
GAAAAHHHH!!!
GAAAAAAH
Det är 2025, hur svårt ska det vara för butiker och tillverkare att behålla en bra produkt mer än 4 veckor?
Man hittar en tröja, eller ett par jeans. Till och med skor ibland som passar bra och fungerar.
När man sedan ska köpa samma produkt igen är den spårlöst försvunnen. Och ingen har förståelse för min besvikelse.
Exakt samma sak med snus. Kontinuitet företag! AAAARGGGHH
Det är 2025, hur svårt ska det vara för butiker och tillverkare att behålla en bra produkt mer än 4 veckor?
Man hittar en tröja, eller ett par jeans. Till och med skor ibland som passar bra och fungerar.
När man sedan ska köpa samma produkt igen är den spårlöst försvunnen. Och ingen har förståelse för min besvikelse.
Det kostar för mycket att hålla ett lager. Gör man det är det någon annan butik som kan hålla lägre pris och konkurrera ut dig.Skogspromenix skrev:
GAAAAAAH
Man ser samma sak överallt. Ska kommunen byta ut en påkörd lyktstolpe? Glöm att de har några på ett lager på gatukontoret, man får beställa en ny från tillverkaren (som inte heller har lager). Förr kunde en stolpe bytas ut på ett par dagar, nu tar det månader.
Diversearbetare
· Göteborg
· 9 998 inlägg
(På temat besvikelse över utgångna bra grejeruseless skrev:
GAAAAHH!
Ingen tillverkare har jeans i W38/L36 längre. Alla andra kombinationer finns. Både bredare smalare och längre/kortare. Har haft samma storlek i 30 år. Får helt enkelt åka till Borås och beställa efter mått på Jeansverket.
Renoverare
· Stockholm
· 18 715 inlägg
Min storlek har aldrig funnits. Jag köper på midjan sedan lägger butiken upp för en billig peng.Johan Gunverth skrev:
Och här har vi arbetshandskar för den som inte arbetar , ibland tar man ju av sej
handskarna och är man svettig i handen följer innerfodret med. Riktig skitprodukt.
https://www.granngarden.se/handskar-granberg-getskinn-latt-fodrad-vitbla
handskarna och är man svettig i handen följer innerfodret med. Riktig skitprodukt.
https://www.granngarden.se/handskar-granberg-getskinn-latt-fodrad-vitbla
Ja, Granberg handskar skulle passa bra i Buttericks sortiment, sämre skit får man leta efter.galento skrev:
Köpte några olika par på Gekås, de tålde inte fukt, "skinnet" löstes upp som om det vore gammal lump!
GAAAAHHHH