969 438 läst · 9 926 svar
969k läst
9,9k svar
GAAAAHHHH!!!
Ja oavsett är det en välsignelse att bli av med den och få in en managerad switch. Det var som sagt den sista utan övervakning så nu är nätverket "komplett". Näste man till rakning är Edgeroutern som jag nog byter till en Unifiprodukt när den ger upp, men den verkar vara i det närmaste odödlig och gör ju jobbet utan anmärkning.pacman42 skrev:
Så även med min Edgerouter X.
Rörande switchen, det kan också vara nätaggregatet som ger ifrån sig störningar som påverkar förhandlingen. Hade det fenomenet med ett ISDN-modem en gång i tiden.
Rörande switchen, det kan också vara nätaggregatet som ger ifrån sig störningar som påverkar förhandlingen. Hade det fenomenet med ett ISDN-modem en gång i tiden.
Övriga portar verkar ju fungera korrekt men som sagt, jag accepterar varje tecken på förestående härdsmälta som ett motiv till att uppgradera.pacman42 skrev:
tommib
Bergsfogde
· Stockholm
· 17 299 inlägg
tommib
Bergsfogde
- Stockholm
- 17 299 inlägg
Du borde kunna ta celecoxib men det är iofs inte receptfritt. Mitt tips skulle vara att kontakta jourvårdcentral. Eller, och det här vill jag egentligen inte säga, någon av nätdoktorerna.pacman42 skrev:Jag får inte äta något annat receptfritt smärtstillande än Paracetamol/Alvedon då alla andra är blodförtunnande och jag redan går på blodförtunnande efter problem med hjärtat. Men för andra fungerar det bra. Kombinationen ger dessutom bättre smärtlindring än morfin, så jag hade definitivt gjort så om jag kunnat.
Det är måndag imorgon, jag tar morfin över natten. Jag har ett pågående ärende på VC så jag slänger in detta också. Om det nu inte blivit bättre imorgon, tredje dagen har varit värst de tidigare gångerna jag spräckt/brutit revben.tommib skrev:
tommib
Bergsfogde
· Stockholm
· 17 299 inlägg
tommib
Bergsfogde
- Stockholm
- 17 299 inlägg
Ja, man brukar säga det att dag tre är värsta smärtan. Sen blir det bättre.
Vi lägger ibland epidural på sådana som har brutit många revben, för att de överhuvudtaget ska kunna andas. Görs bäst dag 1, dvs när man börjat få såpass mycket smärta att man tycker det låter som en toppenidé att bli stucken i ryggen men innan man får så mycket att man inte kan medverka.
Vi lägger ibland epidural på sådana som har brutit många revben, för att de överhuvudtaget ska kunna andas. Görs bäst dag 1, dvs när man börjat få såpass mycket smärta att man tycker det låter som en toppenidé att bli stucken i ryggen men innan man får så mycket att man inte kan medverka.
Medlem
· Stockholm
· 4 013 inlägg
Hört talas om "vagnsbult"? De har gängor.E Edlunn skrev:
Gaaahhhh, stänger diskmaskinsluckan och det det rasslar lite lätt, kollar ner på golvet och där ligger kattmat.
Öppnar och stänger luckan igen och ser att det ramlar ner mer kattmat, gör om proceduren med samma resultat......
Musjäveln har diskmaskinsluckan som matförråd....... Jag måste ta ett snack med kattjävlen, hans arbete på gården uppfyller inte kraven...
/W
Kan själv!
· Trelleborg
· 16 241 inlägg
Kan själv!
· Trelleborg
· 16 241 inlägg