AndersMalmgren AndersMalmgren skrev:
Alla har bokat upp fucking alperna V9!!!!!!

[bild]
Wizz Air😆??!!! Inget skulle fĂ„ mig att kliva ombord pĂ„ ett rosa flygplan.

GÀrna nÄgon bondlurk som ligger framför som kör ut i vÀnsterfilen och kör 1 kmh snabbare Àn bilen de ska om.
Visst Ă€r det hemskt med dessa bondlurkar. Kollade upp ett gĂ€ng en gĂ„ng nĂ€r jag blev extra irriterad och de flesta bondlurkarna visade sig bo i nĂ„gon sunkig nĂ€rförort, alltsĂ„ inte ens vettiga platser som Bromma eller Danderyd, utan sunkiga hĂ„lor. Alla hade sĂ„vĂ€l kĂ„ken som den nya elbilen belĂ„nad lĂ„ngt över solcellerna och enda rĂ€ddningen för dem visade sig vara att mĂ„nga faktiskt kunde ladda pĂ„ jobbet eller hos snĂ€lla svĂ€rförĂ€ldrar. Ger mig f-n pĂ„ att de Ă€ven idisslade potatisskal! Bondlurkar! GAAAAHHHH!!! 👎

• Haha
  • Gilla
roli och 2 till
  • Laddar…
GoC GoC skrev:
Ja men snart kommer ju ERTMS in i bilden. DÄ blir det vÀl datafel i stÀllet.
Snart?? Vi har haft det pÄ Botniabanan sedan 2011. Inget har fÄtt sÄ mÄnga att överge tÄget till förmÄn för bilen som detta system.

M Myckling skrev:
Hitta ett flyg med Lufthansa som kommer hem mÄndag vecka 10 (barnen fÄr frÄnvaroanmÀlas) som flög till Innsbruck fÄr bli hyrbil sista biten till Dolomiterna. Ska ÀndÄ ha hyrbil för att ta mig runt mellan systemen.

Alfredo Alfredo skrev:
Visst Ă€r det hemskt med dessa bondlurkar. Kollade upp ett gĂ€ng en gĂ„ng nĂ€r jag blev extra irriterad och de flesta bondlurkarna visade sig bo i nĂ„gon sunkig nĂ€rförort, alltsĂ„ inte ens vettiga platser som Bromma eller Danderyd, utan sunkiga hĂ„lor. Alla hade sĂ„vĂ€l kĂ„ken som den nya elbilen belĂ„nad lĂ„ngt över solcellerna och enda rĂ€ddningen för dem visade sig vara att mĂ„nga faktiskt kunde ladda pĂ„ jobbet eller hos snĂ€lla svĂ€rförĂ€ldrar. Ger mig f-n pĂ„ att de Ă€ven idisslade potatisskal! Bondlurkar! GAAAAHHHH!!! 👎
Fyfan pöbel hela bunten.

Fyfan pöbel hela bunten.
Ja, fy fan. Pöbeln nöjer sig inte med barnportioner. Gaaahh

4774
R Rickard.lj skrev:
GAAAAHHHH
Nytt blad i Delfin kniven blir vasst . Inget badrum denna veckan
Usch stackare. Skar sjÀlv upp pekfingret in till skelettet frÄn toppen av fingret ner till sista leden bara för att kniven var för slö. Tur att jag har bra lÀkförmÄga. Hoppas du har detsamma

• Wow
  • Gilla
Rickard.lj och 1 till
  • Laddar…
RoTe
Hitta ett flyg med Lufthansa som kommer hem mÄndag vecka 10 (barnen fÄr frÄnvaroanmÀlas) som flög till Innsbruck fÄr bli hyrbil sista biten till Dolomiterna. Ska ÀndÄ ha hyrbil för att ta mig runt mellan systemen.
Svenska skolan Àr ju vÀrre Àn vilket jobb som helst, den Àr ett fÀngelse! Fyfan sÄ hemskt att bli förÀlder och va totalt lÄst till skolloven för ett par decennier... Ja jag Àr seriös nu, trots att det kan tolkas som ironi. Jag Àr för hemskolning.

• Wow
RejÀl
  • Laddar…
M Myckling skrev:
Men nÀr Anders kör sina lilla rosa helikopter...

• Haha
Intet
  • Laddar…
Patrik440
RoTe RoTe skrev:
Herr Malmgren flyger vÀl affÀrsjet? Du kan ju inte sitta pÄ ett pöbelplan!
Ja lite finare flyg med servering utav " salta snorklysor"(ostron) mÄste han vÀl flyga med?

• Gilla
Intet
  • Laddar…
kashieda kashieda skrev:
Men nÀr Anders kör sina lilla rosa helikopter...
Min skinnfÀrgade chinnook?

• Gilla
kashieda
  • Laddar…
4774 4774 skrev:
Usch stackare. Skar sjÀlv upp pekfingret in till skelettet frÄn toppen av fingret ner till sista leden bara för att kniven var för slö. Tur att jag har bra lÀkförmÄga. Hoppas du har detsamma
HÀnt 2 gÄnger innan och de har gÄtt rÀtt bra sÄ hoppas detta lÀker ihop fint Ä

• Gilla
4774
  • Laddar…
boschkenta
GAAAAHHHH!!!
NÀrbild av en avbruten bult pÄ ett mörkt trÀbord med en röd bakgrund.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Ledsen
  • Gilla
ullberg och 6 till
  • Laddar…
4774
R Rickard.lj skrev:
HÀnt 2 gÄnger innan och de har gÄtt rÀtt bra sÄ hoppas detta lÀker ihop fint Ä
HĂ„ller tummarna 😂 om vi har dem kvar

GAAAAHHHH.
Det Àr kallt, mörkt, snöar pÄ tvÀren och allt jÀvlas.....kan det dÄ blir bÀttre Àn nÀr chefen hör av dig och undrar om jag kan göra det i princip omöjliga.
För att göra det han vill skulle jag behöva klona mig i 4 delar !!!

• Wow
  • Gilla
FredrikR och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för Àmnen du bevakar och hÀndelser som berör dig.