968 324 lĂ€st · 9 905 svar
968k lÀst
9,9k svar
GAAAAHHHH!!!
Visst Ă€r det hemskt med dessa bondlurkar. Kollade upp ett gĂ€ng en gĂ„ng nĂ€r jag blev extra irriterad och de flesta bondlurkarna visade sig bo i nĂ„gon sunkig nĂ€rförort, alltsĂ„ inte ens vettiga platser som Bromma eller Danderyd, utan sunkiga hĂ„lor. Alla hade sĂ„vĂ€l kĂ„ken som den nya elbilen belĂ„nad lĂ„ngt över solcellerna och enda rĂ€ddningen för dem visade sig vara att mĂ„nga faktiskt kunde ladda pĂ„ jobbet eller hos snĂ€lla svĂ€rförĂ€ldrar. Ger mig f-n pĂ„ att de Ă€ven idisslade potatisskal! Bondlurkar! GAAAAHHHH!!! đAndersMalmgren skrev:
Renoverare
· Stockholm
· 18 393 inlĂ€gg
Hitta ett flyg med Lufthansa som kommer hem mÄndag vecka 10 (barnen fÄr frÄnvaroanmÀlas) som flög till Innsbruck fÄr bli hyrbil sista biten till Dolomiterna. Ska ÀndÄ ha hyrbil för att ta mig runt mellan systemen.M Myckling skrev:
Renoverare
· Stockholm
· 18 393 inlĂ€gg
Fyfan pöbel hela bunten.Alfredo skrev:Visst Ă€r det hemskt med dessa bondlurkar. Kollade upp ett gĂ€ng en gĂ„ng nĂ€r jag blev extra irriterad och de flesta bondlurkarna visade sig bo i nĂ„gon sunkig nĂ€rförort, alltsĂ„ inte ens vettiga platser som Bromma eller Danderyd, utan sunkiga hĂ„lor. Alla hade sĂ„vĂ€l kĂ„ken som den nya elbilen belĂ„nad lĂ„ngt över solcellerna och enda rĂ€ddningen för dem visade sig vara att mĂ„nga faktiskt kunde ladda pĂ„ jobbet eller hos snĂ€lla svĂ€rförĂ€ldrar. Ger mig f-n pĂ„ att de Ă€ven idisslade potatisskal! Bondlurkar! GAAAAHHHH!!! đ
Svenska skolan Àr ju vÀrre Àn vilket jobb som helst, den Àr ett fÀngelse! Fyfan sÄ hemskt att bli förÀlder och va totalt lÄst till skolloven för ett par decennier... Ja jag Àr seriös nu, trots att det kan tolkas som ironi. Jag Àr för hemskolning.AndersMalmgren skrev:
Patrik440
Laddtryckare
· V-götaland
· 1 307 inlĂ€gg
Patrik440
Laddtryckare
- V-götaland
- 1 307 inlÀgg
Renoverare
· Stockholm
· 18 393 inlĂ€gg
Renoverare
· VĂ€rmland
· 803 inlĂ€gg
GAAAAHHHH.
Det Àr kallt, mörkt, snöar pÄ tvÀren och allt jÀvlas.....kan det dÄ blir bÀttre Àn nÀr chefen hör av dig och undrar om jag kan göra det i princip omöjliga.
För att göra det han vill skulle jag behöva klona mig i 4 delar !!!
Det Àr kallt, mörkt, snöar pÄ tvÀren och allt jÀvlas.....kan det dÄ blir bÀttre Àn nÀr chefen hör av dig och undrar om jag kan göra det i princip omöjliga.
För att göra det han vill skulle jag behöva klona mig i 4 delar !!!