MathiasS MathiasS skrev:
Vi verkar vara immuna mot det där, vilket inte är helt fel….
Låter skönt.

Vi brukar slippa undan, detta är tredje gången sjuåringen blivit kräksjuk, andra gången för 3.5åringen (som drog hem det).

• Gilla
MathiasS
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Ge mig 2000:- så går jag i ditt ställe, räcker till några hipster IPAs och en portion mat. 😘
Tack gode gu .. Fredrik! Min hjälte!

• Älska
kashieda och 1 till
  • Laddar…
Intet Intet skrev:
Tack gode gu .. Fredrik! Min hjälte!
Skickar swishnummer 😉

FredrikR FredrikR skrev:
Skickar swishnummer 😉
Ursäkt. Hoppas du inte ångrar dig. Din för evigt. Intet.
Swish 90100-6

• Älska
FredrikR
  • Laddar…
Intet Intet skrev:
Ursäkt. Hoppas du inte ångrar dig. Din för evigt. Intet.
Swish 90100-6
Gaaaaahh
Vi ska alla en gång döö
(MIDVH)

• Haha
Intet
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Gaaaaahh
Vi ska alla en gång döö
(MIDVH)
Men på en Kentkonsert? Ren tortyr.Gaaahhhhh. Jag väljer hellre somna, inte vakna alternativet.

• Gilla
kashieda
  • Laddar…
Intet Intet skrev:
Men på en Kentkonsert? Ren tortyr.Gaaahhhhh. Jag väljer hellre somna, inte vakna alternativet.
Gaaaaahh
Det är så klart efter, under Mannen i den vita hatten (16år senaste)..
Men nu siktar vi mot våren på Tele2arena. 😘

13th Marine 13th Marine skrev:
WAAAAAAAAGH!

Minstingen kräksjuk i förrgår, nu fick det äldsta barnet också det.

Frågan är vi vuxna har en chans att slippa undan 😓
Jag verkar inte ha sluppit undan, magen har försökt meddela mig nått hela natten och förmiddagen, men ännu inget tillbedjande av porslinstronen...

• Ledsen
Maria T och 1 till
  • Laddar…
jag H atar min P rinter!
För tredje gången har jag lovar att aldrtg mer köpa en skrivare av företaget som, enligt sin reklam, VILL att vi ska hata den, bara lite mindre. Denna gång har jag bett min omgivning att låsa in mig eller avliva mig om jag skulle få ett återfall!

Byter router, går fint
Får installera om Smarthome-grejorna, Tog tid, men motiverat eftersom jag vill komma åt prylarna när jag är bortrest
Printern kan inte hittas. Inte vet jag varför, men det är kanske för att CIA och/eller KGB tappar kontrollen.....
Men scannern fungerar!
Installerar om Chrome/inställningar, installationen misslyckas
OK, läs på
Läser mig till att HP har en app för printerkontroll. Laddar hem. Appen startar inte ens.
OK, nytt försök, kan det vara googles leksaksoperativ?
Tar fram en PC, installerar från kontrollpanelen, installationen misslyckas
Installerar appen på PC. Verkar lovande, appen hittar skrivaren, rått modell!
installerar..... installationen misslyckas, kan inte hitta drivrutinen
GAAAAAH
Jag tror att jag har fattat felet!
HP har tänkt till. Om gubbdjäveln inte har lyckats mörda printern på tre år (väl utanför garanti/support) så ska vi själva döda fanskapet!

Det är ju bara pinsamt att jag gick på ett köpa en HP.printer. Första gången jag hatade HP-skrivare var ju redan för 25 år sen när jag fick lära mig att HP aldrig fixar buggar i skrivarna, Dom lägger ner produkten och släpper ut en ny variant utan just detta problem. Eftersom det är en ny skrivare så får kunden köpa en helt ny förbättrad produkt för att lösa problemet.
Det är ju klart att man undrar, VARFÖR I H-E måste det finns 329 olika drivrutiner för att skriva ut en svartvit A4-sida, det borde ju räcka med en? Det måste man nog vara expert för att inte förstå
Nu åker skiten på tippen och jag köper en ny av ett annat fabrikat

• Gilla
  • Arg
cpalm och 1 till
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Gaaaaahh
3st konserter med Kent och 114000 biljetter tar slut på 30min..
Dom släpper en till.. slut
Ytterligare en.. slut
Och även en tredje.. slut, åtminstone på sittplats.

Men jag ska se dom. 😍
Lånar upp på huset om så krävs. 🙌😂
Valde faktiskt att skippa biljetter. Galet dyrt, sen var jag på avskedsturnén. Får räcka så för mig. Hade det varit lite billigare så ok, men 1100:-/st (med serviceavgift)....nä

• Älska
FredrikR
  • Laddar…
[SKPG]Zamora [SKPG]Zamora skrev:
Valde faktiskt att skippa biljetter. Galet dyrt, sen var jag på avskedsturnén. Får räcka så för mig. Hade det varit lite billigare så ok, men 1100:-/st (med serviceavgift)....nä
Fick möjlighet att köpa biljett av kollega som även varit förutseende att boka hotell. 😎🤘

Inte billigt men då jag låg i magsjuka 17:e december 2016 så får det gå.. 🙄

• Gilla
  • Älska
nino och 2 till
  • Laddar…
ÅkeSun ÅkeSun skrev:
jag H atar min P rinter!
För tredje gången har jag lovar att aldrtg mer köpa en skrivare av företaget som, enligt sin reklam, VILL att vi ska hata den, bara lite mindre. Denna gång har jag bett min omgivning att låsa in mig eller avliva mig om jag skulle få ett återfall!

Byter router, går fint
Får installera om Smarthome-grejorna, Tog tid, men motiverat eftersom jag vill komma åt prylarna när jag är bortrest
Printern kan inte hittas. Inte vet jag varför, men det är kanske för att CIA och/eller KGB tappar kontrollen.....
Men scannern fungerar!
Installerar om Chrome/inställningar, installationen misslyckas
OK, läs på
Läser mig till att HP har en app för printerkontroll. Laddar hem. Appen startar inte ens.
OK, nytt försök, kan det vara googles leksaksoperativ?
Tar fram en PC, installerar från kontrollpanelen, installationen misslyckas
Installerar appen på PC. Verkar lovande, appen hittar skrivaren, rått modell!
installerar..... installationen misslyckas, kan inte hitta drivrutinen
GAAAAAH
Jag tror att jag har fattat felet!
HP har tänkt till. Om gubbdjäveln inte har lyckats mörda printern på tre år (väl utanför garanti/support) så ska vi själva döda fanskapet!

Det är ju bara pinsamt att jag gick på ett köpa en HP.printer. Första gången jag hatade HP-skrivare var ju redan för 25 år sen när jag fick lära mig att HP aldrig fixar buggar i skrivarna, Dom lägger ner produkten och släpper ut en ny variant utan just detta problem. Eftersom det är en ny skrivare så får kunden köpa en helt ny förbättrad produkt för att lösa problemet.
Det är ju klart att man undrar, VARFÖR I H-E måste det finns 329 olika drivrutiner för att skriva ut en svartvit A4-sida, det borde ju räcka med en? Det måste man nog vara expert för att inte förstå
Nu åker skiten på tippen och jag köper en ny av ett annat fabrikat
Har du provat med olika program inte för just fär din modell. HP tillverkar åt flera och dom sätter sitt namn på och har program för sina. Vad ör det för modellnummer på din.

13th Marine 13th Marine skrev:
WAAAAAAAAGH!

Minstingen kräksjuk i förrgår, nu fick det äldsta barnet också det.

Frågan är vi vuxna har en chans att slippa undan 😓
Skaffa blodgrupp '0' - eller snarare se till att ni föds med det... med andra ord när ni kör buss och funderar på vilka synder som ni gjort för att drabbas av det - skyll på föräldrarna ;-)

Nu är förvisso inte blodgrupp 0 den perfekta rustningen mot kräksjuka - men man slipper typ > 95% av dem - men den dagen man får det varianten som även slår på 0-grupp blodare så blir man typ 3 ggr mer drabbad...

• Wow
  • Ledsen
Workingclasshero och 1 till
  • Laddar…
X xxargs skrev:
Skaffa blodgrupp '0' - eller snarare se till att ni föds med det... med andra ord när ni kör buss och funderar på vilka synder som ni gjort för att drabbas av det - skyll på föräldrarna ;-)

Nu är förvisso inte blodgrupp 0 den perfekta rustningen mot kräksjuka - men man slipper typ > 95% av dem - men den dagen man får det varianten som även slår på 0-grupp blodare så blir man typ 3 ggr mer drabbad...
Men... Jag har ju redan den bästa blodgruppen! A+

• Gilla
  • Haha
Anna_H och 1 till
  • Laddar…
På etiketten står det MFT 135w, och appen HPsmart lyckas identifiera den i windows. Sen misslyckas den med installationen. I de oändliga listorna med modellnummer finns i stort sett ingenting som ens liknar detta.
Rätt eller fel, för mig ser det ut som att HP vill skrota skiten, Jag är övertygad om att inte betala en enda krona till till detta företag, ens för att köpa en ny toner Även om det skulle gå att hitta en väg runt problemet så vill jag inte längre ha med dom att göra!

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.