973 566 läst · 9 954 svar
974k läst
10,0k svar
GAAAAHHHH!!!
Kan själv!
· Trelleborg
· 16 272 inlägg
Inte ens danskar förstår danska!
Jo, fanns det bara en ruta att fylla i koden i vore det noll problem, men det finns inte.MathiasS skrev:
Pratade med en kollega.
"Tryck där uppe till höger, på ditt konto, klicka på lösenord, så finns alternativ där"
Finns inget att klicka på uppe till höger i min Outlook, eller går att hitta mitt konto nån annan stans. Jag har Outlook som en app/egen ikon på datorn, de andra använder tydligen Outlook i webbläsaren.
Jo, men istället för att säga "JaHAA var det sååå det funkade" så säger man bara "Nämen håll din KEFT!"tveksamt skrev:
Då kan du också använda Outlook i webbläsaren, kan ju eventuellt vara så att du har en för gammal version lokalt eller så...Isakare skrev:Jo, fanns det bara en ruta att fylla i koden i vore det noll problem, men det finns inte.
Pratade med en kollega.
"Tryck där uppe till höger, på ditt konto, klicka på lösenord, så finns alternativ där"
Finns inget att klicka på uppe till höger i min Outlook, eller går att hitta mitt konto nån annan stans. Jag har Outlook som en app/egen ikon på datorn, de andra använder tydligen Outlook i webbläsaren.
Nu är det inte GAAAAHHHH längre, utan "Plötsligt händer det"
Provade öppna E-posten igen, då kom rutan för att skriva in lösenordet upp, fyllde i det, en ny ruta med ett nummer kom upp samtidigt som telefonen plingade till och visade en ruta att fylla i det nummret i...sen var det klart.
Inget av detta kom upp i morse.
Provade öppna E-posten igen, då kom rutan för att skriva in lösenordet upp, fyllde i det, en ny ruta med ett nummer kom upp samtidigt som telefonen plingade till och visade en ruta att fylla i det nummret i...sen var det klart.
Inget av detta kom upp i morse.
Kan själv!
· Trelleborg
· 16 272 inlägg
WAAAAAAAAGH!
Minstingen kräksjuk i förrgår, nu fick det äldsta barnet också det.
Frågan är vi vuxna har en chans att slippa undan 😓
Minstingen kräksjuk i förrgår, nu fick det äldsta barnet också det.
Frågan är vi vuxna har en chans att slippa undan 😓
Gaaaaahh
3st konserter med Kent och 114000 biljetter tar slut på 30min..
Dom släpper en till.. slut
Ytterligare en.. slut
Och även en tredje.. slut, åtminstone på sittplats.
Men jag ska se dom. 😍
Lånar upp på huset om så krävs. 🙌😂
3st konserter med Kent och 114000 biljetter tar slut på 30min..
Dom släpper en till.. slut
Ytterligare en.. slut
Och även en tredje.. slut, åtminstone på sittplats.
Men jag ska se dom. 😍
Lånar upp på huset om så krävs. 🙌😂
Gah. Jag har hundra fribiljetter på rad ett. Hu mycket begär ni för att jag skall slippa höra på elendet?😱FredrikR skrev: