959 833 läst · 9 784 svar
960k läst
9,8k svar
GAAAAHHHH!!!
Kan själv!
· Trelleborg
· 16 182 inlägg
Förberätt för morgondagens vägföreningsarbetsdag (2.5h). ~50 fastigheter brukar generera ~25 arbetare som max. Jag hade gladeligen låtit trafikverket/kommunen sköta alla småvägar också. Det kan inte bli dyrare av att sköta allt i stor skala än att alla ska smådudda med leksaksverktyg 🤷🏼♂️
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Måste ge dig rätt här. Allt är ju relativt. Men tröttnar du på leksakerna så är jag inte omöjlig även om jag har egna. Men man kan väl aldrig få för många röjsågar?Tokslut skrev:
Tänk att aldrig mer behöva byta skärverktyg…
Dessa är hyrdaAlfredo skrev:
Edit: Förr körde folk med sina egna, men de vart väl snåla för de började komma tomhänta till arbetsdagen. Så nu blir det 3 dagars hyra för 2.5h arbete...
Redigerat:
Visst är det bedrövligt. Lider med er. Ser det överallt.13th Marine skrev:
Inte ens sina egna barn orkar föräldrar engagera sig i, hur många var det på senaste föräldramötet i skolan ni var på?
då ligger bryggor, vägslänter, gemensamma ytor ännu längre ner på prioriteringen.
Förfärlig tendens i samhället.
Börjar känna mig gammal.. GAAAH!!
Renoveringsnovis
· Östergötland
· 4 107 inlägg
Själv sitter jag med i styrelsen för dotterns basketlag, sonens fotbollslag, bygdens lokala ideella förening samt regionala Barncancerfondens styrelse. Har i stort sett samma människor omkring mig. Till sist tröttnar man.....
GAAAAHHHH!!!
Varit slarvig, inte raderat mail på länge, inkorgen full. Raderat på telefonen, men med Telias mail måste man gå in på webmailen och radera där.
Det går bara att radera 50 mail i taget, dessa hamnar då i skräpkorgen, och sen måste man radera den, oxå bara 50 mail i taget. 8000 mail.
Det är 3 klick för att radera: Markera alla > soptunnan > vill du verkligen radera 50 mail, JA.
Det är 160 x 2 raderingar x 3 klick....tog en stund ☹️
Varit slarvig, inte raderat mail på länge, inkorgen full. Raderat på telefonen, men med Telias mail måste man gå in på webmailen och radera där.
Det går bara att radera 50 mail i taget, dessa hamnar då i skräpkorgen, och sen måste man radera den, oxå bara 50 mail i taget. 8000 mail.
Det är 3 klick för att radera: Markera alla > soptunnan > vill du verkligen radera 50 mail, JA.
Det är 160 x 2 raderingar x 3 klick....tog en stund ☹️