1 025 823 läst · 10 486 svar
1026k läst
10,5k svar
GAAAAHHHH!!!
Kan själv!
· Trelleborg
· 16 565 inlägg
GAAAAHHHH.....jag kräks på sånt här säkerhetskit snart 😡
Ska in och jobba på ett företag.
Först ska man göra säkerhetskursen Safe Construction Training via ID06.
Sen använder företaget SSG, där ska man göra grundkurs i säkerhet, sen specifik kurs i säkerhet för det aktuella företaget....
Sen ska man göra företagets egna säkerhetskurs.
Grädden på moset är att jag inte kommer in på SSGs sida, chefen som är administratör har kollat allt 10 gånger, det är rätt e-post, rätt telefonnummer mm mm.
Chefen kan se allt, vilka kurser jag har aktuella, men inte öppna diplomen som ska bifogas i formuläret.
När jag bifogar en skärmdump av mina kurser, kommer "Dokument inte giltigt" upp.
Blir kul det här, 7.00 i morgon ska jag försöka komma in, erfarenheten sen tidigare är att vi inte lyckas.
Jag kräks en gång till 🤮🤬
Sen använder företaget SSG, där ska man göra grundkurs i säkerhet, sen specifik kurs i säkerhet för det aktuella företaget....
Grädden på moset är att jag inte kommer in på SSGs sida, chefen som är administratör har kollat allt 10 gånger, det är rätt e-post, rätt telefonnummer mm mm.
Chefen kan se allt, vilka kurser jag har aktuella, men inte öppna diplomen som ska bifogas i formuläret.
När jag bifogar en skärmdump av mina kurser, kommer "Dokument inte giltigt" upp.
Blir kul det här, 7.00 i morgon ska jag försöka komma in, erfarenheten sen tidigare är att vi inte lyckas.
Begripligt och en jäkla massa krångel för något som ska vara så enkelt 😕Isakare skrev:GAAAAHHHH.....jag kräks på sånt här säkerhetskit snart 😡
Uppföljning på mitt senaste GAAAAHHHH!!!
Det var inte 4 säkerhetskurser man skulle göra, utan 6 st, 2 skulle läsas oxå.
Man skulle även läsa 7 olika dokument, när man läst skulle man klicka en ruta.
"Jag har läst och förstått"
Ett dokument en SCH plan, 36 sidor på engelska, jag har inte den blekaste aning om vad som stod i den, och struntade att kryssa i den rutan.
Så jag är inte godkänd, blir spännande i morgon, kommer nog bli ett jäkla liv, förhoppningsvis kommer jag inte in...HATAR att jobba på sådan ställen.
6 timmar ÄTA + OB kommer jag skriva i tidrapporten för min förstörda kväll.
Det var inte 4 säkerhetskurser man skulle göra, utan 6 st, 2 skulle läsas oxå.
Man skulle även läsa 7 olika dokument, när man läst skulle man klicka en ruta.
"Jag har läst och förstått"
Ett dokument en SCH plan, 36 sidor på engelska, jag har inte den blekaste aning om vad som stod i den, och struntade att kryssa i den rutan.
Så jag är inte godkänd, blir spännande i morgon, kommer nog bli ett jäkla liv, förhoppningsvis kommer jag inte in...HATAR att jobba på sådan ställen.
6 timmar ÄTA + OB kommer jag skriva i tidrapporten för min förstörda kväll.