976 641 läst · 9 982 svar
977k läst
10,0k svar
GAAAAHHHH!!!
hsd
Medlem
· Kalmar län, Östra Götaland
· 6 373 inlägg
hsd
Medlem
- Kalmar län, Östra Götaland
- 6 373 inlägg
Men då och då kommer funderingar om vad var det för hastighetsbegränsning här och nu, särskilt när det är många som vill köra om ,det finns en hel del förare som har extra bråttomStefan Bengtsson skrev:
Det finns flera anledningar, ditt mobilabonemang roamar inte i utlandet/har begränsad datamängd (jag vet att man kan ladda ner offlinekartor), inte kul att få ett mobilsamtal samtidigt som du navigerar i en storstad, du har en bil utan backkamera och använder Garmins som integrerar med gps-en, du använder mobilen som musikspelare, du har en gps som har inbyggd dashcam...useless skrev:
/Höghus
hsd
Medlem
· 6 373 inlägg
hsd
Medlem
- 6 373 inlägg
Yes jag har använt mobilen i jobbilen och kommer att gå över till mobilen även privat, det enda som talar för separat gps är att den sitter redan i bilen klart och färdigtuseless skrev:
Garmin har varit bra på alla sätt och vis men det blir ingen ny, om jag skulle skaffa en ny gps blir det något annant fabrikat
Fri roaming i hela EU är det väl... Varför skulle man tala i telefon när man navigerar i storstad? Använd din GPS som backkamera då och navigera med telefon. Min telefon klarar av spotify och navigering utmärkt samtidigt. Använd GPS som dashcam och backkamera men navigera med telefon?Höghus skrev:Det finns flera anledningar, ditt mobilabonemang roamar inte i utlandet/har begränsad datamängd (jag vet att man kan ladda ner offlinekartor), inte kul att få ett mobilsamtal samtidigt som du navigerar i en storstad, du har en bil utan backkamera och använder Garmins som integrerar med gps-en, du använder mobilen som musikspelare, du har en gps som har inbyggd dashcam...
/Höghus
hsd
Medlem
· 6 373 inlägg
hsd
Medlem
- 6 373 inlägg