975 706 läst · 9 976 svar
976k läst
10,0k svar
GAAAAHHHH!!!
GAAAAAAH för folk som inte klarar att prata normalt i telefon utan kör på som dom sitter och pratar med en polare i samma ålder...
Det är ju inte direkt lockande att göra affär när det sitter en pajas på andra sidan vilket kanske är tur för ofta är det en dålig affär iallafall när säljare ringer 😎
Det är ju inte direkt lockande att göra affär när det sitter en pajas på andra sidan vilket kanske är tur för ofta är det en dålig affär iallafall när säljare ringer 😎
S
sinuslinus
Träskalle
· Östergötlands län
· 5 236 inlägg
sinuslinus
Träskalle
- Östergötlands län
- 5 236 inlägg
S
swirve
Elektroniktokig
· Östergötland
· 1 320 inlägg
swirve
Elektroniktokig
- Östergötland
- 1 320 inlägg
Då får rörmokaren fixa och anlita plattsättare till att fixa tätskiktet på golvet. Kollade snabbt i instruktionen och det är ju tamejfan solklart att den skruvas i vägg! Jävla klåpare.S sinuslinus skrev:
GAAAAHHHHH!!!!
Jag verkligen avskyr ihopsmälta plastförpackningseldänden!
Måste varit uppfunnet av en riktig sadist.
Sitter här med både skärsår och en klämt finger efter att den slöa saxen försökt tugga sig in i den inbrottssäkra barriären.
!@#&#@##&!
Jag verkligen avskyr ihopsmälta plastförpackningseldänden!
Måste varit uppfunnet av en riktig sadist.
Sitter här med både skärsår och en klämt finger efter att den slöa saxen försökt tugga sig in i den inbrottssäkra barriären.
!@#&#@##&!
Gaaahhh!
Visste inte att möss har kabelpreferenser, små provsmak här och där men två kablar är helt skalade.... Uppenbarligen betydligt godare. 😠
Visste inte att möss har kabelpreferenser, små provsmak här och där men två kablar är helt skalade.... Uppenbarligen betydligt godare. 😠
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
S
sinuslinus
Träskalle
· Östergötlands län
· 5 236 inlägg
sinuslinus
Träskalle
- Östergötlands län
- 5 236 inlägg
Nu är det bestämt att plattsättaren ska riva plattorna och laga tätskiktet på rörfirmans bekostnad. Är en av de större firmorna i stan.S sinuslinus skrev:
Det firar vi med ett Gaaahhh!
Igår kväll slog jag av en framtanden i en nysning. Slog i tanden i handfatet. 😂
S
sinuslinus
Träskalle
· Östergötlands län
· 5 236 inlägg
sinuslinus
Träskalle
- Östergötlands län
- 5 236 inlägg
GAAAAHHHH!!!
Garmin står inte högt på min favoritlista just nu.
Höll på en bra stund med att försöka uppdatera gps-ens karta men det hängde sig och bråkade. Till slut får jag ett meddelande om Europa-kartan inte ryms, och jag kan välja mellanBeNeLux & France, eller UK & Ireland. Inte Sverige alltså. Till saken hör att redan första gången jag skulle uppgradera den så var gps-ens interna minne för litet, så jag var tvungen att köpa ett sd-kort. 32Gb tryckte jag i, men det räcker alltså inte längre.
/Höghus
Höll på en bra stund med att försöka uppdatera gps-ens karta men det hängde sig och bråkade. Till slut får jag ett meddelande om Europa-kartan inte ryms, och jag kan välja mellanBeNeLux & France, eller UK & Ireland. Inte Sverige alltså. Till saken hör att redan första gången jag skulle uppgradera den så var gps-ens interna minne för litet, så jag var tvungen att köpa ett sd-kort. 32Gb tryckte jag i, men det räcker alltså inte längre.
/Höghus
Kan själv!
· Trelleborg
· 16 277 inlägg
Jag köpte 32GB minneskort till förra bilen så jag kunde uppdatera GPSen, då låg datapaketet på 17GB så de 16GB jag hade räckte inte.Höghus skrev:GAAAAHHHH!!!
/Höghus
Nästa gång jag skulle uppdatera var datapaketet på 37GB 💩