GAAAAAAH för folk som inte klarar att prata normalt i telefon utan kör på som dom sitter och pratar med en polare i samma ålder...

Det är ju inte direkt lockande att göra affär när det sitter en pajas på andra sidan vilket kanske är tur för ofta är det en dålig affär iallafall när säljare ringer 😎

• Gilla
  • Älska
Costanza och 2 till
  • Laddar…
Registeranpassning är en svår konst.

S
Gaaahh!! En rörmokare (han som jag anlitat tidigare var sjuk och skickade någon annan) monterade wcfixturen tull blivande toaletten. Han skruvade fast den i golvet genom tätskiktet. Jättekul.

• WC-fixtur felaktigt fastskruvad genom tätskikt på golvet.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Wow
  • Arg
  • Ledsen
FredrikR och 8 till
  • Laddar…
S sinuslinus skrev:
Gaaahh!! En rörmokare (han som jag anlitat tidigare var sjuk och skickade någon annan) monterade wcfixturen tull blivande toaletten. Han skruvade fast den i golvet genom tätskiktet. Jättekul.
Hur är det tänkt att den ska fästas då?

S
useless useless skrev:
Hur är det tänkt att den ska fästas då?
I väggen.

• Illustration av väggmonterad toalettinstallation från Geberit installationsmanual.
    Skapa konto
  • Gilla
fribygg och 1 till
  • Laddar…
S
S sinuslinus skrev:
Då får rörmokaren fixa och anlita plattsättare till att fixa tätskiktet på golvet. Kollade snabbt i instruktionen och det är ju tamejfan solklart att den skruvas i vägg! Jävla klåpare.

• Gilla
kashieda
  • Laddar…
Unikt namn
GAAAAHHHHH!!!!

Jag verkligen avskyr ihopsmälta plastförpackningseldänden!
Måste varit uppfunnet av en riktig sadist.

Sitter här med både skärsår och en klämt finger efter att den slöa saxen försökt tugga sig in i den inbrottssäkra barriären.

!@#&#@##&!

• Ledsen
  • Wow
FredrikR och 4 till
  • Laddar…
Gaaahhh!
Visste inte att möss har kabelpreferenser, små provsmak här och där men två kablar är helt skalade.... Uppenbarligen betydligt godare. 😠
Hand håller upp elskåpets kablar som är skadade av möss, vissa kablar är helt skalade.
Skapa konto
Elektriska kablar skadade av möss, två helt skalade omgivna av andra kablar och komponenter.
Skapa konto

• Wow
  • Ledsen
  • Gilla
4774 och 2 till
  • Laddar…
S
S sinuslinus skrev:
Nu är det bestämt att plattsättaren ska riva plattorna och laga tätskiktet på rörfirmans bekostnad. Är en av de större firmorna i stan.

Det firar vi med ett Gaaahhh!
Igår kväll slog jag av en framtanden i en nysning. Slog i tanden i handfatet. 😂

• Wow
  • Ledsen
  • Gilla
Roga1337 och 12 till
  • Laddar…
A
Unikt namn Unikt namn skrev:
GAAAAHHHHH!!!!

Jag verkligen avskyr ihopsmälta plastförpackningseldänden!
Måste varit uppfunnet av en riktig sadist.

Sitter här med både skärsår och en klämt finger efter att den slöa saxen försökt tugga sig in i den inbrottssäkra barriären.

!@#&#@##&!
Lugn! Det finns ju dessa (appropå sadister till tillverkare):

Gul öppningsverktyg för plastförpackningar på förpackning med exempel på användning och text "STOP STRUGGLING".
Skapa konto

• Haha
  • Gilla
  • Arg
cpalm och 7 till
  • Laddar…
S
Tandläkaren limma fast tanden!! Superlim FTW. Bättre än ny.

Imorgon blir det lagning av tätskikt.

• Hörn av ett badrum under renovering med synligt tätskiktsmatta och avloppsrör.
    Skapa konto
  • Gilla
4774 och 3 till
  • Laddar…
GAAAAHHHH!!!
Garmin står inte högt på min favoritlista just nu.
Höll på en bra stund med att försöka uppdatera gps-ens karta men det hängde sig och bråkade. Till slut får jag ett meddelande om Europa-kartan inte ryms, och jag kan välja mellanBeNeLux & France, eller UK & Ireland. Inte Sverige alltså. Till saken hör att redan första gången jag skulle uppgradera den så var gps-ens interna minne för litet, så jag var tvungen att köpa ett sd-kort. 32Gb tryckte jag i, men det räcker alltså inte längre.

/Höghus

Det är ju klart, 32 miljarder bittar är ju bara 4 GB 😎

Höghus Höghus skrev:
GAAAAHHHH!!!
Garmin står inte högt på min favoritlista just nu.
Höll på en bra stund med att försöka uppdatera gps-ens karta men det hängde sig och bråkade. Till slut får jag ett meddelande om Europa-kartan inte ryms, och jag kan välja mellanBeNeLux & France, eller UK & Ireland. Inte Sverige alltså. Till saken hör att redan första gången jag skulle uppgradera den så var gps-ens interna minne för litet, så jag var tvungen att köpa ett sd-kort. 32Gb tryckte jag i, men det räcker alltså inte längre.

/Höghus
Jag köpte 32GB minneskort till förra bilen så jag kunde uppdatera GPSen, då låg datapaketet på 17GB så de 16GB jag hade räckte inte.

Nästa gång jag skulle uppdatera var datapaketet på 37GB 💩

• Haha
kashieda
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.