976 582 läst · 9 980 svar
977k läst
10,0k svar
GAAAAHHHH!!!
Kan själv!
· Trelleborg
· 16 277 inlägg
Finns hjälpmedel för planering https://www.smhi.se/q/Stockholm/2673730 😎Isakare skrev:
Jag med, brukar åka vidare om det är mer än 2 bilar.mexitegel skrev:
Räknade lite fel på hur många det gick in bakom mackbyggnaden när jag ställde mig i kön, tänkte 3-4 bilar + den jag hade framför mig, men det var 8 bilar till när jag kom runt hörnet, och då hade jag 3 bilar bakom, backa var inget alternativ.
Sen stod jag där och på arbetstid och fick betalt för det.
Cirkel K mackarnas tvätt är lite dum oxå, det går inte att köpa/knappa in kod innan bilen i tvätten åkt ut, så det går 2-3 minuter mellan varje bil.
Det är lika på OKQ8 också, men där kan man betala innan bilen innan är klar, bara det att då förlorar man de pengarna och får betala en gång till... Gjorde det och eftersom det satt en liten klisterlapp som berättade hur det fungerade tyckte jag att det var för pinsamt att gå in på macken och fråga om jag kunde få pengarna tillbaka för den tvätt jag inte kunde utnyttja...Isakare skrev:
Nu var det länge sen jag tvättade på OK, men jag jobbade med deras biltvättar för 10 år sen, då gick det lägga in sin tvätt innan så dörren öppnade direkt när föregående bil var klar.K Kirre2 skrev:Det är lika på OKQ8 också, men där kan man betala innan bilen innan är klar, bara det att då förlorar man de pengarna och får betala en gång till... Gjorde det och eftersom det satt en liten klisterlapp som berättade hur det fungerade tyckte jag att det var för pinsamt att gå in på macken och fråga om jag kunde få pengarna tillbaka för den tvätt jag inte kunde utnyttja...
Näe, så tänker de kanske. PDF bilaga i GMail på en HP Laserjet i Win11. Var i kedjan har de tänkt fel? Här har nog applikationen skickat sidan 3 ggr och skrivaren valt dubbelsidigt och inte förstått det är tre olika dokument...Isakare skrev:
GAAAARRRRRRGGGGGGGHHHHHH!
Man skall inte åka hem från jobbet trött.
Parkerade vid ICA'an på vägen hem. Märkte direkt att det var fel på bilen.
Jag kunde inte starta och jag kunde inte få ur nyckeln.
Ringde försäkringsbolaget och fick vänta 2 timmar på bärgning.
När bärgningsbilen var bara 2 minuter från bilen, så upptäckte jag felet.
Växeln låg i D och inte P.
Inte mitt stoltaste ögonblick när bärgaren kom och jag fick förklara.
Dessutom hade jag pillat på en säkring, så lyser Airbag service omgående.
Hoppas att den går över under natten.
GAAAAAAAHHHHHRRHGGGH igen!
Man skall inte åka hem från jobbet trött.
Parkerade vid ICA'an på vägen hem. Märkte direkt att det var fel på bilen.
Jag kunde inte starta och jag kunde inte få ur nyckeln.
Ringde försäkringsbolaget och fick vänta 2 timmar på bärgning.
När bärgningsbilen var bara 2 minuter från bilen, så upptäckte jag felet.
Växeln låg i D och inte P.
Inte mitt stoltaste ögonblick när bärgaren kom och jag fick förklara.
Dessutom hade jag pillat på en säkring, så lyser Airbag service omgående.
Hoppas att den går över under natten.
GAAAAAAAHHHHHRRHGGGH igen!