Han är väl hes? 😂

• Haha
  • Gilla
Maria T och 5 till
  • Laddar…
Dan_Johansson Dan_Johansson skrev:
Skuffen på bilen? 😂
Slutar med att jag efter sisådär 10 påsar kan fylla upp en hel, för att därefter hälla ut 9/10 och återigen står där med 1/10🤔. Kanske gäller i slatten i privata bilen istället. Vilka bekymmer man har va?

Grovbetong fastkilad under nagelkanten, och som gräver sig in i nagelbädden. Och som man förgäves försöker gräva bort med metoder som för tankarna till diverse asiatiska tortyrmetoder (ni vet, glödgade bambustickor och sånt.)
Inte skönt.

ricebridge ricebridge skrev:
Grovbetong fastkilad under nagelkanten, och som gräver sig in i nagelbädden. Och som man förgäves försöker gräva bort med metoder som för tankarna till diverse asiatiska tortyrmetoder (ni vet, glödgade bambustickor och sånt.)
Inte skönt.
Äsch Pjosk! Det är bara att ta fram bilningsmaskinen och köra bort grejset.😉 Men sätt för guds skull på dig skyddsglasögon🤓

• Haha
ricebridge
  • Laddar…
WAAAAAAAAAAAAGH!

Öronkuddarna på mina lurar gav upp så jag tänkte beställa nya igen, då original inte var så dyra förra gången beställde jag ett par nya igen.
Tyvärr var svarta slut men de kunde erbjuda vita vilket jag tog.

Dessvärre verkar de ha legat på lager lite väl länge:
Hörlurskuddar demonterade på ett tangentbord, kaffekopp och högtalarelement synliga, arbetsmiljö.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

De såg bra ut när de kom, men tålde inte att vrida på hörlurarna eller sitta på plats.

Får bli tredjeparts.

• Wow
  • Ledsen
cpalm och 3 till
  • Laddar…
GAAAHHH! Köpte halva Hornbach igår. Vid första grejen jag ska göra idag inser jag att jag missade en ventilationsmuff och kommer inte vidare…. 🤬

• Ledsen
FredrikR och 3 till
  • Laddar…
S
mexitegel mexitegel skrev:
GAAAHHH! Köpte halva Hornbach igår. Vid första grejen jag ska göra idag inser jag att jag missade en ventilationsmuff och kommer inte vidare…. 🤬
Du skulle köpt andra halvan också. 🤷‍♂️

• Haha
  • Gilla
FredrikR och 7 till
  • Laddar…
Tänkte inte på det 🙈

Är det inte lättare att flytta in på Hornbach då? 🤔 😍

Kan ju sova på isoleringsbalarna kanske? 🤔

S sinuslinus skrev:
Du skulle köpt andra halvan också. 🤷‍♂️
Skulle jag definitivt gjort, för nu har jag kompletteringshandlat både i går och idag 😳

• Haha
boschkenta och 2 till
  • Laddar…
Gaaaahhh. Om man har en kombiugn ska man ta ut microkåpan innan man slår på vanligt ugnläge. Funderar om det går att återanvända som toalettring? Hand håller deformerad och smält mikrovågskåpa som skadats i ugn.
Skapa konto

• Haha
  • Gilla
  • Wow
Violina och 18 till
  • Laddar…
GAAAAAAAAH!

Vad har blocket gjort?!

//Förändringsobenägen gubbe

Skärmdump av Blockets webbsida med filtermeny för bilkategorin öppen, användarens användarnamn syns övre högra hörnet.
Skapa konto

• Gilla
Violina
  • Laddar…
13th Marine 13th Marine skrev:
GAAAAAAAAH!

Vad har blocket gjort?!

//Förändringsobenägen gubbe

[bild]
Som vanligt, förstört för nuvarande användare för att locka till sig nya? Det är väl standard sedan länge?
If it aint broken, take it apart and break it...

• Gilla
Dortmunder DAB
  • Laddar…
tveksamt tveksamt skrev:
Som vanligt, förstört för nuvarande användare för att locka till sig nya? Det är väl standard sedan länge?
If it aint broken, take it apart and break it...
Pelikan ser ut att "se" vad en leende kvinna gör, text "WHAT YOU DID THERE I SEE IT" ovan och under fågeln.
Skapa konto

• Gilla
tveksamt
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.