976 582 läst · 9 980 svar
977k läst
10,0k svar
GAAAAHHHH!!!
Och nu när jag tittar på specen för enheten klarar den max 32. Minneskortet för färdkameran kan däremot vara max 64. Känns som en metod att tvinga kunderna att köpa ny enhet.13th Marine skrev:
/Höghus
Skogsägare
· Stockholm och Smålands inland
· 18 726 inlägg
Och med enhet menar du bil, eller? 😉
hsd
Medlem
· Kalmar län, Östra Götaland
· 6 373 inlägg
hsd
Medlem
- Kalmar län, Östra Götaland
- 6 373 inlägg
Jag åkte på samma scam, satte i nytt minne fick enkarta-samma som jag hade sen förut ringde supporten och fick besked att enheten är för gammal....så var det med Garmin Lifetime update Gaaahhhh
Antagligen är det nog omöjligt att ladda ner den gamla kartan igen. Så nu är den helt oanvändbar.hsd skrev:
/Höghus
Lifetime update gäller bara så länge tillverkaren tycker att den har livstid kvar, det är sedan gammalt.hsd skrev:
Att man som användare vill använda något tills det går sönder är utanför deras fattningsförmåga.
hsd
Medlem
· Kalmar län, Östra Götaland
· 6 373 inlägg
hsd
Medlem
- Kalmar län, Östra Götaland
- 6 373 inlägg
Nej tyvärr, eftersom något gick snett i installationen blev kartan korrupt. Gpsen rapporterar nya versionen vid uppstart, för att efter en stund säga att den är kass.hsd skrev:
Äldre versioner av Garmin Express gav möjlighet att installera kartan till datorn, men den möjligheten är nogsamt bortplockad nuförtiden.
/Höghus
Medlem
· Västra Götaland
· 2 312 inlägg
Jag skaffade en sån där gps-apparat för en sex-sju år sen men den har legat i nån byrålåda de senaste tre åren. Telefonen är utmärkt att navigera med och den har man ju alltid med sig.useless skrev:
Använder min Garmin Montana 650 till grönkartor. Fint för att se höjdskillnader och allt annat man behöver vetauseless skrev:
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder