971 166 läst · 9 934 svar
971k läst
9,9k svar
GAAAAHHHH!!!
Salta pinnar skulle jag tro att de kommer ha framme som lättare förtäring.Anna_H skrev:Va?
Och vad innebär "lättare förtäring" i sammanhanget om man ska ha med sig både mat och dryck?
Om det åtminstone var knytkalas? Det brukar vi ha rätt ofta, men givetvis står värden med tallrikar, bestick, glas och servetter, och självklart är det då inga presenter, även om vissa alltid tar med sig en blomma eller en flaska vin.
Köp lite Potatissallad och grilla lite korv hade varit bättre och trevligare..... Så jävla snålt
Köp kopiösa mängder öl, sprit och riktigt fin whisky och rom och bjud alla som kommer på festen men inte jubilaren.P Pappa1986 skrev:
Snåljåpen får en flaska utgången mellanöl i present, har du ingen sån kan jag skicka en till dig. Glöm inte att påpeka att den tyvärr har gått ut när du överlämnar den.
Givetvis ska ni äta på tallrikar med guldkant och silverbestik.
Avbröt precis ett gäng med tonårsgrabbar som kastade sten mot grannens solceller.
Kul hobby!
Med risk för att mitt hus blir nästa offer så tog jag mod till mig och busvisslade på dem. Då sprang de som råttor..
Blir så jäkla förbannad på såna där skitungar som bara driver runt och förstör
GAAAAHHHH!!!
Kul hobby!
Med risk för att mitt hus blir nästa offer så tog jag mod till mig och busvisslade på dem. Då sprang de som råttor..
GAAAAHHHH!!!
Bra ide, jag har en halvfull baginbox här som dottern påstår har jäst, utgångsdatum augusti 2022, den funkar också?mexitegel skrev:Köp kopiösa mängder öl, sprit och riktigt fin whisky och rom och bjud alla som kommer på festen men inte jubilaren.
Snåljåpen får en flaska utgången mellanöl i present, har du ingen sån kan jag skicka en till dig. Glöm inte att påpeka att den tyvärr har gått ut när du överlämnar den.
Givetvis ska ni äta på tallrikar med guldkant och silverbestik.
Tjära och fjädrar borde det varit.S StevieGee skrev:Avbröt precis ett gäng med tonårsgrabbar som kastade sten mot grannens solceller.
Kul hobby!
GAAAAHHHH!!!