S StevieGee skrev:
Avbröt precis ett gäng med tonårsgrabbar som kastade sten mot grannens solceller.

Kul hobby!

Med risk för att mitt hus blir nästa offer så tog jag mod till mig och busvisslade på dem. Då sprang de som råttor..

Blir så jäkla förbannad på såna där skitungar som bara driver runt och förstör

GAAAAHHHH!!!
Nästan så jag håller på ungdomarna då solceller är ett jävla otyg som förstör utseendet på hela området. Men skadegörelse är aldrig okej

• Arg
  • Haha
  • Gilla
Box of rain och 4 till
  • Laddar…
K Keld skrev:

GAAAAHHHH!!!​

Glassbilshelvetet åker runt och för oväsen👿
Yes! Vi lyckades jaga ikapp den, jag och lilltjejen! Perfekt sätt att börja sommarlovet 😎

• Gilla
  • Älska
Nötegårdsgubben och 2 till
  • Laddar…
AndersMalmgren AndersMalmgren skrev:
Nästan så jag håller på ungdomarna då solceller är ett jävla otyg som förstör utseendet på hela området. Men skadegörelse är aldrig okej
Jag kastar inte sten på dig bara för att du är ful!! Jag låter inte mina ungar göra det heller.. Vid nästan varje inlägg jag läser från dig undrar jag vad du egentligen tillför detta forum. Du måste vara den mest blockade medlemmen här. Översittarnas översittare. Du kan inte ha haft någon lätt uppväxt, som känner att du måste hävda dig så fort du får chansen.

GAAAAHHHHH! Anders Malmgren har retat upp mig igen!!

Redigerat:
  • Gilla
  • Haha
  • Älska
  • Wow
Joak och 24 till
  • Laddar…
Hus tomte

Som ja sagt förut låt lilla Anders hålla på i sin egna lilla fantasi värld där han e kung.
Han e inte värd energin han tar av en när man ska läsa allt skit han skriver.

Ja skrattar när ja läser hur j..la k..kad en människa kan va som lägger närmare 35lax på ute luncher.
Ren å skär idioti

• Gilla
  • Älska
lat och 8 till
  • Laddar…
WAAAAAAAAGH!

Det var tydligen inte så noga hur man applicerade ångspärren när man byggde vårt hus på 70talet. Har rivit en innervägg och ser detta:
Öppet väggutrymme visar isolering mellan träreglar, med skadad gipsskiva.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Wow
Maria T och 1 till
  • Laddar…
hsd
I Ingenjör Jesper skrev:
Yes! Vi lyckades jaga ikapp den, jag och lilltjejen! Perfekt sätt att börja sommarlovet 😎
Hemglassbilen går att följa på deras hemsida, de har tydligen gps i bilen samtidigt uppdateras ankomsttider till stoppplatser

hsd hsd skrev:
Hemglassbilen går att följa på deras hemsida, de har tydligen gps i bilen samtidigt uppdateras ankomsttider till stoppplatser
Stämmer bra! Och 4-åringar har korta ben...

• Haha
Jumos
  • Laddar…
Maria T
hsd hsd skrev:
Det är riktigt kul att följa bilens väg, plus att jag får SMS när den är fem minuter bort 👍

S StevieGee skrev:
Jag kastar inte sten på dig bara för att du är ful!! Jag låter inte mina ungar göra det heller.. Vid nästan varje inlägg jag läser från dig undrar jag vad du egentligen tillför detta forum. Du måste vara den mest blockade medlemmen här. Översittarnas översittare. Du kan inte ha haft någon lätt uppväxt, som känner att du måste hävda dig så fort du får chansen.

Jag är ju för fan sjukt snygg.

• Haha
  • Älska
  • Gilla
Box of rain och 5 till
  • Laddar…
richardtenggren
13th Marine 13th Marine skrev:
WAAAAAAAAGH!

Det var tydligen inte så noga hur man applicerade ångspärren när man byggde vårt hus på 70talet. Har rivit en innervägg och ser detta:
[bild]
Därför jag plastat om vårt hus 😂
Vid varje dosa hade man ju gjort hål på plasten…

S StevieGee skrev:

Ja, för att vara ett Får mitt i skocken och bara följa med tankelöst ger ett spännande liv eller?

Hur hade forumet sett ut om de var den skocken som skrev... Bäääh bäääh ;)

• Gilla
big mike och 1 till
  • Laddar…
Hus tomte
Jag är ju för fan sjukt snygg.
Måste fan erkänna du har dina stunder oxå 😉

• Gilla
  • Haha
Box of rain och 2 till
  • Laddar…
S StevieGee skrev:

Nog tycker jag att Anders är ganska underhållande! Vad trådarna än handlar om dyker han upp och har (eller hade som barn) nåt mycket mer exklusivt än vi andra.
Vet inte om meningen är att vi ska bli imponerade eller avundsjuka eller nedtryckta i skorna för att vi har såna fattiga liv...

• Gilla
  • Haha
Joak och 5 till
  • Laddar…
13th Marine 13th Marine skrev:
WAAAAAAAAGH!

[bild]
Det ser ju inte ut som du haft några problem ändå.

richardtenggren richardtenggren skrev:
Därför jag plastat om vårt hus 😂
Vid varje dosa hade man ju gjort hål på plasten…
Det är ett lite större projekt än vad jag tänker ge mig in på.
raveper raveper skrev:
Det ser ju inte ut som du haft några problem ändå.
Inte just där, men vinden blir ju fuktigare än den behöver.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.