973 936 läst · 9 960 svar
974k läst
10,0k svar
GAAAAHHHH!!!
Renoverare
· Stockholm
· 18 396 inlägg
Nästan så jag håller på ungdomarna då solceller är ett jävla otyg som förstör utseendet på hela området. Men skadegörelse är aldrig okejS StevieGee skrev:Avbröt precis ett gäng med tonårsgrabbar som kastade sten mot grannens solceller.
Kul hobby!
Med risk för att mitt hus blir nästa offer så tog jag mod till mig och busvisslade på dem. Då sprang de som råttor..
Blir så jäkla förbannad på såna där skitungar som bara driver runt och förstör
GAAAAHHHH!!!
Jag kastar inte sten på dig bara för att du är ful!! Jag låter inte mina ungar göra det heller.. Vid nästan varje inlägg jag läser från dig undrar jag vad du egentligen tillför detta forum. Du måste vara den mest blockade medlemmen här. Översittarnas översittare. Du kan inte ha haft någon lätt uppväxt, som känner att du måste hävda dig så fort du får chansen.AndersMalmgren skrev:
GAAAAHHHHH! Anders Malmgren har retat upp mig igen!!
Redigerat:
Hus tomte
Verktygstokig
· Södra Stockholm
· 587 inlägg
Hus tomte
Verktygstokig
- Södra Stockholm
- 587 inlägg
Som ja sagt förut låt lilla Anders hålla på i sin egna lilla fantasi värld där han e kung.
Han e inte värd energin han tar av en när man ska läsa allt skit han skriver.
Ja skrattar när ja läser hur j..la k..kad en människa kan va som lägger närmare 35lax på ute luncher.
Ren å skär idioti
Kan själv!
· Trelleborg
· 16 272 inlägg
hsd
Medlem
· Kalmar län, Östra Götaland
· 6 371 inlägg
hsd
Medlem
- Kalmar län, Östra Götaland
- 6 371 inlägg
Maria T
Släktforskare
· Stockholm
· 3 383 inlägg
Maria T
Släktforskare
- Stockholm
- 3 383 inlägg
Renoverare
· Stockholm
· 18 396 inlägg
Jag är ju för fan sjukt snygg.S StevieGee skrev:Jag kastar inte sten på dig bara för att du är ful!! Jag låter inte mina ungar göra det heller.. Vid nästan varje inlägg jag läser från dig undrar jag vad du egentligen tillför detta forum. Du måste vara den mest blockade medlemmen här. Översittarnas översittare. Du kan inte ha haft någon lätt uppväxt, som känner att du måste hävda dig så fort du får chansen.
richardtenggren
Ingen-gör
· Norrlandet
· 6 589 inlägg
richardtenggren
Ingen-gör
- Norrlandet
- 6 589 inlägg
Ja, för att vara ett Får mitt i skocken och bara följa med tankelöst ger ett spännande liv eller?S StevieGee skrev:Jag kastar inte sten på dig bara för att du är ful!! Jag låter inte mina ungar göra det heller.. Vid nästan varje inlägg jag läser från dig undrar jag vad du egentligen tillför detta forum. Du måste vara den mest blockade medlemmen här. Översittarnas översittare. Du kan inte ha haft någon lätt uppväxt, som känner att du måste hävda dig så fort du får chansen.
Hur hade forumet sett ut om de var den skocken som skrev... Bäääh bäääh
Nog tycker jag att Anders är ganska underhållande! Vad trådarna än handlar om dyker han upp och har (eller hade som barn) nåt mycket mer exklusivt än vi andra.S StevieGee skrev:Jag kastar inte sten på dig bara för att du är ful!! Jag låter inte mina ungar göra det heller.. Vid nästan varje inlägg jag läser från dig undrar jag vad du egentligen tillför detta forum. Du måste vara den mest blockade medlemmen här. Översittarnas översittare. Du kan inte ha haft någon lätt uppväxt, som känner att du måste hävda dig så fort du får chansen.
Vet inte om meningen är att vi ska bli imponerade eller avundsjuka eller nedtryckta i skorna för att vi har såna fattiga liv...
Kan själv!
· Trelleborg
· 16 272 inlägg