K Kirre2 skrev:
Nog tycker jag att Anders är ganska underhållande! Vad trådarna än handlar om dyker han upp och har (eller hade som barn) nåt mycket mer exklusivt än vi andra.
Vet inte om meningen är att vi ska bli imponerade eller avundsjuka eller nedtryckta i skorna för att vi har såna fattiga liv...
Är väl egentligen mest synd om honom..

Man måste vara bra jävla blåst om man (på riktigt) tror att någon blir imponerad av hans kommentarer och "liv i lyx"..

En människa med så stort behov att "hävda sig" kan inte må bra psykiskt
 
  • Gilla
  • Älska
  • Haha
lat och 7 till
  • Laddar…
Gaaaaahhhhh.
Jobbat sjuk mycket senaste månaderna. Denna vecka skaffade chefen en extra medhjälpare till min kollega/ lärling så jag skulle få det lite lugnare.
Blev 10 timmar i måndags, 14,5 timmar igår varav 8 timmar i frys -25 på en byggställning.
När jag vaknade i morse ville inte kroppen röra på sig. En halvtimme och 2 Alvedon så kom den igång. Dagens jobb är redan en timme försenat då det inte finns några parkeringar att uppbringa.
Man kanske skulle skaffa ett normalt jobb nu när man går in i slutet på arbetslivet.
 
  • Ledsen
  • Gilla
Dilato och 7 till
  • Laddar…
C
Isakare Isakare skrev:
Gaaaaahhhhh.
Jobbat sjuk mycket senaste månaderna. Denna vecka skaffade chefen en extra medhjälpare till min kollega/ lärling så jag skulle få det lite lugnare.
Blev 10 timmar i måndags, 14,5 timmar igår varav 8 timmar i frys -25 på en byggställning.
När jag vaknade i morse ville inte kroppen röra på sig. En halvtimme och 2 Alvedon så kom den igång. Dagens jobb är redan en timme försenat då det inte finns några parkeringar att uppbringa.
Man kanske skulle skaffa ett normalt jobb nu när man går in i slutet på arbetslivet.
Det finns ingen som tackar dig för att du jobbar sjuk. Dålig chef som inte skickar hem dig Stanna hemma och ta hand om dig själv. Är du sjuk på jobb är du mindre ouppmärksam och då är olyckan lätt framme.
 
  • Gilla
fribygg och 12 till
  • Laddar…
S StevieGee skrev:
Jag kastar inte sten på dig bara för att du är ful!! Jag låter inte mina ungar göra det heller.. Vid nästan varje inlägg jag läser från dig undrar jag vad du egentligen tillför detta forum. Du måste vara den mest blockade medlemmen här. Översittarnas översittare. Du kan inte ha haft någon lätt uppväxt, som känner att du måste hävda dig så fort du får chansen.

GAAAAHHHHH! Anders Malmgren har retat upp mig igen!!
Men blocka så slipper du brötet.
 
galento
Isakare Isakare skrev:
Man kanske skulle skaffa ett normalt jobb nu när man går in i slutet på arbetslivet.
Ja det låter sunt , man har bara en kropp och det kommer ( förhoppningsvis ) en fin tid som pensionär , ingen som tackar en för att man jobbar skiten ur sej . Hur gammal är du ?
 
  • Gilla
13th Marine och 1 till
  • Laddar…
galento galento skrev:
Ja det låter sunt , man har bara en kropp och det kommer ( förhoppningsvis ) en fin tid som pensionär , ingen som tackar en för att man jobbar skiten ur sej . Hur gammal är du ?
60 om en månad.
 
Gaaaaahhhhh!
Skåpbilen bestämde sig för att det var dags för semester i torsdags. Ville inte starta trotts bra batteri och starthjälp. Startmotorn verkar snurra men solenoiden verkar inte dra.
Blev bärgad till närmaste verkstad 900 m bort på andra sidan industriområdet.
Har jagat för att få reda på vad felet är och och kostnad men de har 4 arbetsdagar efter att den kommit in fortfarande inte ens kollat på den!😖

Sjukt dåligt oavsett semestertider eller inte.
 
  • Gilla
Dilato
  • Laddar…
RoTe
altaxis altaxis skrev:
Sjukt dåligt oavsett semestertider eller inte.
Fullt normalt idag, dom som gör ett bra jobb blir överösta av jobb vilket skapar klagomål pga väntetider. Dom dåliga får fullt med jobb pga att dom bra inte har tid, vilket skapar massvis med klagomål.
 
Maria T
Halv-GAAAAAAAHHH!
Kan RV 70 mellan Gustafs och Evelund möjligen vara Sveriges tråkigaste vägsträcka?
 
Maria T Maria T skrev:
Halv-GAAAAAAAHHH!
Kan RV 70 mellan Gustafs och Evelund möjligen vara Sveriges tråkigaste vägsträcka?
Näää, den är ju rena nöjesfältet jämfört med E4an Uppsala-Gävle.
 
  • Gilla
Eld och 3 till
  • Laddar…
Ni behöver provköra lite vägar längre norrut…
 
  • Gilla
  • Älska
Huzzbutt och 3 till
  • Laddar…
E10 Töre och norrut...
GHHAAAAaaaaaaa
 
Maria T
Isakare Isakare skrev:
Näää, den är ju rena nöjesfältet jämfört med E4an Uppsala-Gävle.
Okej, du vinner, den är verkligen trökigare.
 
Maria T
tveksamt tveksamt skrev:
Ni behöver provköra lite vägar längre norrut…
Men jag gillar skog.... så länge det är skog så tycker jag det är fint.
 
Maria T Maria T skrev:
Men jag gillar skog.... så länge det är skog så tycker jag det är fint.
Jag kan delvis hålla med dig, men hela norrlandskusten från Gävle och uppåt är BARA skog. När man åkt den mer än en gång är den skittråkig, och när man bor mitt på hållet är det skog var man än ska 😆
 
  • Älska
  • Gilla
SonnyListon och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.