973 936 läst · 9 960 svar
974k läst
10,0k svar
GAAAAHHHH!!!
Är väl egentligen mest synd om honom..K Kirre2 skrev:
Man måste vara bra jävla blåst om man (på riktigt) tror att någon blir imponerad av hans kommentarer och "liv i lyx"..
En människa med så stort behov att "hävda sig" kan inte må bra psykiskt
Gaaaaahhhhh.
Jobbat sjuk mycket senaste månaderna. Denna vecka skaffade chefen en extra medhjälpare till min kollega/ lärling så jag skulle få det lite lugnare.
Blev 10 timmar i måndags, 14,5 timmar igår varav 8 timmar i frys -25 på en byggställning.
När jag vaknade i morse ville inte kroppen röra på sig. En halvtimme och 2 Alvedon så kom den igång. Dagens jobb är redan en timme försenat då det inte finns några parkeringar att uppbringa.
Man kanske skulle skaffa ett normalt jobb nu när man går in i slutet på arbetslivet.
Jobbat sjuk mycket senaste månaderna. Denna vecka skaffade chefen en extra medhjälpare till min kollega/ lärling så jag skulle få det lite lugnare.
Blev 10 timmar i måndags, 14,5 timmar igår varav 8 timmar i frys -25 på en byggställning.
När jag vaknade i morse ville inte kroppen röra på sig. En halvtimme och 2 Alvedon så kom den igång. Dagens jobb är redan en timme försenat då det inte finns några parkeringar att uppbringa.
Man kanske skulle skaffa ett normalt jobb nu när man går in i slutet på arbetslivet.
Det finns ingen som tackar dig för att du jobbar sjuk. Dålig chef som inte skickar hem dig Stanna hemma och ta hand om dig själv. Är du sjuk på jobb är du mindre ouppmärksam och då är olyckan lätt framme.Isakare skrev:Gaaaaahhhhh.
Men blocka så slipper du brötet.S StevieGee skrev:Jag kastar inte sten på dig bara för att du är ful!! Jag låter inte mina ungar göra det heller.. Vid nästan varje inlägg jag läser från dig undrar jag vad du egentligen tillför detta forum. Du måste vara den mest blockade medlemmen här. Översittarnas översittare. Du kan inte ha haft någon lätt uppväxt, som känner att du måste hävda dig så fort du får chansen.
GAAAAHHHHH! Anders Malmgren har retat upp mig igen!!
Gaaaaahhhhh!
Skåpbilen bestämde sig för att det var dags för semester i torsdags. Ville inte starta trotts bra batteri och starthjälp. Startmotorn verkar snurra men solenoiden verkar inte dra.
Blev bärgad till närmaste verkstad 900 m bort på andra sidan industriområdet.
Har jagat för att få reda på vad felet är och och kostnad men de har 4 arbetsdagar efter att den kommit in fortfarande inte ens kollat på den!😖
Sjukt dåligt oavsett semestertider eller inte.
Skåpbilen bestämde sig för att det var dags för semester i torsdags. Ville inte starta trotts bra batteri och starthjälp. Startmotorn verkar snurra men solenoiden verkar inte dra.
Blev bärgad till närmaste verkstad 900 m bort på andra sidan industriområdet.
Har jagat för att få reda på vad felet är och och kostnad men de har 4 arbetsdagar efter att den kommit in fortfarande inte ens kollat på den!😖
Sjukt dåligt oavsett semestertider eller inte.