971 235 läst · 9 934 svar
971k läst
9,9k svar
GAAAAHHHH!!!
Kan själv!
· Trelleborg
· 16 268 inlägg
Cyklsiterna har alltid fel och är alldeles för hetsiga. Det är sen gammalt.Anna_H skrev:
Bilister är bäst ingen protest.
Var 6+mån försening på vår marbodal beställning från vårvintern-22 . Förvisso ett kök. Blev uppåt 10 delleveranser dessutom. 🥳mexitegel skrev:
Så jag skulle fundera både en och två gånger innan jag beställde igen.
Gaaaaaaaaahhhhh!!!!
Hade hittat en bättre begagnad tig-svets på Facebook som jag tog ledigt från jobbet för att åka och titta på och förhoppningsvis köpa.
Kommer fram och kikar, allt ser bra ut och vi bestämmer att vi ska sätta i sladden så jag ser att den funkar och kanske provsvetsa lite.
Vänder ryggen till i 2 sekunder och sen poffar det från svetsen och luktar bränd elektronik😖
Kortis på kretskortet.
Blev ingen svets idag.
Hade hittat en bättre begagnad tig-svets på Facebook som jag tog ledigt från jobbet för att åka och titta på och förhoppningsvis köpa.
Kommer fram och kikar, allt ser bra ut och vi bestämmer att vi ska sätta i sladden så jag ser att den funkar och kanske provsvetsa lite.
Vänder ryggen till i 2 sekunder och sen poffar det från svetsen och luktar bränd elektronik😖
Kortis på kretskortet.
Blev ingen svets idag.
Administrator
· Skåne
· 6 536 inlägg
GAAAAAAAAAHHH!
Får psykbryt på biluthyrningsfirmor, det är alltid något som krånglar. Dagens bedrift var att dra pengar från kontot och sen blir det fel i bokningen så det inte finns någon bil bokad och supporten är lika smidig som en säck betong utan ben. Bankens telefonsupport kunde inte göra så mycket så får bli till att ringa lokalkontret.
3 timmar för att boka en liten bil. Mummel.....😡😡😡
Får psykbryt på biluthyrningsfirmor, det är alltid något som krånglar. Dagens bedrift var att dra pengar från kontot och sen blir det fel i bokningen så det inte finns någon bil bokad och supporten är lika smidig som en säck betong utan ben. Bankens telefonsupport kunde inte göra så mycket så får bli till att ringa lokalkontret.
3 timmar för att boka en liten bil. Mummel.....😡😡😡
Renoverare
· Stockholm
· 18 401 inlägg
Renoverare
· Stockholm
· 18 401 inlägg