Maria T Maria T skrev:
Den sträckan borde rimligen tagit fyra minuter att cykla.
Jo kan man tycka. Men resturangen gav mig ialafall en tiramisu som plåster på spåren.

Jag beställer alltid mat som funkar värma pga man kan aldrig lita på Uber. Denna gång var det lasagne

• Älska
Maria T
  • Laddar…
Maria T
AndersMalmgren AndersMalmgren skrev:
Jo kan man tycka. Men resturangen gav mig ialafall en tiramisu som plåster på spåren.

Jag beställer alltid mat som funkar värma pga man kan aldrig lita på Uber. Denna gång var det lasagne
Känner till fenomenet, men snyggt att bjussa på en smarrig efterrätt i alla fall; finns ju exempel på firmor som tycker man ska va' glad och hålla käften om de anländer 90 minuter för sent.

Maria T Maria T skrev:
Känner till fenomenet, men snyggt att bjussa på en smarrig efterrätt i alla fall; finns ju exempel på firmor som tycker man ska va' glad och hålla käften om de anländer 90 minuter för sent.
Var ju mer resturangens förtjänst än Uber 😀

RoTe
mexitegel mexitegel skrev:
GAAAAAAAAAHHH!
Får psykbryt på biluthyrningsfirmor, det är alltid något som krånglar. Dagens bedrift var att dra pengar från kontot och sen blir det fel i bokningen så det inte finns någon bil bokad och supporten är lika smidig som en säck betong utan ben. Bankens telefonsupport kunde inte göra så mycket så får bli till att ringa lokalkontret.

3 timmar för att boka en liten bil. Mummel.....😡😡😡
Jag har nog aldrig någonsin hyrt bil och använt hyrbil där det varit strulfritt nu när jag tänker efter...

• Ledsen
mexitegel
  • Laddar…
Bokade på annan site istället men då gick det inte att betala alls och efter att ha genomlidit ett uselt UI med hjälp av kundtjänst där betalningslösningen visade sig defaulta alla kort till VISA fick jag igenom både betalning och bokning till slut. Men säg den lycka som varar...

Det kom ingen bokningsbekräftelse på mail och efter ytterligare telefonsamtal till kundtjänst så påstår sig ha fel på sitt bokningssystem....

Jag har hyrt bilar, skåpbilar och släp på macken flera gånger. Inte strulat en enda gång. Konstigt att de som bara har som affärsidé att hyra ut bilar inte klarar av det?

• Gilla
  • Haha
Nyfniken och 8 till
  • Laddar…
hsd
Har hyrt bil många gånger från Hertz inga problem
En gång från Sixt och då var det lite långt till närmaste återlämning ,men helt problemfritt

• Gilla
mexitegel
  • Laddar…
RoTe
useless useless skrev:
Jag har hyrt bilar, skåpbilar och släp på macken flera gånger. Inte strulat en enda gång. Konstigt att de som bara har som affärsidé att hyra ut bilar inte klarar av det?
Tycker det är mer normen i världen idag jag. Dom som jobbar med att köra tåg kan inte köra tåg, dom som jobbar med att bygga saker kan inte bygga saker dom som jobbar med att sälja saker kan inte... Ja du fattar kanske.

• Gilla
fribygg och 6 till
  • Laddar…
Det var bättre förr! 😂

För övrigt så har sista hyrfirman avbokat hyrbilen av någon konstig anledning. Så nu har jag lagt närmare 13 papp på hyrbilar jag inte kommer se röken av….

Herre min skapare vad jag ska skälla på dem när de öppnar sin kundtjänst i morgon.

• Ledsen
  • Gilla
Dilato och 3 till
  • Laddar…
GGGGAAAHHHHH!!

Välkomna på 50-års kalas.
Ta med egen mat och dryck, även tallrik glas och bestick (gärna plast)
Vi står för lättare förtäring....
Seriöst?? Vad är det för fel på "folk"

• Wow
  • Haha
  • Gilla
  • Arg
Roga1337 och 20 till
  • Laddar…
P Pappa1986 skrev:
GGGGAAAHHHHH!!

Ge kvitto på kostnaden som 50-årspresent

• Gilla
  • Haha
Roga1337 och 7 till
  • Laddar…
P Pappa1986 skrev:
GGGGAAAHHHHH!!

Ett bra sätt att slippa besök av vänner och bekanta, även om det isåfall kanske hade varit enklare att inte skicka ut inbjudningar överhuvudtaget, vad vet jag. Själv firade jag 50 i lugn och ro tillsammans med hustrun. Inte mycket att fira.

• Gilla
SonnyListon och 5 till
  • Laddar…
GAAAAHHH Efter en het och torr vår börjar semestern med 12grader snålblåst och regn, och magsjuka ungar.

• Ledsen
Jumos
  • Laddar…
P Pappa1986 skrev:
GGGGAAAHHHHH!!

Va?
Och vad innebär "lättare förtäring" i sammanhanget om man ska ha med sig både mat och dryck?
Om det åtminstone var knytkalas? Det brukar vi ha rätt ofta, men givetvis står värden med tallrikar, bestick, glas och servetter, och självklart är det då inga presenter, även om vissa alltid tar med sig en blomma eller en flaska vin.

• Gilla
Violina och 3 till
  • Laddar…
AndersMalmgren AndersMalmgren skrev:
Ge kvitto på kostnaden som 50-årspresent
Smart, det ska jag göra
Keiller Keiller skrev:
Ett bra sätt att slippa besök av vänner och bekanta, även om det isåfall kanske hade varit enklare att inte skicka ut inbjudningar överhuvudtaget, vad vet jag. Själv firade jag 50 i lugn och ro tillsammans med hustrun. Inte mycket att fira.
Precis.
Med fru och barn hade jag nöjt mig med. Räcker gott så 😃

• Gilla
Maria T och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.