978 271 läst · 10 018 svar
978k läst
10,0k svar
GAAAAHHHH!!!
N Nyikåk skrev:
Vattenskoter är en utav det mest fördelaktiga transportmedelet. Är jag ensam eller max 2 så tar jag alltid vattenskotern istället för båten som tar 7x plats och drar 4x bränsle och tar 3x så lång tid.
På landet så är det flera som har skoter och när det är varmt så åker man ut ibland och leker i kanske 5-10 min på sin höjd. Det mest iriterande ljudet i skärgården är någon mupp som har en 3hk på sin 40ft segelbåt(motorbåt om den går för motor) och pinar sig förbi fjärden i 2h med ett iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii. Helst kl 06 på morgonen.
Redigerat:
richardtenggren
Ingen-gör
· Norrlandet
· 6 589 inlägg
richardtenggren
Ingen-gör
- Norrlandet
- 6 589 inlägg
Det jobbigaste ljudet är nog när det är dimma och fartygen kör mistluren med något intervall under natten, var dock länge sedan nu eller om vi inte hör det efter fasadrenoveringenA atomlab skrev:Vattenskoter är en utav det mest fördelaktiga transportmedelet. Är jag ensam eller max 2 så tar jag alltid vattenskotern istället för båten som tar 7x plats och drar 4x bränsle och tar 3x så lång tid.
På landet så är det flera som har skoter och när det är varmt så åker man ut ibland och leker i kanske 5-10 min på sin höjd. Det mest iriterande ljudet i skärgården är någon mupp som har en 3hk på sin 40ft segelbåt(motorbåt om den går för motor) och pinar sig förbi fjärden i 2h med ett iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii. Helst kl 06 på morgonen.
Dunket från fartygen som ligger på tomgång hör vi ibland, men det stör inte
Du får väl lägga dig i cykelkö då, så går det när man skall bo bland alla andra! Får ska hållas i gruppAndersMalmgren skrev:
Renoverare
· Stockholm
· 18 402 inlägg
Gaaaahhhhrichardtenggren skrev:
Livet med havsnära boende är inte easy all the time.
Husägare
· Jönköping
· 5 596 inlägg
När man just dragit färdigt ledningarna så snyggt, så snyggt, och när det är försent att ändra på dem upptäcker att de är 2 cm för korta.
All you hear is
Radio GAAAHH! GAAAHH!!
All you hear is
Radio GAAAHH! GAAAHH!!
Kan själv!
· Trelleborg
· 16 277 inlägg
Kan du inte köra om två cyklister i bredd säkert så kan du sällan köra om en säkert...
Kan själv!
· Trelleborg
· 16 277 inlägg
Kan själv!
· Trelleborg
· 16 277 inlägg