979 472 läst · 10 047 svar
979k läst
10,0k svar
GAAAAHHHH!!!
Renoverare
· Stockholm
· 18 402 inlägg
Aldrig varit i Finland faktiskt. Men jag har kört bil här utan problemAlfredo skrev:
https://maps.app.goo.gl/vRHmyooGrnbzwiC1A
Renoverare
· Stockholm
· 18 402 inlägg
Det är väl klart det blir speciellt när 1 miljon människor ska åka skidor samtidigt. Faktum är att Stockholms-regionen har svårare vinterväglag än mer norr därför att vi har växelvis omslag. Man utsätts med andra ord för mer halka här.M Myckling skrev:
Redigerat:
Stockholmarna är inte vana att kunna köra om i hög hastighet i filer som inte är markerade för enbart busstrafik, så det uppstår en hel del förvirring följt av anarki.M Myckling skrev:
Trafikverket har kommit fram till att det blir säkrast om vägmiljön anpassas till Stockholmarens hemtrakter, där det går lika långsamt för alla. Så att Stockholmare stillsamt kan sjunka in i mobilens alla förströelser istället för att skrika och tuta på varandra.
TheImprovisor
Allvetare
· Västkusten
· 1 027 inlägg
TheImprovisor
Allvetare
- Västkusten
- 1 027 inlägg
TheImprovisor
Allvetare
· Västkusten
· 1 027 inlägg
TheImprovisor
Allvetare
- Västkusten
- 1 027 inlägg
Renoverare
· Stockholm
· 18 402 inlägg
Kan själv!
· Trelleborg
· 16 277 inlägg
Oh, det har tyskarna ett ord för!AndersMalmgren skrev:
Elefantenrennen!
https://de.wikipedia.org/wiki/Elefantenrennen
TheImprovisor
Allvetare
· Västkusten
· 1 027 inlägg
TheImprovisor
Allvetare
- Västkusten
- 1 027 inlägg
Där håller jag med. Men det är inte ALLA yrkeschaufförer.AndersMalmgren skrev:
Med ledning av vad sett att dragbilschaufförer och tradarchaffisar håller på med bakom ratten förutom att koncentrera sig på framförande av fordonet är jag inte förvånad över att de kör av vägen titt och tätt heller.
AndersMalmgren skrev:
UlrikaSpg skrev:
Vad tycker du egentligen om yrkeschaufförer?UlrikaSpg skrev:
Renoverare
· Stockholm
· 18 402 inlägg
Som grupp betraktatUlrikaSpg skrev:
Renoverare
· Stockholm
· 18 402 inlägg
Visst är det så att du alltid ska ha uppsikt men glöm inte att ansvaret ALLTID ligger på upphinnande.mexitegel skrev: