979 472 läst · 10 047 svar
979k läst
10,0k svar
GAAAAHHHH!!!
Husägare
· Jönköping
· 5 596 inlägg
Renoverare
· Stockholm
· 18 402 inlägg
Renoverare
· Stockholm
· 18 402 inlägg
Maria T
Släktforskare
· Stockholm
· 3 397 inlägg
Maria T
Släktforskare
- Stockholm
- 3 397 inlägg
Renoverare
· Stockholm
· 18 402 inlägg
Nja, faktum är att vi är bäst. Mycket mer hänsyn än på landet. Kan bero på det krävs med 1 miljon invånareM Myckling skrev:
Renoverare
· Stockholm
· 18 402 inlägg
Jag raljerar lite. Såklart är stockholmare bättre, i alla fall i stockholm som ju är er hemmaplan. Det går ju som du säger inte att vara fullblodsegoist och hindra folk att byta fil på samma sätt som förekommer på mindre orter.AndersMalmgren skrev:
Renoverare
· Stockholm
· 18 402 inlägg
Klarar man planera sin körning i Stockholm gör man det även i träskbyM Myckling skrev:
Gaaahhh!
Skulle klippa häcken innan jobbet, var lite snabb i en vändning och klippte av sladden. Tog fram en annan sladd, efter ca 10 minuter började det lukta från motorn på saxen och sen slutade den fungera.
Bestämde mig för att trimma rabattkanterna istället. Körde på i några minuter, skulle flytta sladden och drog lite (för hårt) i den. Trimmern åkte med och dunsade i altanen, sen slutade trimmern fungera. Det går bra nu.
Till råga på allt berättade min fru att det verkar som att diskmaskinen håller på att ge upp…
Skulle klippa häcken innan jobbet, var lite snabb i en vändning och klippte av sladden. Tog fram en annan sladd, efter ca 10 minuter började det lukta från motorn på saxen och sen slutade den fungera.
Bestämde mig för att trimma rabattkanterna istället. Körde på i några minuter, skulle flytta sladden och drog lite (för hårt) i den. Trimmern åkte med och dunsade i altanen, sen slutade trimmern fungera. Det går bra nu.
Till råga på allt berättade min fru att det verkar som att diskmaskinen håller på att ge upp…