A
Detta svar får du när du söker

A
Staffans2000 Staffan2000 skrev:
Anledningen till att iallafall jag, trots vissa sympatier för dig, ledsnat på denna tråd, är att du smiter genom att säga att "fuskbyggarna" är värre än du. Därför skall vi istället kritisera "Anders", istället för att dig! Häpnadsväckande otaktiskt resonemang. Dessutom vet jag som (före detta) rörläggare att kunden ger blanka tusan i om du kallar dåligt hantverk för "fusk" eller "fel".
Som tidigare föreslagits: -Gå inte i strid med TV4! Hur rätt du än har, kommer du att förlora. Inte bara rättsprocessen, utan även alla pengar du har och inte har. För när du kommer in i rättssalen med ditt juridiska ombud, sitter TV4 med fem jurister. Jurister, vars arvoden du med all sannolikhet kommer att få betala!

En sak till. När du, som så många andra, skriver "dem" istället för "de" eller "dom", blir det väldigt tungläst. Så vet du inte säkert? Skriv "dom".

[länk]

Staffan
Tack Staffan för ditt svar och råd , jag är medveten med vem jag strider. Men den som fuskade för betala notan, om det jag så får jag göra det

A
T TreeView skrev:
På samma vis kan man ju anlita Dalila Holding, [länk], för bygge. Känns som en evighetsloop av framtida byggfel och utredande program
Har du bevis ?

A
A Adnanhodhod skrev:
Har du bevis ?
Dalila Holding jobbar inte för kunder och inte för dem som blåser oss entreprenörer med massa pengar.

Men sidan finns kvar, så helt klart är det inte att programmet aldrig mer kommer att göras och sändas.
Hade det varit så, skulle sidan lätt kunnat raderas och ingen hade kunnat se den.

Söker du nu till Bygglov får du det här meddelandet:
"Registreringen har avslutats" https://shortaudition.com/Bygglov-11

A
A Adnanhodhod skrev:
Har du bevis ?
Jag tog fram mina bevis att de är osakliga.Har du bevis att de är sakliga?! Eller bara att du är lätt lurad som många andra?
Ni kan inte gå till försvar blind utan grund . Kom med bevis istället.

• Haha
CM1234
  • Laddar…
A Adnanhodhod skrev:
Jag tog fram mina bevis att de är osakliga.Har du bevis att de är sakliga?! Eller bara att du är lätt lurad som många andra?
Ni kan inte gå till försvar blind utan grund . Kom med bevis istället.
Så det man ser i programmet är helt korrekt för ditt bygga, skåp för rör, rördragning är rätt utfört osv.
Inga fel?

Adde, diskuterar du med dig själv? Är ni inte överens internt?
Skärmdump av en diskussionstråd i ett forum med inlägg från användare om byggprojekt.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

A
thomas33 thomas33 skrev:
Men sidan finns kvar, så helt klart är det inte att programmet aldrig mer kommer att göras och sändas.
Hade det varit så, skulle sidan lätt kunnat raderas och ingen hade kunnat se den.

Söker du nu till Bygglov får du det här meddelandet:
"Registreringen har avslutats" [länk]
Det stämmer att den finns kvar men TV4 insåg hur mycket programmet har gjort bort sig i mitt program. Och innan va det Martin Timell och de har blivet fällda flera gånger innan. De fick 1 månad för att yttra sig till Granskningsnämnden. De begärd uppskov yttringar 3 månader för att svara . Är det inte bara den saken tillräckligt skumt att de behöver så mycket tid på sig att svara på en program som de har allt svart på vit med ljud och bild.Har ni inte frågesats varför det va bara prat och inga bild bevis från deras program . Jag har bevis från deras program som är emot de för att de fattar inte vad de filmar anse.

A
K Kane skrev:
Adde, diskuterar du med dig själv? Är ni inte överens internt?
[bild]
Nej
jag bara svara i olika omgångar

A
A Andy78 skrev:
Så det man ser i programmet är helt korrekt för ditt bygga, skåp för rör, rördragning är rätt utfört osv.
Inga fel?
Absolut. Fel har jag aldrig nekat men det är skillnad mellan fel och fusk och det har vi alltid rättat till
Men inte till en kund som blåser oss och inte vill betala.

A
A Adnanhodhod skrev:
Nej
jag bara svara i olika omgångar
Jag skulle svara på Staffan men tryckt på min istället .

T
Och hur vet du att TV4 ”insåg” det? Kan det vara för att de blev fällda i Granskningsnämnden...Nej just det, de blev ju inte fällda!

• Skärmdump från ett diskussionsforum där en användare svarar på ett inlägg med text markerad i rött.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
A
T TreeView skrev:
Och hur vet du att TV4 ”insåg” det? Kan det vara för att de blev fällda i Granskningsnämnden...Nej just det, de blev ju inte fällda!
Det stämmer för att dem sa på granskningsnämnden att dem går inte in tekniken och måste avgöras i domstolen. Det är kostsamt att anlita advokat men nu har jag den möjligt och en advokat inkopplad och jobba med mitt ärende. Jag önskar att dem som är med i forumet att läsa först på http://adnan-adde-hodhod.se/
Och sen analysera
Alla får ha sin åsikt och det respekterar jag.

A
T TreeView skrev:
Har du en förklaring varför programmet inte sänds? Och inte heller nästa år? Detta program är en guldgruva för TV4 och Anders.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.