136 545 läst · 664 svar
137k läst
664 svar
Fuskbyggarna: Adnan ”Adde” Hodhod fuskbygger Rörvikshus
Moderator
· Stockholm
· 53 002 inlägg
Det låter inte trovärdigt.A A-Man_08 skrev:
Jag blir också lite förvånad över att de polisanmäler en ”miss” vid självscanning.
Min son arbetade extra på en stormarknad en del under gymnasietiden. Fick alternera mellan självscanningen och stå i kundtjänst. Där vet jag att det hände förvånansvärt ofta att de vid ”slumpkontroll” kom på uppenbara snattare (typ 10 scannade artiklar, 60 andra saker i vagnen). Men det ansågs inte som snatteri.
Man är ju smått efterbliven om man på 10 år inte lyckas ta en snattare. Känns som att handlaren försöker klandra Anders för alla köttstölder som skett i butiken.
Stjärnvittnet verkar inte heller helt 100. Ändrar historien minst 3ggr under ett 10min långt förhör
Stjärnvittnet verkar inte heller helt 100. Ändrar historien minst 3ggr under ett 10min långt förhör
Den här tråden hade efter några år fallit i glömska och ingen längre mindes fuskbyggaren Adnan Hodhod och så börjar du bumpa tråden så alla blir påminda och ännu fler får läsa om fuskbygget och får lära sig om fuskbyggaren Adnan.A Asad Asad skrev:
Det är smart 😃
Produkter som diskuteras i tråden
Liknande trådar
-
Hur sköta ligusterbuske adderad till befintlig häck?
Häckar, Buskar & Träd -
Experiment off grid - gick det att skippa sladden?
Artikelkommentarer -
Är den här sladden från en tv-antenn?
El -
Kan fladdermöss göra skada på tränock?
Tak & Vind -
Adnan Adde Hodhod anmäler Fuskbyggarna till Granskningsnämnden
Artikelkommentarer