136 792 läst · 664 svar
137k läst
664 svar
Fuskbyggarna: Adnan ”Adde” Hodhod fuskbygger Rörvikshus
Fina hus men ytan har vi aldrig diskuterat. Det är det viktiga där bakom som hela tråden handlar om. Kan du visa foton under bygget också där man ser hur ni gjort?A Adnanhodhod skrev:Den fjärde lärdomen är lugnet har inga fötter
Den Femte lärdomen Hyckleri håller inte i längden.
Jag har avslöjat hur Anders Öfvergård bluffa , fabricera och fuska själv i min hem sida [länk]
Med detta avslöjandet och mina anmälningar till Polisen, Granskningsnämnden, och till ansvariga på TV4 gav resultat att programmet blev stoppad.
Värdet på Arga Alkisen Anders Öfvergård har sjunkit och fick sparken efter att jag har bevisat hur stor hycklare han är,
Kör en program Anders och våldet och det han som är våldsam,
Sen Anders och knarket en till hyckleri där han går full och nära att skada tjejen och sig själv.
Ansvariga på TV4 fick nog och sparkat Anders Öfvergård innan han smutsar ner TV4 ryckte mer.
Mig lyckas du inte med och knäcka . Jag knäckte dig och jag bygger vidare och sålde 2 stora fina hus till jätte nöjda kunder som köpte dem trots att dem såg ditt program och såg hur falsk programmet var.
Se bilder på mina hus
Detta är ett meddelande till dig Anders för att du svara aldrig på mig eller på mina frågor och jag vet att du läser detta här.
Jag lägger av när du ber om offentlig ursäkt. eller vi ses i Göteborgs tingsrätten inom kort.
Renoverare
· Stockholm
· 18 482 inlägg
@Marlen Eskilsson Varför bannad, är det pga att det börjar bli förtal??
Det var kul att följa tråden.
Är inte så säker på att han är bannad har sett några som haft den statusen när dom skriver inlägg.
Det var kul att följa tråden.
Är inte så säker på att han är bannad har sett några som haft den statusen när dom skriver inlägg.
Redigerat:
Renoverare
· Stockholm
· 18 482 inlägg
Trist han var rolig. Haha. Snacka om att inte veta när man ska hålla käft
Renoverare
· Stockholm
· 18 482 inlägg
Han borde väl få försvara sig när det finns en egen tråd om honom. Borde inte ses som reklam.
Men det är väl något han skrivit som inte passar reglerna i forumet kanske?
Men det är väl något han skrivit som inte passar reglerna i forumet kanske?
Ja. Gör man sig skyldig till förtal så har man gått förlångt och är glad att han vart bannad. Otalet mellan han och fuskbyggarna är sedan länge utagerat och Adde har inte kommit med svar frågor som ställts utan väljer systematiskt att svara på dessa då han vet att det är fel. Krillemans frågor är ett lysande exempel.B ByggPlankan skrev:
Så kan det säkert vara. Blir hursomhelst spännande att följa stämningen av TV 4 som ska lämnas till tinget nu i Höst.A atomlab skrev:Ja. Gör man sig skyldig till förtal så har man gått förlångt och är glad att han vart bannad. Otalet mellan han och fuskbyggarna är sedan länge utagerat och Adde har inte kommit med svar frågor som ställts utan väljer systematiskt att svara på dessa då han vet att det är fel. Krillemans frågor är ett lysande exempel.
Om det nu blir någon stämning…