A
Redaktionen Redaktionen skrev:
I kvällens avsnitt av Fuskbyggarna får vi möta Ronny och Malin som ville bygga ett nyckelfärdigt hus på den nyinköpta tomten på Tjörn. De råkar i klorna på Adnan ”Adde” Hodhod, en byggentreprenör de anlitar på rekommendation av Rörvikshus. Av detta kan vi dra minst tre lärdomar.

Du kan läsa artikeln här: Fuskbyggarna: Adnan ”Adde” Hodhod fuskbygger Rörvikshus
Jag vill tacka alla som har hållit diskussion i en civiliserat nivå men dem andra som va lätt lurade av en hycklare Anders Öfvergård får stå ut med ett år till utan fusk programmet Fuskbyggarna.
 
H
A Adnanhodhod skrev:
Jag vill tacka alla som har hållit diskussion i en civiliserat nivå men dem andra som va lätt lurade av en hycklare Anders Öfvergård får stå ut med ett år till utan fusk programmet Fuskbyggarna.
Men själv baktalatår du både program och personer å det grövsta Hur går det ihop? Känns väl inte helt seriöst enl. mig. Inte helt lagligt heller för den delen.
 
  • Gilla
kashieda och 1 till
  • Laddar…
H HEM2121 skrev:
Men själv baktalatår du både program och personer å det grövsta Hur går det ihop? Känns väl inte helt seriöst enl. mig. Inte helt lagligt heller för den delen.
Dessutom påstår han att ingen bygger lika bra hus som honom så han är tydligen inte bara förtalad av fuskbyggarna och kunder utan han är bäst i Sverige på att bygga också :D
 
D dennis_f skrev:
Dessutom påstår han att ingen bygger lika bra hus som honom så han är tydligen inte bara förtalad av fuskbyggarna och kunder utan han är bäst i Sverige på att bygga också :D

Han lider utan tvekan av den sk Dunning–Kruger-effekten, dvs för inkompetent för att förstå sin inkompetens.

Kan hända den bäste, som man brukar säga
 
  • Gilla
hscn
  • Laddar…
Nu blir det mobbing och det är aldrig ok
 
  • Gilla
Nyfniken och 1 till
  • Laddar…
Staffans2000
AndersMalmgren AndersMalmgren skrev:
Nu blir det mobbing och det är aldrig ok
Men mot Lövèn, går det väl bra? hoppas jag.

Ben D Ben D skrev:
Han lider utan tvekan av den sk Dunning–Kruger-effekten, dvs för inkompetent för att förstå sin inkompetens.
Som sagts. Den diagnosen har drabbat alla jag känner ett flertal gånger. Den är dock inte smittsam, har jag märkt.:D

Staffan
 
  • Haha
Ben D
  • Laddar…
Staffans2000 Staffan2000 skrev:
Men mot Lövèn, går det väl bra? hoppas jag.



Som sagts. Den diagnosen har drabbat alla jag känner ett flertal gånger. Den är dock inte smittsam, har jag märkt.:D

Staffan
Jag skulle inte göra det mot honom personligen nej. Kanske... ;)
 
  • Haha
Staffans2000
  • Laddar…
Krilleman
A Adnanhodhod skrev:
Med detta avslöjandet och mina anmälningar till Polisen, Granskningsnämnden, och till ansvariga på TV4 gav resultat att programmet blev stoppad.
Värdet på Arga Alkisen Anders Öfvergård har sjunkit och fick sparken efter att jag har bevisat hur stor hycklare han är,
Kör en program Anders och våldet och det han som är våldsam,
Sen Anders och knarket en till hyckleri där han går full och nära att skada tjejen och sig själv.
Ansvariga på TV4 fick nog och sparkat Anders Öfvergård innan han smutsar ner TV4 ryckte mer.
Mig lyckas du inte med och knäcka . Jag knäckte dig och jag bygger vidare och sålde 2 stora fina hus till jätte nöjda kunder som köpte dem trots att dem såg ditt program och såg hur falsk programmet var.
Det var inte tack vare dig som Anders fick sluta. Hade det varit på det sättet hade det varit annorlunda.

Och att påstå att han är alkis är lite att gå utanför gränsen. Jag vill inte på något sätt försvara Anders, men du behöver inte se dig längre om än din närmsta krets för att hitta någon som spårar ur på alkohol på en avslutningsfest. Gör det människan 100% dålig oavsett vem det är?

Och du har fortfarande inte svarat konstruktivt på mina VVS-frågor som framkom i programmet sedan tidigare... :thumbdown:
 
  • Gilla
TreeView och 7 till
  • Laddar…
A Adnanhodhod skrev:
Den fjärde lärdomen är lugnet har inga fötter
Den Femte lärdomen Hyckleri håller inte i längden.
Jag har avslöjat hur Anders Öfvergård bluffa , fabricera och fuska själv i min hem sida [länk]
Med detta avslöjandet och mina anmälningar till Polisen, Granskningsnämnden, och till ansvariga på TV4 gav resultat att programmet blev stoppad.
Värdet på Arga Alkisen Anders Öfvergård har sjunkit och fick sparken efter att jag har bevisat hur stor hycklare han är,
Kör en program Anders och våldet och det han som är våldsam,
Sen Anders och knarket en till hyckleri där han går full och nära att skada tjejen och sig själv.
Ansvariga på TV4 fick nog och sparkat Anders Öfvergård innan han smutsar ner TV4 ryckte mer.
Mig lyckas du inte med och knäcka . Jag knäckte dig och jag bygger vidare och sålde 2 stora fina hus till jätte nöjda kunder som köpte dem trots att dem såg ditt program och såg hur falsk programmet var.
Se bilder på mina hus
Detta är ett meddelande till dig Anders för att du svara aldrig på mig eller på mina frågor och jag vet att du läser detta här.
Jag lägger av när du ber om offentlig ursäkt. eller vi ses i Göteborgs tingsrätten inom kort.
Here we go again... dårens försvarstal fortsätter med mer idioti från fuskbyggaren som blev tagen på bar gärning.
 
  • Gilla
TreeView och 4 till
  • Laddar…
A
Krilleman Krilleman skrev:
Det var inte tack vare dig som Anders fick sluta. Hade det varit på det sättet hade det varit annorlunda.

Och att påstå att han är alkis är lite att gå utanför gränsen. Jag vill inte på något sätt försvara Anders, men du behöver inte se dig längre om än din närmsta krets för att hitta någon som spårar ur på alkohol på en avslutningsfest. Gör det människan 100% dålig oavsett vem det är?

Och du har fortfarande inte svarat konstruktivt på mina VVS-frågor som framkom i programmet sedan tidigare... :thumbdown:
:crysmile::crysmile::crysmile::crysmile: Din idol är sparkad det han som har lurat dig inte jag ,va arg på Arga Alkisen istället.jag är kvar på marknaden och han är borta ( Karma):rofl:
 
Krilleman
A Adnanhodhod skrev:
:crysmile::crysmile::crysmile::crysmile: Din idol är sparkad det han som har lurat dig inte jag ,va arg på Arga Alkisen istället.jag är kvar på marknaden och han är borta ( Karma)
Som vanligt, inga konstruktiva svar.

Men det var inte direkt förvånande...
 
  • Gilla
TreeView och 4 till
  • Laddar…
A
Krokkodriljo Krokkodriljo skrev:
Here we go again... dårens försvarstal fortsätter med mer idioti från fuskbyggaren som blev tagen på bar gärning.
Ärligt talat detta är min sista svar till den storstad idiot svar i detta forum
Om du läser min hemsida och ser vad jag har och vad han har och forfarande inte förstår vem som är fuskare du borde söka vård och röntga ditt huvud och kolla om det finns en hjärna där inne eller är det tomt där.
 
A Adnanhodhod skrev:
:crysmile::crysmile::crysmile::crysmile: Din idol är sparkad det han som har lurat dig inte jag ,va arg på Arga Alkisen istället.jag är kvar på marknaden och han är borta ( Karma):rofl:
Vad heter ditt bolag idag?
 
Krilleman
A Andy78 skrev:
Vad heter ditt bolag idag?
Samma som sist om jag minns rätt.

Han verkar hålla sig "flytande" utan direkt vinst.
Men vinst kan man plockat ut på många kreativa sätt...

Stapeldiagram över bolagsöversikt med omsättning och resultat efter finanser för åren 2016-2020.
 
  • Gilla
TreeView
  • Laddar…
Krilleman Krilleman skrev:
Samma som sist om jag minns rätt.

Han verkar hålla sig "flytande" utan direkt vinst.
Men vinst kan man plockat ut på många kreativa sätt...

[bild]
Man vill undvika 22 procent bolagsskatt så för mycket vinst är inte bra
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.