A
Byggbranschen är inte Stängt på grund av Corona All TV program inte heller stängt med Anders knakar på och ena och det andra . Den har program är slut och det tack vara mina avslöjande. Annars dem kunde våga bemöta mig . Jag är redo för en konfrontation live med Anders på bästa sändningstid idag om han vill.
 
A
A Andy78 skrev:
Jag kanske inte kan något om bygg, men tycker du att byggena dom har tagit upp i programmen har varit byggen där det gjorts på rätt sätt?
 
A
Andy jag säger inte att det inte finns fusk men det är mer allvarligt att media ska vara osakliga och korrupta. Att lösa fusk i byggbranschen är enkelt med att införa en licens krav som det är i USA men landet kan gå under men en falsk och korrupt media som våra länder. Hur länge pågår detta fusk programmet. Dem känner pengar och problemet återstår
 
A
A Andy78 skrev:
Driver du fortfarande byggfirma eller arbetar inom bygg?
Det va redan bestämt att från Dec 2017 jobba bara på egen regi det och går 1000 gånger bättre och inga kunder som blåser oss på pengar. Mycket förfrågningar som vi tacka nej till från alla kunder som känner oss eller kommer genom rekommendationer
 
A Adnanhodhod skrev:
Byggbranschen är inte Stängt på grund av Corona All TV program inte heller stängt med Anders knakar på och ena och det andra . Den har program är slut och det tack vara mina avslöjande. Annars dem kunde våga bemöta mig . Jag är redo för en konfrontation live med Anders på bästa sändningstid idag om han vill.
Du får väl ha din tro att det var DU som stoppade Fuskbyggarna, OM det nu gör att du känner dig som en bättre människa.
Jag har istället försökt förklara att det finns många saker som gör att en produktion läggs ned.
När det gäller reklamfinansierad TV, så är det antal annonser och vilket pris dessa kostar annonsörerna som kan säljas i programmet. Det som sen kommer mellan reklamavbrotten är enbart för att locka och hålla kvar så många tittare som möjligt. Just nu är byggprogram inte det som står högst på listan. Att då plocka in dig i ett program på bästa sändningstid är nog inget som varken TV4 eller tittarna har något större intresse av.
 
  • Gilla
Kromo
  • Laddar…
A
thomas33 thomas33 skrev:
Du får väl ha din tro att det var DU som stoppade Fuskbyggarna, OM det nu gör att du känner dig som en bättre människa.
Jag har istället försökt förklara att det finns många saker som gör att en produktion läggs ned.
När det gäller reklamfinansierad TV, så är det antal annonser och vilket pris dessa kostar annonsörerna som kan säljas i programmet. Det som sen kommer mellan reklamavbrotten är enbart för att locka och hålla kvar så många tittare som möjligt. Just nu är byggprogram inte det som står högst på listan. Att då plocka in dig i ett program på bästa sändningstid är nog inget som varken TV4 eller tittarna har något större intresse av.
Det räcker för mig att programmet är stoppat och deras fula metoder är avslöjat. Det är upp till en och annan till vem människor vill tror på. Jag tog fram bevis att det är dem som har fuskat var har dem för bevis? !!!!!!det räcker inte att det är en folk kär kändis som gör en program . Är ni nöjda med att han lura er så det är helt ok för mig.
 
A
thomas33 thomas33 skrev:
Du får väl ha din tro att det var DU som stoppade Fuskbyggarna, OM det nu gör att du känner dig som en bättre människa.
Jag har istället försökt förklara att det finns många saker som gör att en produktion läggs ned.
När det gäller reklamfinansierad TV, så är det antal annonser och vilket pris dessa kostar annonsörerna som kan säljas i programmet. Det som sen kommer mellan reklamavbrotten är enbart för att locka och hålla kvar så många tittare som möjligt. Just nu är byggprogram inte det som står högst på listan. Att då plocka in dig i ett program på bästa sändningstid är nog inget som varken TV4 eller tittarna har något större intresse av.
En sak till jag tror inte att jag har stoppat den jag vet att det jag som har stoppat den
 
A Adnanhodhod skrev:
Är ni nöjda med att han lura er så det är helt ok för mig.
Det viktiga för produktionsbolagen är att det blir "bra TV" inte om att vara 100% ärlig och sann i allt som visas.
 
  • Gilla
mikethebik och 1 till
  • Laddar…
A Adnanhodhod skrev:
Fortsätter vi [länk]
Det är ju en annan tråd med en annan inriktning, där du inte vill svara på frågor från denna tråden. I denna tråden kan du svara på frågor om bygget. Den andra tråden handlar om Dej vs granskningsnämnden.
 
A
Nej den handlar om samma sak båda
 
A
Jag söker en advokatbyrå eller jurist som kan hjälpa mig med en stämningsansökan mot TV 4 och programmet.nedan ser ni min version
http://adnan-adde-hodhod.se/
Om jag är inte säker på min sak skulle jag aldrig driva detta vidare och lämna den bakom ryggen. Jag har allt material , dokument, bildbevis som styrker min berättelse.
Ni behöver inte vara rädda från media jag är säker på min sak och har all medel som faller dem.
 
A Adnanhodhod skrev:
Jag söker en advokatbyrå eller jurist som kan hjälpa mig med en stämningsansökan mot TV 4 och programmet.nedan ser ni min version
[länk]
Om jag är inte säker på min sak skulle jag aldrig driva detta vidare och lämna den bakom ryggen. Jag har allt material , dokument, bildbevis som styrker min berättelse.
Ni behöver inte vara rädda från media jag är säker på min sak och har all medel som faller dem.
En sådan tvist kommer enbart att göda advokatbyråerna och göra dig fattigare och energilös!
Att anse sig ha rätt är en sak, men att få rätt i en domstol något helt annat.
 
  • Gilla
Staffans2000
  • Laddar…
A
thomas33 thomas33 skrev:
En sådan tvist kommer enbart att göda advokatbyråerna och göra dig fattigare och energilös!
Att anse sig ha rätt är en sak, men att få rätt i en domstol något helt annat.
Jag är säker på min sak och det får domstolen avgöra
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.