A Adnanhodhod skrev:
Jag upprepa en gång till att mina killar gör fel är en sak och att fuska är en annan sak så det kvitta vilka fel dem gjorde men den som har fuskat är inte vi
Jag tror knappast slutkunden kan se någon skillnad på göra fel och fuska.
Tar jag in hantverkare, utgår jag att de gör rätt.
 
  • Gilla
Pin och 5 till
  • Laddar…
A
En till fråga om jag har fuskat varför ska ja slösa min tid här!!?jag har avslöjat Anders och programmet fula metoder , stoppat programmet 2020 och 20121 .jag känner mig nöjd men tycker synd om er alla som är lätt lurad och andra går och känna pengar på er.
Falsk media har i våra länder och hela befolkningen lider av det . Vill ni ha det här också ?
 
A
thomas33 thomas33 skrev:
Jag tror knappast slutkunden kan se någon skillnad på göra fel och fuska.
Tar jag in hantverkare, utgår jag att de gör rätt.
Därför finns besiktning och jag gav dem chansen en hel vecka att visa att dem har mina 200000kr för att fortsätta avhjälpa besiktninganmärknig . Vi har fått nog av en så otrevlig kund.TV4 och Anders hjälpt honom att blåsa oss på alla våra pengar .vi hade inga problem och bygga om hela huset om dem vill men inte om dem inte har våra pengar
 
A Adnanhodhod skrev:
En till fråga om jag har fuskat varför ska ja slösa min tid här!!?jag har avslöjat Anders och programmet fula metoder , stoppat programmet 2020 och 20121 .jag känner mig nöjd men tycker synd om er alla som är lätt lurad och andra går och känna pengar på er.
Falsk media har i våra länder och hela befolkningen lider av det . Vill ni ha det här också ?
Jag tror knappast det är du som stoppat programmet. Istället var det en av programledarna som fick lämna TV4 och troligen såg ledningen det som att programmet inte skulle ge lika mycket reklamintäkter. Att vi också har en pandemi i landet, gör det inte lika enkelt att samla ihop en massa hantverkare och åka hem till någon och vara där några dagar.
Reklamfinansierad TV är huvudsaken reklamen och sen stoppar de in något mellan reklaminslagen som intresserar tillräckligt många tittare så det går att sälja reklamtid till företag.
 
  • Gilla
AndersOhrt och 5 till
  • Laddar…
A
Jag känner att prata om annat an en program som fuska själv och anklaga folk för fusk är inte så intressant att diskutera för att all fakta fins på min hem sidahttp://adnan-adde-hodhod.se/ om svar finns på detta forum
 
A
thomas33 thomas33 skrev:
Jag tror knappast det är du som stoppat programmet. Istället var det en av programledarna som fick lämna TV4 och troligen såg ledningen det som att programmet inte skulle ge lika mycket reklamintäkter. Att vi också har en pandemi i landet, gör det inte lika enkelt att samla ihop en massa hantverkare och åka hem till någon och vara där några dagar.
Reklamfinansierad TV är huvudsaken reklamen och sen stoppar de in något mellan reklaminslagen som intresserar tillräckligt många tittare så det går att sälja reklamtid till företag.
2019 när dem förbereder till 2020 fans ingen Corona dem kunde inte yttra sig till Granskningsnämnden till Juli 2019 och begärt uppskov 3 månader till Til slutet av October. När ska dem hinna med och förbereda till 2020 ?
 
A
En pause och fortsätter vi sen underhållning
 
A Adnanhodhod skrev:
En pause och fortsätter vi sen underhållning
Driver du fortfarande byggfirma eller arbetar inom bygg?
 
  • Gilla
Adnanhodhod
  • Laddar…
A
thomas33 thomas33 skrev:
Jag tror knappast det är du som stoppat programmet. Istället var det en av programledarna som fick lämna TV4 och troligen såg ledningen det som att programmet inte skulle ge lika mycket reklamintäkter. Att vi också har en pandemi i landet, gör det inte lika enkelt att samla ihop en massa hantverkare och åka hem till någon och vara där några dagar.
Reklamfinansierad TV är huvudsaken reklamen och sen stoppar de in något mellan reklaminslagen som intresserar tillräckligt många tittare så det går att sälja reklamtid till företag.
Förresten Idol på går med fullsatt publik
 
  • Haha
Anna_H
  • Laddar…
A
Det va redan bestämt att från Dec 2017 jobba bara på egen regi det och går 1000 gånger bättre och inga kunder som blåser oss på pengar. Mycket förfrågningar som vi tacka nej till från alla kunder som känner oss eller kommer genom rekommendationer
 
A Adnanhodhod skrev:
Förresten Idol på går med fullsatt publik
???
https://www.hant.se/noje/idol-2020-sands-med-publik-sa-blir-fredagsfinalerna/5313915
– Fredagsfinalerna är den stora live-upplevelsen under TV-hösten och en publik på 50 personer kommer ge idolerna support under fredagarna, säger Malin Knave, exekutiv producent på TV4 för Idol,

Förut har det varit betydligt större publik! Så fullsatt innebär enbart att det blir max 50...
 
A
De stämmer men hos kunderna finns inte 10 pers
 
A
Andy jag säger inte att det inte finns fusk men det är mer allvarligt att media ska vara osakliga och korrupta. Att lösa fusk i byggbranschen är enkelt med att införa en licens krav som det är i USA men landet kan gå under men en falsk och korrupt media som våra länder. Hur länge pågår detta fusk programmet. Dem känner pengar och problemet återstår
 
A Adnanhodhod skrev:
De stämmer men hos kunderna finns inte 10 pers
Både du och jag förstår skillnaden på en publik som sitter på givna platser och hantverkare som springer omkring i huset hos en kund och arbetar. TV4 vill inte ha rubriker i kvällspressen där det står "TV4 sprider corona hemma hos villaägare!"
 
A
För det första 2019 fans ingen Corona dem kunde har producerat programmet till 2020 mem dem fick inte för att dem hade ett stort problem med mig hos Granskningsnämnden. Dem på TV4 är inte dumma dem vet att dem är avslöjat och vill soppa allt under matta innan detta går ut i stor skala.Dem har raderat all konversation på Youtube som jag hade med många som insåg hur illa Fuskbyggarnas program har fuskat.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.