319 245 läst · 979 svar
319k läst
979 svar
Foton på era nätverkslösningar? =)
Jag tror vi är flera som uppfattade dig så.P paralun skrev:
krillek skrev:
P paralun skrev:
Jo vilken tråd.... om man nu har ett gruppansluningsavtal med Telia så levereras de då med automagi deras router. Så är det bara och sen kan då varje kund göra som man vill men de flesta vill då att det bara ska fungera. Ganska enkelt! imho!Alfredo skrev:
Oberoende om det är gruppanslutning eller inte så skickar Telia ut sin router till kunderna, det gör även andra operatörer där routern ingår i abonnemanget.P paralun skrev:
Din näst sista meningen i ovan citerade inlägg är tvärt emot vad du skrev från början.
Jag vet inte vad du avser men jovistt skickar de ut en ny router när Telia så anser att det är motiverbart enligt gruppanslutningsavtalet. Jag vet inte vad du är ute efter? Mycket enkel affärslogik egentligen.Demmpa skrev:
Hjälper till att bygga nät åt andra… fanns inget intresse av rack och annat roligt så fick bli enkel väggmontering. Lite uppstyrning av spagettin kvarstår, men det fungerar iaf.
Största utmaningen i projektet var att skarva vidare inkommande cat5 som var olämpligt placerat, olämpligt utfört och olämpligt kapslat (ye olde plåtdosa). Lyckades hacka loss gamla dosan och peta dit ny samt skarva på plint och klämma in resultatet i nya dosan. Så lite nöjd med sig själv får man vara. Nu är allt ur vägen i ett förråd med utrymmer för expansion istället för i ett hörn i hallen.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Största utmaningen i projektet var att skarva vidare inkommande cat5 som var olämpligt placerat, olämpligt utfört och olämpligt kapslat (ye olde plåtdosa). Lyckades hacka loss gamla dosan och peta dit ny samt skarva på plint och klämma in resultatet i nya dosan. Så lite nöjd med sig själv får man vara. Nu är allt ur vägen i ett förråd med utrymmer för expansion istället för i ett hörn i hallen.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Liknande trådar
-
Hur monterar man excenterkopplingar? 160 ur väggen - blandaren 150
Badrum -
Kan man montera en garageport med 85 grader till takskenorna?
Attefallshus, friggebod, garage & andra småhus -
Keramik Vedex 3000
Ved, Pellets, Flis -
Foton på köksfläktar monterade "högt till tak".
Kök -
Deklarera med foton?
Juridik