32 294 lÀst · 290 svar
32k lÀst
290 svar
Följ med i badrumsrenoveringen
Renoverare
· VÀrmland
· 1 055 inlÀgg
Skojar du eller , đ
Renoverare
· VÀrmland
· 1 055 inlÀgg
Ska du inte kosta pÄ dig en besiktningsman som gör en 3 stegs besiktning?
Du verkar vara orolig över projektet, du beskriver hur du kÀnner inför konfrontation samt du har bristande kunskap inom renovering.
Med en besiktningsman kan han ta fighten och de jobbiga.
Finns ju nÄgra andra trÄdar nyligen om badrumsrenoveringar dÀr besiktningsman har betalat sig.
Vill inte göra dig orolig men de kan va en bra grej! De kommer ju inte bli mindre frÄgetecken heller med tanke pÄ hur tidigt skede det Àr i projektet.
Du verkar vara orolig över projektet, du beskriver hur du kÀnner inför konfrontation samt du har bristande kunskap inom renovering.
Finns ju nÄgra andra trÄdar nyligen om badrumsrenoveringar dÀr besiktningsman har betalat sig.
Vill inte göra dig orolig men de kan va en bra grej! De kommer ju inte bli mindre frÄgetecken heller med tanke pÄ hur tidigt skede det Àr i projektet.
Renoverare
· VÀrmland
· 1 055 inlÀgg
Jag skrev att plyfa och gips kommer upp , sÄ skrev han pÄ golvet ,, eller har de tÀnkt nÄgon mera upp byggnad av nÄgot pÄ golvet ?
Det Àr för sent nuL Lechuza skrev:Ska du inte kosta pÄ dig en besiktningsman som gör en 3 stegs besiktning?
Jag frÄgade chatgpt och fick detta svaret.R Rickard.lj skrev:
Tycker att brunnen kÀnns vÀldigt lÄg. Men de som bygger ska tydligen bara jobba med badrum och ha koll, sÄ vi fÄr vÀl se.
Chatgpt skrev inget om gips och plyfa pÄ golvet.
Renoverare
· VÀrmland
· 1 055 inlÀgg
Har du 9 cm fall frÄn dörr till brunn ?M MjÀrn skrev:
NÀr jag gör eps i badrummet sÄ har jag 2cm frÄn eps till brunn , dÄ kommer armering och vÀrme , sen spackling , sen blir de fall spackling i lager 2 , sÄ frÄn din brunn upp till dörr har du 5 cm ?
175 cm frÄn dörr till brunn. 3 cm upp till brunnen. 9 cm upp till dörrkanten. Chatgpt sÀger att mÄtten Àr korrekta.R Rickard.lj skrev:
Sant! Jag behöver definitivt det vid nÀsta badrumsprojekt iallafall.L Lechuza skrev:
Renoverare
· VÀrmland
· 1 055 inlÀgg
Ja de rÀcker gott ,,