Per Eskilsson Per Eskilsson skrev:
Den kommer då att lanseras med någon slags möjlighet att dölja den i dina inställningar
:heart:

• Älska
Per Eskilsson
  • Laddar…
Nötegårdsgubben Nötegårdsgubben skrev:
Tvärt om då. Jag kollar ju bara under. :geek:
Ok. Men då kanske vi kan höras en gång i veckan och stämma av? :crysmile:

• Haha
  • Gilla
Per Eskilsson och 2 till
  • Laddar…
@mexitegel @Nötegårdsgubben @hsd @tveksamt @Dheri @dof @j.f.s @Alfredo @Dalbotös @yonna @karlis @yonna @13th Marine @TeroM @kashieda @Keiller @Maria T @[SKPG]Zamora
Tack för er feedback. Det var precis det vi behövde. Vi kommer att rulla tillbaka funktionen från Senaste och Bevakningar inatt.

Vi kommer att försöka återlansera den i Senaste och Bevakningar när vi gjort den bättre.

Den kommer då vara mer relevant och uppdaterad.
Den kommer då synas längre ner i flödet så att den inte stör där uppe.
Den kommer då att lanseras med någon slags möjlighet att dölja den i dina inställningar.

Många sidor i funktionen kommer då också ha ett rutnät som gör att man kan få en bättre överblick.

Trevlig helg!
Tack för ni lyssnar :love:.
En tanke kan ju vara att om trådrubriken ligger ovanpå filmen så får man en bättre kontext till den. Men jag är ändå högst tveksam.

• Gilla
Per Eskilsson
  • Laddar…
j.f.s
Trevlig helg!
Grymt! Tack så mycket och trevlig helg till er i teamet på Byggahus!

• Gilla
Per Eskilsson
  • Laddar…
Är det ändrat hur lång tid man slipper reklam efter man skrivit ett inlägg? Det brukar ju vara 48 timmar men jag får upp reklam nu trots att det bara gått 12 timmar sedan senaste inlägget.

Edit: Och detta inlägg hjälpte inte. Det dök visserligen upp notisen om att "nu slipper du reklam i 48h" efter att ha publicerat men reklamen är där ändå.

• Gilla
  • Wow
Per Eskilsson och 2 till
  • Laddar…
richardtenggren
Samma här :rolleyes:

Mikael_L
Samma här.
Postade igår kväll, men jag drunknar i reklamen.

Håller med i kören angående reklamen

Men jag slipper se kolla-filmerna i flödet, så om den där reklamgrejen råkade ställas in fel i samband med det var det ändå värt det. :p

• Gilla
Karlia
  • Laddar…
Karlia
Problemet är att reklamen är film
.. Det stör flödet tycker jag. Skulle jag gå in och titta när jag inte är hemma drar det surf dessutom.

Kanske inställning så film inte drar igång innan man trycker på play?

• Gilla
a.o.f
  • Laddar…
Mikael_L Mikael_L skrev:
Postade igår kväll, men jag drunknar i reklamen.
Hur kan du inte ha premium? :thinking:

• Gilla
Nyfniken och 1 till
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Hur kan du inte ha premium? :thinking:
Mycket bra fråga, @Mikael_L finns ju på ett par topplistor?

13th Marine 13th Marine skrev:
finns ju på ett par topplistor?
Årets understatement. :D

Edit: Ingen aning vad det handlar om men beklagar!

• Gilla
richardtenggren
  • Laddar…
  • Ledsen
Maria T och 2 till
  • Laddar…
Keiller Keiller skrev:
Är det ändrat hur lång tid man slipper reklam efter man skrivit ett inlägg? Det brukar ju vara 48 timmar men jag får upp reklam nu trots att det bara gått 12 timmar sedan senaste inlägget.

Edit: Och detta inlägg hjälpte inte. Det dök visserligen upp notisen om att "nu slipper du reklam i 48h" efter att ha publicerat men reklamen är där ändå.
@Keiller @richardtenggren @Mikael_L @Nötegårdsgubben @Karlia @a.o.f @Alfredo @Demmpa @[SKPG]Zamora @13th Marine
Något gick fel i nattens uppdatering vilket gjorde att aktiva användare och premiumanvändare har fått se annonser trots att det inte ska ske. Felet ska nu vara åtgärdat. Tack för feedback!

Och ja, Mikael_L är (eller ska i varje fall vara) premium. Jag tror bara att han vid något tillfälle valt att inte visa någon premium-ikon i sina inställningar.
@Mikael_L välj gärna en ikon så att vi kan bekräfta att så är fallet (eller hör av dig).

• Gilla
Keiller och 5 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.