343 290 läst · 5 118 svar
343k läst
5,1k svar
Feedback på nya sajten lämnas här
Nix, höll på att slänga ut telefonen genom fönstret nyss när jag såg det, använder inte appen utan webbläsare i telefonen. Tror inte ord kan beskriva hur mycket jag avskyr det men alla är vi så klart olika, uppenbarligen finns det ju människor som gillar sånt eftersom det läggs in överallt.Alfredo skrev:
Vad som vore verkligt värdefullt är om man själv kunde välja vilka knappar som ska sitta i den här listen.j.f.s skrev:
Jag vill kanske ha bara Bevakningar, någon annan vill ha Notiser och Bevakningar, i den ordningen och en tredje vill ha Bevakningar, Notiser och Start, i den ordningen. Etc.
Kan bara instämma i kritiken, får flashbacks till hur det var i webbens ungdom med alla animerade gifar som gjorde webbsidor helt oläsbara och med risk för att få ett epilepsianfalll.
Nu när dessutom film-spektaklet bara finns under bevaka blir jag ännu mer störd. Låt vara att det kanske kunde tillföra något under Senaste om man vill kolla av om det finns nya intressanta trådar men under bevaka är det sjukt störigt, där är det rätt uppenbart vad man ska förvänta sig.
Jag gör precis som @Nötegårdsgubben och kollar inte trådar nedanför bilderna.
Med det sagt har jag ändå den fullaste respekt för arbetet ni lägger ner och förståelse för att ni måste driva trafik men med kolla funktionen och dagens ändring så känner jag inte att siten utvecklats på ett positivt sätt i hur jag använder den.
Jag har ett rejält källarprojekt att sysselsätta mig med i helgen så ni slipper nog mer gnäll från mig innan måndag i allafall .
Nu när dessutom film-spektaklet bara finns under bevaka blir jag ännu mer störd. Låt vara att det kanske kunde tillföra något under Senaste om man vill kolla av om det finns nya intressanta trådar men under bevaka är det sjukt störigt, där är det rätt uppenbart vad man ska förvänta sig.
Jag gör precis som @Nötegårdsgubben och kollar inte trådar nedanför bilderna.
Med det sagt har jag ändå den fullaste respekt för arbetet ni lägger ner och förståelse för att ni måste driva trafik men med kolla funktionen och dagens ändring så känner jag inte att siten utvecklats på ett positivt sätt i hur jag använder den.
Jag har ett rejält källarprojekt att sysselsätta mig med i helgen så ni slipper nog mer gnäll från mig innan måndag i allafall .
Redigerat:
hsd
Medlem
· Kalmar län, Östra Götaland
· 6 372 inlägg
hsd
Medlem
- Kalmar län, Östra Götaland
- 6 372 inlägg
Blev lite brydd när bevakningar knappen flyttat på sig, men det spelar ingen roll att kolla knappen trängt sig in det är bara en vanesak och det finns säkert flera funktioner som jag aldrig använt
Skogsägare
· Stockholm och Smålands inland
· 18 724 inlägg
Administrator
· Skåne
· 6 537 inlägg
@mexitegel @Nötegårdsgubben @hsd @tveksamt @Dheri @dof @j.f.s @Alfredo @Dalbotös @yonna @karlis @yonna @13th Marine @TeroM @kashieda @Keiller @Maria T @[SKPG]Zamora
Tack för er feedback. Det var precis det vi behövde. Vi kommer att rulla tillbaka funktionen från Senaste och Bevakningar inatt.
Vi kommer att försöka återlansera den i Senaste och Bevakningar när vi gjort den bättre.
Den kommer då vara mer relevant och uppdaterad.
Den kommer då synas längre ner i flödet så att den inte stör där uppe.
Den kommer då att lanseras med någon slags möjlighet att dölja den i dina inställningar.
Många sidor i funktionen kommer då också ha ett rutnät som gör att man kan få en bättre överblick.
Trevlig helg!
Tack för er feedback. Det var precis det vi behövde. Vi kommer att rulla tillbaka funktionen från Senaste och Bevakningar inatt.
Vi kommer att försöka återlansera den i Senaste och Bevakningar när vi gjort den bättre.
Den kommer då vara mer relevant och uppdaterad.
Den kommer då synas längre ner i flödet så att den inte stör där uppe.
Den kommer då att lanseras med någon slags möjlighet att dölja den i dina inställningar.
Många sidor i funktionen kommer då också ha ett rutnät som gör att man kan få en bättre överblick.
Trevlig helg!
Skogsägare
· Stockholm och Smålands inland
· 18 724 inlägg
Tack!
Jag kan tänka mig att det är en bra funktion, bara inte för oss som läser och skriver mycket här. Så tack för att det blir omtag.
Trevlig helg!
Jag kan tänka mig att det är en bra funktion, bara inte för oss som läser och skriver mycket här. Så tack för att det blir omtag.
Trevlig helg!