nerdybynature nerdybynature skrev:
Något jag önskar är en "läs detta mail i webbläsaren"-länk i nyhetsbrevet.
Nu kanske jag helt missförstår men skulle en sådan länk fungera om du
nerdybynature nerdybynature skrev:
Har en app som blockar trackers och därmed kan jag inte öppna länkar via mailet.

Alfredo Alfredo skrev:
Nu kanske jag helt missförstår men skulle en sådan länk fungera om du
Jag är inte heller expert på det området men sådana "läs i webbläsaren"-länkar funkar i andra nyhetsbrev jag får.

• Gilla
Alfredo
  • Laddar…
Känns gott att det inte bara är jag som blir vansinnigt irriterad av de här popupfilmerna,!

j.f.s
När vi ändå är på ämnet.. kan man ta bort Kolla-knappen i appen? Jag är exakt 0-intresserad av att gå in där men eftersom den nu ligger där Senaste fanns förut så klickar jag hej vilt på den :(

• Skärmdump av en app med en markerad "Kolla"-knapp i navigationsfältet.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
kashieda och 1 till
  • Laddar…
yonna yonna skrev:
Känns gott att det inte bara är jag som blir vansinnigt irriterad av de här popupfilmerna,!
Och jag fattar inte vad som avses. Är det något som bara finns i appen?

Karlia
Alfredo Alfredo skrev:
Och jag fattar inte vad som avses. Är det något som bara finns i appen?
Inlägg #3501 visar hur "senaste" eller "bevakningar" ser ut, men det är filmer och inte bilder. Otroligt störande!

• Gilla
Alfredo
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Är det något som bara finns i appen?
Nix, höll på att slänga ut telefonen genom fönstret nyss när jag såg det, använder inte appen utan webbläsare i telefonen. Tror inte ord kan beskriva hur mycket jag avskyr det men alla är vi så klart olika, uppenbarligen finns det ju människor som gillar sånt eftersom det läggs in överallt.

• Gilla
  • Älska
mexitegel och 2 till
  • Laddar…
Dalbotant Dalbotös skrev:
använder inte appen utan webbläsare i telefonen.
Nu har jag med sett "fenomenet", både i app och med Safari på telefon. :poop:

Återgår raskt till en riktig dator där man åtminstone för närvarande slipper detta.

Måste hålla med kritiken här. Trodde jag fått reklam igen helt plötsligt. Ha gärna sånt trams, men gör så det går att stänga av om man vill.

j.f.s j.f.s skrev:
När vi ändå är på ämnet.. kan man ta bort Kolla-knappen i appen? Jag är exakt 0-intresserad av att gå in där men eftersom den nu ligger där Senaste fanns förut så klickar jag hej vilt på den :(
Vad som vore verkligt värdefullt är om man själv kunde välja vilka knappar som ska sitta i den här listen.
Jag vill kanske ha bara Bevakningar, någon annan vill ha Notiser och Bevakningar, i den ordningen och en tredje vill ha Bevakningar, Notiser och Start, i den ordningen. Etc.

• Gilla
Dheri
  • Laddar…
Kan bara instämma i kritiken, får flashbacks till hur det var i webbens ungdom med alla animerade gifar som gjorde webbsidor helt oläsbara och med risk för att få ett epilepsianfalll.

Nu när dessutom film-spektaklet bara finns under bevaka blir jag ännu mer störd. Låt vara att det kanske kunde tillföra något under Senaste om man vill kolla av om det finns nya intressanta trådar men under bevaka är det sjukt störigt, där är det rätt uppenbart vad man ska förvänta sig.

Jag gör precis som @Nötegårdsgubben och kollar inte trådar nedanför bilderna.

Med det sagt har jag ändå den fullaste respekt för arbetet ni lägger ner och förståelse för att ni måste driva trafik men med kolla funktionen och dagens ändring så känner jag inte att siten utvecklats på ett positivt sätt i hur jag använder den.

Jag har ett rejält källarprojekt att sysselsätta mig med i helgen så ni slipper nog mer gnäll från mig innan måndag i allafall :crysmile:.

Redigerat:
  • Gilla
Karlia och 2 till
  • Laddar…
hsd
Blev lite brydd när bevakningar knappen flyttat på sig, men det spelar ingen roll att kolla knappen trängt sig in det är bara en vanesak och det finns säkert flera funktioner som jag aldrig använt ;)

• Gilla
Nötegårdsgubben
  • Laddar…
mexitegel mexitegel skrev:
Jag gör precis som @Nötegårdsgubben och kollar inte trådar nedanför bilderna.
Tvärt om då. Jag kollar ju bara under. :geek:

• Haha
mexitegel
  • Laddar…
@mexitegel @Nötegårdsgubben @hsd @tveksamt @Dheri @dof @j.f.s @Alfredo @Dalbotös @yonna @karlis @yonna @13th Marine @TeroM @kashieda @Keiller @Maria T @[SKPG]Zamora
Tack för er feedback. Det var precis det vi behövde. Vi kommer att rulla tillbaka funktionen från Senaste och Bevakningar inatt.

Vi kommer att försöka återlansera den i Senaste och Bevakningar när vi gjort den bättre.

Den kommer då vara mer relevant och uppdaterad.
Den kommer då synas längre ner i flödet så att den inte stör där uppe.
Den kommer då att lanseras med någon slags möjlighet att dölja den i dina inställningar.

Många sidor i funktionen kommer då också ha ett rutnät som gör att man kan få en bättre överblick.

Trevlig helg!

• Gilla
Alfredo och 10 till
  • Laddar…
Tack!

Jag kan tänka mig att det är en bra funktion, bara inte för oss som läser och skriver mycket här. Så tack för att det blir omtag.

Trevlig helg!

• Gilla
Per Eskilsson och 2 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.