342 737 läst · 5 102 svar
343k läst
5,1k svar
Feedback på nya sajten lämnas här
Jag är glad över ditt sätt att svara, jag kände mig mycket lugnare direkt. Det verkar ju uppenbarligen som att det är något som slunkit igenom precis som jag misstänkte, och inte ett test av ny "funktion" som jag fruktade.Per Eskilsson skrev:
Administrator
· Skåne
· 6 536 inlägg
Minns du om du var inloggad eller ej? Minns du om du var i forumet eller på de redaktionella sidorna?
Vi lyckas inte reproducera felet.
Vi lyckas inte reproducera felet.
Administrator
· Skåne
· 6 536 inlägg
Hm.. inloggade ska få en något snällare variant än ej inloggade men den ska inte starta ljudet automatiskt för någon om du inte klickar i mitten på play-knappen.Dheri skrev:
Olika webbläsare är olika känsliga för detta men vi lyckas inte reproducera upplevelsen när vi testar i android appen.
Google har haft problem med sitt annonsverktyg som vi använder just idag så det kan vara en orsak. Säg till om det upprepas.
Administrator
· Skåne
· 6 536 inlägg
Berätta gärna vad du får. Hur mailen ser ut, vad de innehåller och när du får dem. Får du fler av samma sort osv.
Administrator
· Skåne
· 6 536 inlägg
@hsd Klicka på Bevakningar > Hantera och kolla hur ”notisklockorna” ser ut till höger.
https://www.byggahus.se/forum/watched/threads/all?edit=1
Om vissa klockor ser ut att ”vibrera” så betyder det att du får en notis (och/eller mail beroende på inställning) varje gång som tråden uppdateras.
Då kan du ändra från ”alltid” till ”ibland” eller ”aldrig” (standard är ”ibland”) för dessa trådar.
”Ibland” betyder att det endast skickas ut något om det finns något nytt oläst en gång. Men om det senare kommer in ännu nyare innehåll så får du inget nytt mail om det förrän du läst det senaste i tråden.
Hoppas du förstår min förklaring.
https://www.byggahus.se/forum/watched/threads/all?edit=1
Om vissa klockor ser ut att ”vibrera” så betyder det att du får en notis (och/eller mail beroende på inställning) varje gång som tråden uppdateras.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Då kan du ändra från ”alltid” till ”ibland” eller ”aldrig” (standard är ”ibland”) för dessa trådar.
”Ibland” betyder att det endast skickas ut något om det finns något nytt oläst en gång. Men om det senare kommer in ännu nyare innehåll så får du inget nytt mail om det förrän du läst det senaste i tråden.
Hoppas du förstår min förklaring.
Administrator
· Skåne
· 6 536 inlägg
Jag tror att inställningen "Meddela mig via" enbart gäller nya bevakningar, inte gamla bevakningar (men jag kan ha fel). Vad händer om du klickar på "Ändra inställningar för redan bevakade ämnen.". Finns det där några gamla bevakningar som är satta till "Alltid"?
Du kan massuppdatera alla dina bevakningar genom att klicka på ... och sedan välja "Ändra alla bevakade ämnen".
OBS! Gör inte som jag gjorde i somras då jag råkade välja "Ta bort alla bevakade ämnen". Jag fick förvisso några väldigt sköna och lugna dagar i början av semestern men efter ett tag så fick jag abstinensbesvär.
Du kan massuppdatera alla dina bevakningar genom att klicka på ... och sedan välja "Ändra alla bevakade ämnen".
OBS! Gör inte som jag gjorde i somras då jag råkade välja "Ta bort alla bevakade ämnen". Jag fick förvisso några väldigt sköna och lugna dagar i början av semestern men efter ett tag så fick jag abstinensbesvär.
hsd
Medlem
· Kalmar län, Östra Götaland
· 6 370 inlägg
hsd
Medlem
- Kalmar län, Östra Götaland
- 6 370 inlägg
Aaah
Nu tror jag vart detta har hoppat fel, för en tid sedan böt jag e-postadress (tele2 slutade med epost), misstänker att det blev nya standardinställningar trots att mina gamla visades
Kollar imorgon om det har rättat upp sig
Nu tror jag vart detta har hoppat fel, för en tid sedan böt jag e-postadress (tele2 slutade med epost), misstänker att det blev nya standardinställningar trots att mina gamla visades
Kollar imorgon om det har rättat upp sig