343 262 läst · 5 118 svar
343k läst
5,1k svar
Feedback på nya sajten lämnas här
Nej, det är inget stort problem. Bara irriterande. Särskilt när man öppnar sidan på morgonen och hittar tre, fyra trådar med exakt samma ordalydelse för tredje dagen i rad. Visst, det går att scrolla förbi men jag tycker som sagt att det är irriterande.Alfredo skrev:
MultiMan
Medlem
· Västernorrland
· 5 611 inlägg
MultiMan
Medlem
- Västernorrland
- 5 611 inlägg
Det som behövs är nog att tråden är read-only för alla som inte redan gjort ett inlägg när den publiceras på förstasidan....mexitegel skrev:
Nå det är ärlighet som det saknas mycket av här på BH, samt ett sätt att påvisa på hur trådarna blir efter det 7:e inlägget. dvs få någon att öppna ögonen och reflektera. vilket kunde i stort sätt helt förhindras med en bättre moderation.MultiMan skrev:
tom autostängning av trådar efter inlägg 7 skulle fungera utan att information förlorad
Så som jag uppfattar @MathiasS så menar han att nya användare utan något inlägg får read-only på bara de trådar som hamnar på förstasidan, alltså att ny användare kan göra inlägg dels i egen skapad tråd men också i trådar som inte finns på förstasidan.returen skrev:
Nej jag menar att efter att tråden publicerats på första sidan så är det endast de som redan gjort inlägg i tråden vid den tidpunkten som får fortsätta att göra inlägg.Demmpa skrev:
Fast det motverkar ju hela syftet med att lägga inlägget på förstasidan - Att få fler att skriva, skapa mer trafik, göra annonsörerna nöjda och tjäna mer pengar.MathiasS skrev: