K Kakelugnen566 skrev:
[bild]
Så här ser min "gröna" del ut. Beror det på webbläsaren hur det ser ut?
Jag har en 1 år gammal Samsung a54 och således samsung internet. Ibland kommer en stänkare "körs i chrome"
Jag är värdelös på sånt här så jag är nog ett hopplöst fall!
Menyraderna/knapparna är bara synliga när man har texteditorn framme, alltså när man kan skriva ett inlägg.

När man bara läser så är inte menyerna/knapparna framme.

K
Demmpa Demmpa skrev:
Menyraderna/knapparna är bara synliga när man har texteditorn framme, alltså när man kan skriva ett inlägg.

När man bara läser så är inte menyerna/knapparna framme.

[video]
Det går inte att ta skärmdump när tangentbordet är framme för att skriva svar..men..har hittat A:et! haha! Nå då kanske jag kan framöver! Tack för hjälpen! 😀

K Kakelugnen566 skrev:
Det går inte att ta skärmdump när tangentbordet är framme för att skriva svar..men..har hittat A:et! haha! Nå då kanske jag kan framöver! Tack för hjälpen! 😀
Denna typ av skärmdump kan du "alltid" göra,
Instruktioner för att ta en skärmdump med knappkombinationer på Samsung-enheter, inklusive sidoknappen.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

https://www.samsung.com/se/support/...in-och-ta-en-skarmdump-pa-din-galaxy-telefon/

• Gilla
Per Eskilsson
  • Laddar…
K
Demmpa Demmpa skrev:
Denna typ av skärmdump kan du "alltid" göra,
[bild]

[länk]
På denna telefonen a54 funkar det inte med sidoknapparna utan man ska dra sin handflata över skärmen från vänster till höger. Jag har båda knapparna på samma sida, höger.
Men det gick inte när jag provade då när jag hade tangentbordet framme

K Kakelugnen566 skrev:
På denna telefonen a54 funkar det inte med sidoknapparna utan man ska dra sin handflata över skärmen från vänster till höger. Jag har båda knapparna på samma sida, höger.
Men det gick inte när jag provade då när jag hade tangentbordet framme
Då måste du ha någon lustig inställning i telefonen, min dotter kan ta skärmdumpar med sidoknapparna (höger sida) på sin A54.

K
Demmpa Demmpa skrev:
Då måste du ha någon lustig inställning i telefonen, min dotter kan ta skärmdumpar med sidoknapparna (höger sida) på sin A54.
Det är inte alls omöjligt, det är mycke inställningar som jag inte är vän med...
Jag ska prova igen med knapparna,

K
När jag trycker på båda knapparna kommer det upp avstängningsknappar och en ruta där det står inställningar för sidoknapp. Så här Skärmbild av inställningsmeny för sidoknapp på en smartphone, med alternativ för dubbeltryck och tryck och håll ned, markerad avstängningsmeny.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.