Det är bra, men jag tycker att man borde komma till första olästa istället för trådstart när man klickar på rubriken. Förstår inte varför man skulle vilja komma till trådstart i "humorhörnan" tex.

• Haha
blackarrow
  • Laddar…
joakim_j joakim_j skrev:
Förstår inte varför man skulle vilja komma till trådstart i "humorhörnan" tex.
Så man kan läsa igenom alla inlägg. Annars riskerar man att posta ett gammalt skämt.

• Haha
  • Älska
Nötegårdsgubben och 3 till
  • Laddar…
joakim_j joakim_j skrev:
Det är bra, men jag tycker att man borde komma till första olästa istället för trådstart när man klickar på rubriken. Förstår inte varför man skulle vilja komma till trådstart i "humorhörnan" tex.
Detta är en avvägning mellan funktionalitet och ekonomi. Vi behöver högre viewability på vår annonsyta allra högst upp på sajten för att tillräckligt många ska vilja köpa den placeringen. Ett sätt att göra detta på är att leda så många användare som möjligt till början av en forumtråd, istället för till mitten av en tråd, även om det i just humorhörnan blir fel.
useless useless skrev:
Så man kan läsa igenom alla inlägg. Annars riskerar man att posta ett gammalt skämt.
En annan orsak är att användare ibland tycker att man inte läser forumtrådar från början och därmed blir inte alltid svaren så bra.

Oavsett orsak, för att komma dit du vill dvs till "första olästa" så ber jag dig klicka på det gråa användarnamnet istället.

• Gilla
PappasHammare
  • Laddar…
Kan man inte komma till toppen av sista sidan istället?

• Gilla
Per Eskilsson
  • Laddar…
Bra förslag att komma högst upp på sista sidan. Men jag vet inte om det finns något enkelt sätt att lösa det på. Vi får undersöka.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.