tveksamt tveksamt skrev:
Och där fick vi beviset på att du inte läst grundkursen…
Varför skulle jag vilja kasta mina alster? Svara inte! 😱

• Haha
Dilato
  • Laddar…
BirgitS BirgitS skrev:
Jag håller med men jag är nog för lat :D
Just därför är det ju så bra att den bara är en ynka knapptryckning bort, så även vi latmaskar kan fixa det. =P
Alfredo Alfredo skrev:
Varför skulle jag vilja kasta mina alster? Svara inte! 😱
Nejdå, det gör dina inlägg så bra i sig själva. 😆

Alfredo Alfredo skrev:
Den har jag inte ens tänkt på att den finns...😳
Äh, du har ju den stora gröna som det står Skicka på. Den raderar också utkastet.

• Haha
13th Marine och 1 till
  • Laddar…
BirgitS
tveksamt tveksamt skrev:
Just därför är det ju så bra att den bara är en ynka knapptryckning bort, så även vi latmaskar kan fixa det. =P
Nja, det blir i alla fall 2 knapptryckningar (länk, infoga) mer jämfört med att bara klistra in länken, samt man ska ha en vettig länktext också.

BirgitS BirgitS skrev:
Räcker det inte med den som redan finns? ;)
Den heter I och finns mellan B och U.
På en dator har jag kortkommandon på tangenbordet, så då behöver jag ingendera. I mobilappen däremot vore det som andra redan sagt praktiskt.

Sen skulle jag gärna se att andra använde kursivering istället för fetning också, så även om fetmarkering vore fem gånger så vanligt skulle jag förorda ett byte.

🤓

• Gilla
Dilato
  • Laddar…
Elgiganten reklam bort

• Gilla
Manhunter
  • Laddar…
j.f.s
Håller med inlägget ovan. Sjukt störig reklam som jag dessutom inte hittar hur sjutton man stänger i appen. Enda sättet jag hittat är att stänga tråden man är inne i och läser.

Väldigt irriterande när den tar över hela skärmen, hittar heller inget sätt att återgå till tråden man var i.

@Per Eskilsson Kanske dags att införa någon sorts autentisering när det söks medlemsskap på forumet? Eller det kanske redan finns?

Tänker närmast på att slippa de här "Radioanstalt"-trådarna som dykt upp lite väl ofta den senaste tiden.

• Gilla
HenrikHuslöse och 7 till
  • Laddar…
Keiller Keiller skrev:
@Per Eskilsson Kanske dags att införa någon sorts autentisering när det söks medlemsskap på forumet? Eller det kanske redan finns?

Tänker närmast på att slippa de här "Radioanstalt"-trådarna som dykt upp lite väl ofta den senaste tiden.
Tänker du generellt eller bara trådstartare?
Jag skulle gärna se fler moderatorer som kan stoppa att trådar spårar ur

Eller så lämnar man bara trådar som man tycker har spårat ur

• Gilla
ptlf och 4 till
  • Laddar…
E elmont skrev:
Eller så lämnar man bara trådar som man tycker har spårat ur
Jag lämnade för en stund sedan men jag fick varken likes eller andra reaktioner på det så nu är jag här igen och säger att jag lämnade. Och nu lämnar jag igen och återgår till FRA tråden.

• Haha
  • Gilla
Boilerplate4U och 6 till
  • Laddar…
En annan feature jag funderat på är att om man kommer till en tråd från förstasidan så ska man behöva intyga på heder och samvete att man läst hela tråden innan man får posta.

Det slår aldrig fel att trådar blir helt nerlusade med förvirrade inlägg när tråden lyfts upp på förstasidan.

• Gilla
  • Haha
AndersPS och 5 till
  • Laddar…
JanneJanne123
returen returen skrev:
Den utan skuld kan ju kasta första stenen
Forumdiskussion där användare "returen" svarar sarkastiskt på "JanneJanne123" om argumentation och elbilar.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Haha
  • Gilla
  • Älska
BSOD och 14 till
  • Laddar…
returen returen skrev:
Jag tänker mest på textbotar, exempelvis Radioanstalten. Nyregistrerade medlemmar som gör ett botinlägg, blir raderade, registrerar ett nytt medlemskap och gör ett inlägg och så vidare och så vidare.

Trådurspårning är nåt helt annat.

• Gilla
kashieda och 3 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.