346 696 läst · 5 149 svar
347k läst
5,1k svar
Feedback på nya sajten lämnas här
Skogsägare
· Stockholm och Smålands inland
· 18 985 inlägg
BirgitS
Medlem
· Stockholms län
· 41 433 inlägg
BirgitS
Medlem
- Stockholms län
- 41 433 inlägg
Skogsägare
· Stockholm och Smålands inland
· 18 985 inlägg
På en dator har jag kortkommandon på tangenbordet, så då behöver jag ingendera. I mobilappen däremot vore det som andra redan sagt praktiskt.BirgitS skrev:
Sen skulle jag gärna se att andra använde kursivering istället för fetning också, så även om fetmarkering vore fem gånger så vanligt skulle jag förorda ett byte.
🤓
@Per Eskilsson Kanske dags att införa någon sorts autentisering när det söks medlemsskap på forumet? Eller det kanske redan finns?
Tänker närmast på att slippa de här "Radioanstalt"-trådarna som dykt upp lite väl ofta den senaste tiden.
Tänker närmast på att slippa de här "Radioanstalt"-trådarna som dykt upp lite väl ofta den senaste tiden.
Tänker du generellt eller bara trådstartare?Keiller skrev:
Jag skulle gärna se fler moderatorer som kan stoppa att trådar spårar ur
En annan feature jag funderat på är att om man kommer till en tråd från förstasidan så ska man behöva intyga på heder och samvete att man läst hela tråden innan man får posta.
Det slår aldrig fel att trådar blir helt nerlusade med förvirrade inlägg när tråden lyfts upp på förstasidan.
Det slår aldrig fel att trådar blir helt nerlusade med förvirrade inlägg när tråden lyfts upp på förstasidan.
JanneJanne123
Husägare
· Stockholm
· 2 936 inlägg
JanneJanne123
Husägare
- Stockholm
- 2 936 inlägg
Jag tänker mest på textbotar, exempelvis Radioanstalten. Nyregistrerade medlemmar som gör ett botinlägg, blir raderade, registrerar ett nytt medlemskap och gör ett inlägg och så vidare och så vidare.returen skrev:
Trådurspårning är nåt helt annat.