348 516 läst · 5 181 svar
349k läst
5,2k svar
Feedback på nya sajten lämnas här
På startsidan så visas ej nya notiser-räknaren. Men måste surfa till forumet innan man ser en röd indikering med antalet notiser. Bör ses på då mitt bokmärke är startsidan (vilket jag antar ni vill man ska ha). Startsidan måste ha alla relevanta genomvägar till forumets funktioner.
Kikat runt lite. Tycker det borde gå att komprimera ämnena så det inte blir fullt med bilder överallt.
Finns en sajt med klockren mobilsida. Föreslår en titt på www.sweclockers.com, för inspiration hur ett optimerat forum kan se ut.
Finns en sajt med klockren mobilsida. Föreslår en titt på www.sweclockers.com, för inspiration hur ett optimerat forum kan se ut.
Administrator
· Skåne
· 6 554 inlägg
Hmm.. för mig funkar det. Låter som en cache-grej. Vi får kolla på det. Tack för rapporten.Johnny Viking skrev:
Administrator
· Skåne
· 6 554 inlägg
@dyckert06 och @carlbanan,
klicka på på era "profilbilder" i gröna listen och välj Inställningar och slå Av Bilder i trådlistor.
klicka på på era "profilbilder" i gröna listen och välj Inställningar och slå Av Bilder i trådlistor.
Ok, hjälpte, bättre, men ändringen gick inte att genomföra i iOS app, fick anv PCn. Min feedback gäller mobil app (ios) Fortfarande för mkt luft mellan rubriker. Vem som skrivit ligger före rubrik. Det är ju underordnad info vem som är författare, ämnet är det som intresserar. Ögat dras tyvärr till alla färgglada cirklar framför författarens id,Per Eskilsson skrev:
Administrator
· Skåne
· 6 554 inlägg
Hmm.. Det funkar för mig när jag gör ändringen i ios-appen. Kan det vara så enkelt att du missade klicka på Spara-knappen längst ned? Det misstaget har jag själv gjort tidigare.D dyckert06 skrev:Ok, hjälpte, bättre, men ändringen gick inte att genomföra i iOS app, fick anv PCn. Min feedback gäller mobil app (ios) Fortfarande för mkt luft mellan rubriker. Vem som skrivit ligger före rubrik. Det är ju underordnad info vem som är författare, ämnet är det som intresserar. Ögat dras tyvärr till alla färgglada cirklar framför författarens id,
Administrator
· Skåne
· 6 554 inlägg
Nu när jag tagit bort trådbilden i inställningarna kånns mobilsajten bättre (android)
Det som jag saknar hittills är
1) deltagit- listan
2) när jag läst igenom em tråd via senaste, brukar ja backa tillbaks till listan över inlägg. I gamla forumet var då tråden jag just läst inte längre i fetstil om det nu inte skrivits nånting nyttsom jag inte fick ned. Det samma gäloer u6 då för alla trådar i senastlistan. Javisst, det går ju att uppdatera listan, men det är inte samma sak. Med den takt det kommer nya inlägg och kommentarer blir det lite av ett sisofysarbete att "läsa ikapp"
Det som jag saknar hittills är
1) deltagit- listan
2) när jag läst igenom em tråd via senaste, brukar ja backa tillbaks till listan över inlägg. I gamla forumet var då tråden jag just läst inte längre i fetstil om det nu inte skrivits nånting nyttsom jag inte fick ned. Det samma gäloer u6 då för alla trådar i senastlistan. Javisst, det går ju att uppdatera listan, men det är inte samma sak. Med den takt det kommer nya inlägg och kommentarer blir det lite av ett sisofysarbete att "läsa ikapp"
Administrator
· Skåne
· 6 554 inlägg
Administrator
· Skåne
· 6 554 inlägg
Administrator
· Skåne
· 6 554 inlägg
Nu har vi ändrat Trendande till Trend så nu syns hela Följer-länken i iPhone 6 och 7.Nötegårdsgubben skrev: